chrystyanyty Postat Noiembrie 8, 2013 Share Postat Noiembrie 8, 2013 preferati sa despicat firu-n 14 in loc sa intelegeti ideea daca e p'asa...chopper de serie nu mai e chopper iar roata de VN800 A e mai subtire decat toate si mie mi-ar placea un chopper dar tre sa merg si prin oras cu el...nu numai duminica la sosea si decat sa rup bilete la calatorii raatb...mai bine merg cu un cruiser care sa mi-l permit financiar cu stima Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Slash28 Postat Ianuarie 6, 2014 Share Postat Ianuarie 6, 2014 sunt fost posesor de Dragstar Classic 650 '02, si prost am fost ca am vandut-o. Motocicleta fiabila. Am schimbat consumabilele la timp si nu am avut niciodata o problema. Este foarte confortabila, manevrabila in ciuda greutatii mele (eu sunt un schilod de 65kg la 1.80m cu tot cu geaca si casca). Am fost cu ea la drumuri lungi si nu am avut probleme dar daca vrei sa mergi mai mult de 120km/h vei avea disconfort. Este un motor cu capacitate mica insa bine gandit pentru vitezele normale. Cardanul, cromul, instrumentatia, electrica sunt foarte aerisite, calitatea iti da impresia ca sunt facute sa dureze iar daca ai de umblat la ele sunt simple de inteles. Este o motocicleta cu caracter, arata extraordinar, motorul toarce frumos daca ai grija de el, Este customizabil, gasesti aftermarket peste tot. Dragstarul este produs de serie, si foarte raspandit, ceea ce ma face sa cred ca e o platforma reusita pentru vremea ei. Inca se mai fabrica modelul Custom. Singurul minus care il vad, este puterea, mi-as fi dorit sa aiba 50-60CP. Prezentul motor de 650cmc isi pierde elasticitatea la peste ~110km/h, cand devine rigid si gafaie, daca ar fi avut 6 viteze cred ca era perfect. Mi-as fi dorit sa aibe coburi solide in culoarea motocicletei si sa nu coste asa mult piesele originale. Da! Piesele originale sunt cam scumpe. Eu am bagat multi bani in mobra ca sa o mentin frumoasa, si nu a pierdut din valoare cand am dat-o. In final, tu vei alege, eu ma bucur ca exista acest forum si am putut sa iti impartasesc senzatia mea despre aceasta mobra. Nu am mai mers pe altceva, si sa nu iei de bun ce-am zis. Asta am avut, asta am laudat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aoreus Postat Ianuarie 7, 2014 Share Postat Ianuarie 7, 2014 dupa parerea mea VN800A este cea mai mare si arata poate cel mai fain exceptand motorul, a Harley, calitatea finisajelor nu este cea mai buna, foarte usor de stapanit/manevrat/condus, etc., ciclistica excelenta, motorul nu stiu ... VS800 este faina, foarte fiabila, nu are probleme chiar daca golesti tobe si alte chestii asemnatoare, dar cam mica pt. oameni peste 1.80 cel putin, imagine de chopper clar, iute si puternica, calitate XVS650 arata fain asa desi rezervorul ala mi se pare mult prea jos, cadru fain, faina solutia estetica pt. partea cu cardanul, n-am testat, dar pare si asta mica, suna bine cele cu tobe modificate daca e de chopperit/bobberit eu as alege o VT600 desi aia puteau face motorul mai mare, nu neaparat cilindreea ... la vreo 3000 si ceva de euro cred ca se gaseste cu putin efort VT750 (asta cred ca le bate pe cele 3 favorite, dar e si mai scumpa ...), XVS1100, VT1100, VS1400, XL883 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.