Sari la conținut

Custom Vmax


CeReBralF3
 Share

Postări Recomandate

Salut!

 

Daca tot vine iarna si e cald in garaj, m-am gandit sa-mi personalizez un pic Vamx-ul din 91! As aprecia atat ideile cat si indicatiile catre locatiile/site-urile/persoanele....etc de unde as putea achizitiona piese sau/si accesorii dar, la preturi omenesti! Nu caut " brand" ci design mai deosebit! Pentru asta am si deschis acest post: idei cat mai deosebite!

Nu transform, customizez! Am atasat o poza cu "obiectul" muncii!

 

Sper sa am parte de multe idei si multe beri in garaj in timp ce pun an aplicare aceste idei!:-)

post-70251-0-21198500-1384940240_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Eu mi-am modificat o Honda Shadow la Fratii Dinamita. Saua de pilot si cea de pasager sunt facute de userul Mas Oyama. Modificari:

- rezervor aluminiu

- aripa spate

- sissybar

- trecut in configuratie single seat

- cover bobine personalizat

- suport numar

- instalat semnalizari led

 

Inainte de modificarile astea tot ei au montat kit de furca si roata de 200 pe spate (pentru fostul proprietar).

Eu am venit cu schita ei au facut-o exact cum mi-am dorit :)

 

Poti sa vezi si aici niste video-uri din timpul lucrarii: /index.php?/topic/699645-honda-shadow-custom/?hl=%2Bhonda+%2Bshadow+%2Bcustom

 

post-67721-0-64659800-1384943492_thumb.jpeg

post-67721-0-87264400-1384943503_thumb.jpeg

post-67721-0-17517100-1384943522_thumb.jpeg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru inceput ar merge pusa pe ea o furca de R1. Cu discuri wave fata+spate. Apoi sunt o gramda de componente pe acolo ce se pot croma. Plus capace si accesorii, furtunase ce se gasesc pe e-bay. Iar o vopsea aleasa bine va avea un impact si mai mare asupra privitorului :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Metal Heart- buna ideea cu furca de R1! Voi intreba specialistul ( care oricum citeste topicul:) ) daca funct. Discurile de acord-sunt in plan dar nu stiu cata eficienta au fata de stoc. Vopseaua....e carbon! Am de gand sa imbrac saua si capacul filtrului de aer in alcantara gri inchis sau negru



Saw-frumoasa motoreta! Imi doresc si eu ceva lat pe spate dar, la Vmax se ridica pe la 4000 epuroi toata treaba! Cam cat face motoreta acum...:-(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

. Vopseaua....e carbon!

Lasa carbonu', arata mai 'classy' negru lucios. concentreaza-te pe tehnic si o sa ai o mobra de nu o sa o mai dai niciodata. Furca e un inceput foarte ok. Si scapa de sissybar sau cum ii zice aluia de pe saua din spate :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:-))) ala de pe saua din spate e executat si montat k sa fie demontat asap! E f practic deoarece tin mult la colega mea de pat care " ma ia pe la spate" cand mergem cu motoreta! Altfel ...o pierd pe drum!:-)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:-))) ala de pe saua din spate e executat si montat k sa fie demontat asap! E f practic deoarece tin mult la colega mea de pat care " ma ia pe la spate" cand mergem cu motoreta! Altfel ...o pierd pe drum!:-)

Stiu ca e practic... era sa pierd si eu o tipa asa, ca isi luase o mana de pe mine exact cand ma pregateam sa accelerez :))

 

Parerea mea e ca ai o motoreta in stare estetica cel putin 99% ok si sa mentii linia asta, decat sa incerci sa obtii un 'hooligan bike' gen negru mat/carboane etc. Poti lua si niste piese sa le vopsesti negru mat electrostatic sa fie in contrast cu luciosul, dar aici eu nu am decat o imagine generala. Capacele, grupul spate, scaritele, furca, interiorul discurilor. Cam asa ceva incercasem eu pe un TDM, insa la scara mult mai mica si costuri mult mai reduse (vopsea la pistol, manopera eu).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Carbon- e din fabrica! Asa a fost editia, pentru US, carbon look! Nu eu am facut-o asa! Motorul e vopsit negru mat k si jantele. Estetic ma gandeam doar sa o fac mai rea sau/si mai atragatoare nu hooligan!

Chestia din spate se da jos cand colega se urca pe suza ei---doar in drum spre Vama o calareste pe a ei:-) si ne chinuie pe toti cu 90-100 km/h..:-)))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si ne chinuie pe toti cu 90-100 km/h..:-)))

:crack:

 

Eu nu am vazut vopseaua carbon, probabil ca are o tenta mai finuta si e lucioasa, ca nu reusesc altfel sa imi dau seama din poza ta. Eu credeam ca tu vrei sa o faci gen autocolantul ala, de imbraca atatia motoarele. Pe unele da bine, pe unele nu, sau mai bine zis, arata oribil. Asa rasuflu si eu linistit... :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se vede mai bine? Motoreta e carbon adevarat!:-) si otel adevarat!



caut doua tobe sa le inlocuiesc. As prefera negre sau carbon look si nu neaparat de sportive! Si nu neaparat noi!

post-70251-0-39097000-1384950000_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eee...apai asa DA! Fata de kitchurile de le tot vedeam, e diferenta de la cer la pamant. Ce e crom, cred ca ar merge negru mat sau lucios, aici tu stii cum iti place si cum merg. Masca de la ceasuri un negru mat, farul si paharul de la bord negru mat, interiorul discurilor etc. Sunt doar idei, e posibil sa zic balarii sau sa iti placa, nu am zis nicaieri ca am cine stie ce simt estetic ci doar cum vad eu treburile, dar per total, cred ca ar merge bine stilul asta 'shadowlook/line' cum le ziceau baietii pe la auto...

 

1iron0209.jpg

Editat de DaSchmutz
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asa, Metalule, spune-i ! :D

 

Stii sa montezi NOS pe motociclete? Ca daca nu, nu-i spun :)

 

Stiu ca la un moment dat a circulat un V-Max pe Bikeshop - era accesorizat frumos, vorpist decent, Rizoame, carboane, furca USD, discuri, furtunase de frana metalice... Cred ca am si o poza cu ea de pe la SMAEB-urile vechi... caut si revin.

Editat de Metal Heart
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Spune-i tot, montam orice. :D

 

I-am explicat si cu furca de R1 - ideea e buna si schimba suspensia in bine, sunt convins.

VMaxul a avut de suferit cu suspensia fata (si cu aia spate, dar mult mai putin) si cu franele subdimensionate.

O furca de R1 ar impusca doi iepuri dintr-o data - nu stiu insa daca i-ar ucide sau i-ar lasa doar schiopi. Ideea e ca imbunatatesti suspensia si frana in acelasi timp, pentru ca iei si etrierii de R1. Dar iti trebuie si jugul si roata cu discuri. Asta implica niste costuri destul de ridicate. Plus, roata fata de VMax e de 18, aia de R1 e de 17. Pe spate are 16. Nu reusesc sa-mi dau seama cum afecteaza o asemenea modificare ciclistica monstrului - care ciclistica este si ea departe de nota 10. :)

 

Din punctul meu de vedere cele mai bune modificari la VMax sunt sa ataci problemele pe care le are - suspensii si frane - iar ca design sa o lasi cat mai stoc, pentru ca la design nu are de suferit. Iar suspensiile si franele le upgradezi cat mai eficace din punctul de vedere al costurilor - arcuri progresive la furca si la amortizoare, conducte de frana metalice (exemplarul in cauza are deja), placute si discuri de top (nu discuri wave, nu aduc niciun plus in afara de cel estetic si ala discutabil).

 

Restul tine de gusturile fiecaruia si de cat e dispus sa mai cheltuiasca.

@CeReBralF3 - cele mai misto modificari sunt cu piese facute artizanal, nu cu piese luate din catalog ;) (ma refer exclusiv la modificarile estetice).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai da' unde e Andrei! El e cu ideile! :-) Eu tot il sacai cu intrebari da' nu vreau s-o tai vreau s-o imbunatesc!



custom-yamaha-v-max-by-marcus-waltz-5271

 

yamaha-v-max-motorcycle.jpg

 

Roland-Sands-VMax-custom.gif

 

johnboymaxzh2.jpg

 

551949e832fbd4562.jpg

 

 

Frumos rau dar astea sunt ultima varianta si cu modificari ce ajung ( cu moto cu tot) la peste 50k epuroi!



App, ottoman, crezi ca putem face un "atelier" la tine la garaj despre modificari artizanale? Mi-ar placea! Cand e cald bineinteles si cu o conditie: sa vina gagicile alea care au filmat video vara asta si sa fie frigiderul de la bar plin de bere!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...