binox Postat Noiembrie 27, 2013 Share Postat Noiembrie 27, 2013 Binox, ce discuri sunt? Niturile sunt cu siguranta si se pot demonta? Daca da, poti demonta discul de pe port disc si inspectezi daca s-a ovalizat pe semicerc pordiscul in zona de prindere a nitului flotant. De obicei asa se intampla. Nu stiu ce discuri sunt, dar niturile sunt cu siguranta si mai au o saiba elastica din cate-mi amintesc. Probabil ca cine se va mai ocupa de motorul ala data viitoare va face si chestia asta pt ca oricum mai mult ca sigur discurile acum sunt blocate in etriere din cauza ruginei si vor avea nevoie de o curatare calumea . Din pacate proprietarul motorului trece momentan printr-o perioada de recuperare in urma unui accident foarte grav (suferit ca pasager pe alt motor) si nu stiu cand va mai avea voie sa mearga cu motoru sau daca va mai merge vreodata..... De fiecare data cand ii auzeam discurile zornaind ma intrebam cam cat de mare ar trebui sa fie jocul ca sa fie in limita de siguranta dar se pare ca nu exista pe undeva un asemenea criteriu sau cel putin nu l-am gasit eu cand l-am cautat. Stiu ca se gasesc seturi de nituri de schimb dar la fel n-am gasit vreun criteriu prin care sa stabilesti cand e nevoie de schimb. Io stiu alta regula... Daca au joc axial, e OK. Sa nu aiba joc radial numa. Adica daca poti misca de discuri in sensul in care se invarte roata si inapoi, aia nu e bine. Dar daca le prinzi la ora 3 si 9 si misti de ele fata spate alternativ, aia e inca OK. Am inteles ce ai spus tu dar nu sunt sigur ca acest criteriu se aplica si la discurile full-floating. Daca apare vreo problem la nituri/portdisc o sa ai uzura inegala pe suprafata discului unde calca placutele. Am inteles ca te-ai lansat recent in domeniul service-ului moto si vrei sa-ti faci reclama dar sa stii ca e mai eficient sa postezi doar in topicurile unde poti spune ceva folositor decat sa postezi pe toate topicurile de la service si in goana asta dupa postari sa strecori tampenii sau lucruri inutile. Despre profesionalismul tau mi-am facut deja o idee in momentul in care te-ai oferit sa ma ajuti cu o lucrare iar dupa ce ti-am cerut detalii referitoare la sculele cu care ai fi vrut sa faci lucrarea n-ai mai zis nimic. N-am nimic cu debutantii , chiar ma bucur ca oferta de service-uri moto din Ro creste , dar niciodata nu mi-au placut meseriasii care nu stiu sa-si autoevalueze cunostintele si se angajeaza sa faca lucrari care-i depasesc din punct de vedere al cunostintelor sau al utilajelor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Decembrie 4, 2013 Share Postat Decembrie 4, 2013 Ei kaka, poti sa apuci de oricare doua extremitati discul si sa hatzani de el, nu conteaza ca e 9 si 3, 6 si 12, 4 si 10, etc.. profund... Nu stiu ce discuri sunt, dar niturile sunt cu siguranta si mai au o saiba elastica din cate-mi amintesc. Probabil ca cine se va mai ocupa de motorul ala data viitoare va face si chestia asta pt ca oricum mai mult ca sigur discurile acum sunt blocate in etriere din cauza ruginei si vor avea nevoie de o curatare calumea . Din pacate proprietarul motorului trece momentan printr-o perioada de recuperare in urma unui accident foarte grav (suferit ca pasager pe alt motor) si nu stiu cand va mai avea voie sa mearga cu motoru sau daca va mai merge vreodata..... De fiecare data cand ii auzeam discurile zornaind ma intrebam cam cat de mare ar trebui sa fie jocul ca sa fie in limita de siguranta dar se pare ca nu exista pe undeva un asemenea criteriu sau cel putin nu l-am gasit eu cand l-am cautat. Stiu ca se gasesc seturi de nituri de schimb dar la fel n-am gasit vreun criteriu prin care sa stabilesti cand e nevoie de schimb. Am inteles ce ai spus tu dar nu sunt sigur ca acest criteriu se aplica si la discurile full-floating. Am inteles ca te-ai lansat recent in domeniul service-ului moto si vrei sa-ti faci reclama dar sa stii ca e mai eficient sa postezi doar in topicurile unde poti spune ceva folositor decat sa postezi pe toate topicurile de la service si in goana asta dupa postari sa strecori tampenii sau lucruri inutile. Despre profesionalismul tau mi-am facut deja o idee in momentul in care te-ai oferit sa ma ajuti cu o lucrare iar dupa ce ti-am cerut detalii referitoare la sculele cu care ai fi vrut sa faci lucrarea n-ai mai zis nimic. N-am nimic cu debutantii , chiar ma bucur ca oferta de service-uri moto din Ro creste , dar niciodata nu mi-au placut meseriasii care nu stiu sa-si autoevalueze cunostintele si se angajeaza sa faca lucrari care-i depasesc din punct de vedere al cunostintelor sau al utilajelor. elegant ca deobicei, defapt ai vrut sa-i spui : "Ascunde-te!!!" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.