Sari la conținut

hubless


andreizalau
 Share

Postări Recomandate

Spune omul in film: Rulment de 10.000 de dolari!

si oare cat tin?

cat de repede or trebui schimbati prin gropile noastre...?

nu cred ca este fezabil...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Although hubless wheels are striking in appearance, their numerous practical disadvantages have precluded their widespread use as an alternative to conventional wheels. They are difficult and expensive to manufacture, requiring a great deal of precision machining, and the design leaves the bearings and other mechanical parts largely exposed to the elements.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca e rulment, nu se aude precum senila

oricum, mai exista o varianta constructiva

cu mai multi rulmenti mici, in perechi

cred ca pe asta o sa o folosesc

stiu ca nu este extraordinar de fezabil, ca se va uza calea de rulare a rulmentilor, dar, nici nu trebe sa fac turul lumii

numa sa vad fata privitorilor,,,,,,si face toti banii si orele

pt inceput, o sa ma limitez la roata din spate

e mai usor

apoi,,,,,vom vedea

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

poti incerca cu rulmenti mici legatii intre ei pe axe,cum ai sugerat, camasa de pe exterior va fi o provocare s-o faci. dar ceea de pe interior?, la final cum capsulezi cele doua camasi?

E provocatoarea toata treaba, te va stoarce de toate mintile si finantele astai sigur, la final insa daca reusesti nici nuti mai arde citi bani ai bagat sau cite ore ai stat sa-ti bati capul, esti tu in acel moment savurind clipa, clipa pe care nimeni din lume nu ti-o poate cumapra......dar trebuie sa iasa altfel ajungi depresiv.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@mas oyama, pt camasa exterioara, ma gandesc sa folosesc janta cauciucului, care tre sa fie din otel, o solutie fiind o janta auto

in ce priveste camasa interioara, nu e nevoie. ba chiar este in plus,

@Bullet exact varianta din primul clip o am in vedere, dar cu mai multi rulmenti,



chiar nu a construit nimeni asa ceva?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

geanta va fi camasa de exterior si dealtfel calea de rulare a rulmentilor.

daca o faci cu rulmenti mai multi pe axe, axele sa fie prinse intr-o flasa exterioara, flansa care sa fie cu prindere fixa prin soroafe pe cadru.simplu de zis multe de luat in considerare.

rotatia de la motor-cutie ori prin jack shaft cu sproket imens cum e in clip, dar sunt N probleme, in tara nu ti-l face nimeni, apoi trebuie calculate bine rapoartele, prindere...

sau un jack shaft care in loc de pinion pentru lant sa fie o alta roata mai mica care sa ”culce” presat pe Pneu..si care sa puna roata mare in miscare...ca idee

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hmmm

a naibii treaba,,,

desi imi place la nebunie mobra de acum si enduro-touringul, pe langa faptul ca nu m-am putut vedea niciodata pe un chopper, ideea asta ma macina

ciudat,,,,

de facut la comanda, nici nu ma gandeam, doar la sugestii

de executat, o sa vad, ca am un strungar bun, mai am in zona un aparat de taiere cu plasma, computerizat, asa ca,,,,mai vedem

in ceea ce priveste transmisia, ma gandesc daca nu ar fi de luat in seama una combinata

lant si curea

lant de la cutie pana la un ax intermediar, si curea pana la roata

ar fi mai usor de jonglat cu rapoartele

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...