CeReBralF3 Postat Noiembrie 20, 2013 Share Postat Noiembrie 20, 2013 Salut! Daca tot vine iarna si e cald in garaj, m-am gandit sa-mi personalizez un pic Vamx-ul din 91! As aprecia atat ideile cat si indicatiile catre locatiile/site-urile/persoanele....etc de unde as putea achizitiona piese sau/si accesorii dar, la preturi omenesti! Nu caut " brand" ci design mai deosebit! Pentru asta am si deschis acest post: idei cat mai deosebite! Nu transform, customizez! Am atasat o poza cu "obiectul" muncii! Sper sa am parte de multe idei si multe beri in garaj in timp ce pun an aplicare aceste idei!:-) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Eduard.Gsx-R Postat Noiembrie 20, 2013 Share Postat Noiembrie 20, 2013 http://www.garajuluoctav.ro/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CeReBralF3 Postat Noiembrie 20, 2013 Autor Share Postat Noiembrie 20, 2013 Interesant! Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Saw Postat Noiembrie 20, 2013 Share Postat Noiembrie 20, 2013 Salut, Eu mi-am modificat o Honda Shadow la Fratii Dinamita. Saua de pilot si cea de pasager sunt facute de userul Mas Oyama. Modificari: - rezervor aluminiu - aripa spate - sissybar - trecut in configuratie single seat - cover bobine personalizat - suport numar - instalat semnalizari led Inainte de modificarile astea tot ei au montat kit de furca si roata de 200 pe spate (pentru fostul proprietar). Eu am venit cu schita ei au facut-o exact cum mi-am dorit Poti sa vezi si aici niste video-uri din timpul lucrarii: /index.php?/topic/699645-honda-shadow-custom/?hl=%2Bhonda+%2Bshadow+%2Bcustom Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Noiembrie 20, 2013 Share Postat Noiembrie 20, 2013 Pentru inceput ar merge pusa pe ea o furca de R1. Cu discuri wave fata+spate. Apoi sunt o gramda de componente pe acolo ce se pot croma. Plus capace si accesorii, furtunase ce se gasesc pe e-bay. Iar o vopsea aleasa bine va avea un impact si mai mare asupra privitorului Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CeReBralF3 Postat Noiembrie 20, 2013 Autor Share Postat Noiembrie 20, 2013 Metal Heart- buna ideea cu furca de R1! Voi intreba specialistul ( care oricum citeste topicul:) ) daca funct. Discurile de acord-sunt in plan dar nu stiu cata eficienta au fata de stoc. Vopseaua....e carbon! Am de gand sa imbrac saua si capacul filtrului de aer in alcantara gri inchis sau negru Saw-frumoasa motoreta! Imi doresc si eu ceva lat pe spate dar, la Vmax se ridica pe la 4000 epuroi toata treaba! Cam cat face motoreta acum...:-( Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Noiembrie 20, 2013 Share Postat Noiembrie 20, 2013 . Vopseaua....e carbon! Lasa carbonu', arata mai 'classy' negru lucios. concentreaza-te pe tehnic si o sa ai o mobra de nu o sa o mai dai niciodata. Furca e un inceput foarte ok. Si scapa de sissybar sau cum ii zice aluia de pe saua din spate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CeReBralF3 Postat Noiembrie 20, 2013 Autor Share Postat Noiembrie 20, 2013 :-))) ala de pe saua din spate e executat si montat k sa fie demontat asap! E f practic deoarece tin mult la colega mea de pat care " ma ia pe la spate" cand mergem cu motoreta! Altfel ...o pierd pe drum!:-) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Noiembrie 20, 2013 Share Postat Noiembrie 20, 2013 :-))) ala de pe saua din spate e executat si montat k sa fie demontat asap! E f practic deoarece tin mult la colega mea de pat care " ma ia pe la spate" cand mergem cu motoreta! Altfel ...o pierd pe drum!:-) Stiu ca e practic... era sa pierd si eu o tipa asa, ca isi luase o mana de pe mine exact cand ma pregateam sa accelerez ) Parerea mea e ca ai o motoreta in stare estetica cel putin 99% ok si sa mentii linia asta, decat sa incerci sa obtii un 'hooligan bike' gen negru mat/carboane etc. Poti lua si niste piese sa le vopsesti negru mat electrostatic sa fie in contrast cu luciosul, dar aici eu nu am decat o imagine generala. Capacele, grupul spate, scaritele, furca, interiorul discurilor. Cam asa ceva incercasem eu pe un TDM, insa la scara mult mai mica si costuri mult mai reduse (vopsea la pistol, manopera eu). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CeReBralF3 Postat Noiembrie 20, 2013 Autor Share Postat Noiembrie 20, 2013 Carbon- e din fabrica! Asa a fost editia, pentru US, carbon look! Nu eu am facut-o asa! Motorul e vopsit negru mat k si jantele. Estetic ma gandeam doar sa o fac mai rea sau/si mai atragatoare nu hooligan! Chestia din spate se da jos cand colega se urca pe suza ei---doar in drum spre Vama o calareste pe a ei:-) si ne chinuie pe toti cu 90-100 km/h..:-))) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Noiembrie 20, 2013 Share Postat Noiembrie 20, 2013 si ne chinuie pe toti cu 90-100 km/h..:-))) Eu nu am vazut vopseaua carbon, probabil ca are o tenta mai finuta si e lucioasa, ca nu reusesc altfel sa imi dau seama din poza ta. Eu credeam ca tu vrei sa o faci gen autocolantul ala, de imbraca atatia motoarele. Pe unele da bine, pe unele nu, sau mai bine zis, arata oribil. Asa rasuflu si eu linistit... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CeReBralF3 Postat Noiembrie 20, 2013 Autor Share Postat Noiembrie 20, 2013 Se vede mai bine? Motoreta e carbon adevarat!:-) si otel adevarat! caut doua tobe sa le inlocuiesc. As prefera negre sau carbon look si nu neaparat de sportive! Si nu neaparat noi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Noiembrie 20, 2013 Share Postat Noiembrie 20, 2013 (editat) eee...apai asa DA! Fata de kitchurile de le tot vedeam, e diferenta de la cer la pamant. Ce e crom, cred ca ar merge negru mat sau lucios, aici tu stii cum iti place si cum merg. Masca de la ceasuri un negru mat, farul si paharul de la bord negru mat, interiorul discurilor etc. Sunt doar idei, e posibil sa zic balarii sau sa iti placa, nu am zis nicaieri ca am cine stie ce simt estetic ci doar cum vad eu treburile, dar per total, cred ca ar merge bine stilul asta 'shadowlook/line' cum le ziceau baietii pe la auto... Editat Noiembrie 20, 2013 de DaSchmutz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CeReBralF3 Postat Noiembrie 20, 2013 Autor Share Postat Noiembrie 20, 2013 Pai cam asa as vrea! dupa ce schimb tobele! Metal Heart cu ce schimbam ciclistica la motoreta daca mergem pe furca de R1? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
->Bullet<- Postat Noiembrie 20, 2013 Share Postat Noiembrie 20, 2013 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Noiembrie 20, 2013 Share Postat Noiembrie 20, 2013 Tobe musai sa-ti pui doua din alea gen mitraliere!!! Fac toti banii! Era cineva pe aici pe forum care facea asa ceva la comanda! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
belogerer Postat Noiembrie 20, 2013 Share Postat Noiembrie 20, 2013 Daca ai nevoie de sablare si vopsitorie electrostatica astept pm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Noiembrie 20, 2013 Share Postat Noiembrie 20, 2013 Ar mai trebui niste amortizoare Ohlins pe spate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ottoMan Postat Noiembrie 20, 2013 Share Postat Noiembrie 20, 2013 Asa, Metalule, spune-i ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Noiembrie 20, 2013 Share Postat Noiembrie 20, 2013 (editat) Asa, Metalule, spune-i ! Stii sa montezi NOS pe motociclete? Ca daca nu, nu-i spun Stiu ca la un moment dat a circulat un V-Max pe Bikeshop - era accesorizat frumos, vorpist decent, Rizoame, carboane, furca USD, discuri, furtunase de frana metalice... Cred ca am si o poza cu ea de pe la SMAEB-urile vechi... caut si revin. Editat Noiembrie 20, 2013 de Metal Heart Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ottoMan Postat Noiembrie 21, 2013 Share Postat Noiembrie 21, 2013 Spune-i tot, montam orice. I-am explicat si cu furca de R1 - ideea e buna si schimba suspensia in bine, sunt convins. VMaxul a avut de suferit cu suspensia fata (si cu aia spate, dar mult mai putin) si cu franele subdimensionate. O furca de R1 ar impusca doi iepuri dintr-o data - nu stiu insa daca i-ar ucide sau i-ar lasa doar schiopi. Ideea e ca imbunatatesti suspensia si frana in acelasi timp, pentru ca iei si etrierii de R1. Dar iti trebuie si jugul si roata cu discuri. Asta implica niste costuri destul de ridicate. Plus, roata fata de VMax e de 18, aia de R1 e de 17. Pe spate are 16. Nu reusesc sa-mi dau seama cum afecteaza o asemenea modificare ciclistica monstrului - care ciclistica este si ea departe de nota 10. Din punctul meu de vedere cele mai bune modificari la VMax sunt sa ataci problemele pe care le are - suspensii si frane - iar ca design sa o lasi cat mai stoc, pentru ca la design nu are de suferit. Iar suspensiile si franele le upgradezi cat mai eficace din punctul de vedere al costurilor - arcuri progresive la furca si la amortizoare, conducte de frana metalice (exemplarul in cauza are deja), placute si discuri de top (nu discuri wave, nu aduc niciun plus in afara de cel estetic si ala discutabil). Restul tine de gusturile fiecaruia si de cat e dispus sa mai cheltuiasca. @CeReBralF3 - cele mai misto modificari sunt cu piese facute artizanal, nu cu piese luate din catalog (ma refer exclusiv la modificarile estetice). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CeReBralF3 Postat Noiembrie 21, 2013 Autor Share Postat Noiembrie 21, 2013 Pai da' unde e Andrei! El e cu ideile! :-) Eu tot il sacai cu intrebari da' nu vreau s-o tai vreau s-o imbunatesc! Frumos rau dar astea sunt ultima varianta si cu modificari ce ajung ( cu moto cu tot) la peste 50k epuroi! App, ottoman, crezi ca putem face un "atelier" la tine la garaj despre modificari artizanale? Mi-ar placea! Cand e cald bineinteles si cu o conditie: sa vina gagicile alea care au filmat video vara asta si sa fie frigiderul de la bar plin de bere! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dequiallo Postat Noiembrie 21, 2013 Share Postat Noiembrie 21, 2013 fostul meu v max ..poate te ajuta putin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CeReBralF3 Postat Noiembrie 21, 2013 Autor Share Postat Noiembrie 21, 2013 Frumos! De unde tobele? Exact la modelul asta ma gandeam si eu! si suporti ptr picioare, de unde ii ai? Foarte buni la drum lung! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Noiembrie 21, 2013 Share Postat Noiembrie 21, 2013 Exact la modelul asta ma gandeam si eu! Asta aveam si eu in minte, doar ca farul si paharul de la km aveau marginile tot negre Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.