teofil Postat Decembrie 1, 2013 Share Postat Decembrie 1, 2013 Am si eu o problema cu un semering de ulei de la furca imi curge . Am atasat o poza sa vedeti despre ce e vorba. mie nu imi curge pe sus ( pe la linia rosie ) ci pe jos pe la linia verde. Se poate sa nu fie bagat calumea sau trebuie neaparat schimbat ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tamas_09 Postat Decembrie 1, 2013 Share Postat Decembrie 1, 2013 sau e marimea gresita! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
teofil Postat Decembrie 1, 2013 Autor Share Postat Decembrie 1, 2013 pai e originalul din magazin nu a fost niciodata schimbat :| ai inteles pe unde curge nu ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mytyk Postat Decembrie 1, 2013 Share Postat Decembrie 1, 2013 Parerea mea este sa faci o treaba calumea, sa schimbi semeringurile si uleiul din furca. Pentru 200 ron cat costa reparatia nu are rost sa te zbati. Si eu am avut aceeasi problema, se uzeaza semeringul si nu ai ce face decat sa il schimbi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
teofil Postat Decembrie 1, 2013 Autor Share Postat Decembrie 1, 2013 Parerea mea este sa faci o treaba calumea, sa schimbi semeringurile si uleiul din furca. Pentru 200 ron cat costa reparatia nu are rost sa te zbati. Si eu am avut aceeasi problema, se uzeaza semeringul si nu ai ce face decat sa il schimbi. Daca nu e alta modalitate .... Inseamna ca trebuie sa ma apuc sa strang niste bani Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atelierulmoto Postat Decembrie 1, 2013 Share Postat Decembrie 1, 2013 daca l-ai schimbat recent, probabil este vorba de montaj incorect. n functie de cat ai mers de cand l-ai pus, e posibil ca "rearanjarea" sa nu nu-ti aduca nici un rezultat fiidca deja a capatat uzura in pozitia incorecta. daca vrei sa mergi la sigur, simeringurile Ariete montate corect si nu batute cu ciocanul si surubelnita nu ne-au facut niciodata probleme. doar ca sunt in general dublu la pret fata de Athena pe de alta parte, toti producatorii zic ca servisarea furcii trebuie facuta in fiecare sezon. eu cred ca daca nu curge, poti sa servisezi furca si la doua sezoane. functionarea corecta a furcii are rol esential in preluarea sarcinilor de franare. si parca nu m-as juca cu asta tu cand ai servisat ultima oara furca? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
teofil Postat Decembrie 1, 2013 Autor Share Postat Decembrie 1, 2013 daca l-ai schimbat recent, probabil este vorba de montaj incorect. n functie de cat ai mers de cand l-ai pus, e posibil ca "rearanjarea" sa nu nu-ti aduca nici un rezultat fiidca deja a capatat uzura in pozitia incorecta. daca vrei sa mergi la sigur, simeringurile Ariete montate corect si nu batute cu ciocanul si surubelnita nu ne-au facut niciodata probleme. doar ca sunt in general dublu la pret fata de Athena pe de alta parte, toti producatorii zic ca servisarea furcii trebuie facuta in fiecare sezon. eu cred ca daca nu curge, poti sa servisezi furca si la doua sezoane. functionarea corecta a furcii are rol esential in preluarea sarcinilor de franare. si parca nu m-as juca cu asta tu cand ai servisat ultima oara furca? Eu am luat motoru de la cineva din austria , el are 15000 de km , furca este paioli si pe semeringuri scrie tot paioli si eu daia cred ca nu au fost niciodata schimbate ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tamas_09 Postat Decembrie 1, 2013 Share Postat Decembrie 1, 2013 (editat) pai e originalul din magazin nu a fost niciodata schimbat :| ai inteles pe unde curge nu ? Cauta un manual de service pt modelul tau de mobra,si la sectiunea amortizor gasesti toate informatiile. Cel mai probabil nu s-a asezat in 'pat' Editat Decembrie 1, 2013 de tamas_09 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
teofil Postat Decembrie 1, 2013 Autor Share Postat Decembrie 1, 2013 Cauta un manual de service pt modelul tau de mobra,si la sectiunea amortizor gasesti toate informatiile. Cel mai probabil nu s-a asezat in 'pat' Eu am un derbi senda 125 sm din 2006 Cauta un manual de service pt modelul tau de mobra,si la sectiunea amortizor gasesti toate informatiile. Cel mai probabil nu s-a asezat in 'pat' dace e sa le schimb , e greu de schimbat ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Error Postat Decembrie 1, 2013 Share Postat Decembrie 1, 2013 (editat) dace e sa le schimb , e greu de schimbat ? Trebuie luata furca jos, scos uleiul, spalate telescoapele in interior cu benzina de ex, lasate la uscat, se inlocuiesc ambele simeringuri, se monteaza furca pe moto si pe sus ii bagi cantitatea exacta de ulei ce io da cartea, ulei nou si ce recomanda producatorul. Patul unde inchide partea exterioara a simeringului se poate unge la montare cu putin silicon d'ala bun pt siguranta. Editat Decembrie 1, 2013 de Error1132 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Decembrie 1, 2013 Share Postat Decembrie 1, 2013 Am si eu o problema cu un semering de ulei de la furca imi curge . Am atasat o poza sa vedeti despre ce e vorba. mie nu imi curge pe sus ( pe la linia rosie ) ci pe jos pe la linia verde. Se poate sa nu fie bagat calumea sau trebuie neaparat schimbat ? nu cumva arcul se monteaza la interiorul simeringului? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
teofil Postat Decembrie 1, 2013 Autor Share Postat Decembrie 1, 2013 Trebuie luata furca jos, scos uleiul, spalate telescoapele in interior cu benzina de ex, lasate la uscat, se inlocuiesc ambele simeringuri, se monteaza furca pe moto si pe sus ii bagi cantitatea exacta de ulei ce io da cartea, ulei nou si ce recomanda producatorul. Patul unde inchide partea exterioara a simeringului se poate unge la montare cu putin silicon d'ala bun pt siguranta. trebuie neaparat schimbate amandoua semeringuri adica si alea de praf ?" nu cumva arcul se monteaza la interiorul simeringului? tu te referi la arculetul acela de sus de la semering ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Error Postat Decembrie 1, 2013 Share Postat Decembrie 1, 2013 trebuie neaparat schimbate amandoua semeringuri adica si alea de praf ? Alea de praf daca sunt bune poti sa nu le schimbi, dar uleiul si simeringurile ce retin uleiul trebuiesc inlocuite la ambele telescoape, nu doar la unul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
teofil Postat Decembrie 1, 2013 Autor Share Postat Decembrie 1, 2013 Alea de praf daca sunt bune poti sa nu le schimbi, dar uleiul si simeringurile ce retin uleiul trebuiesc inlocuite la ambele telescoape, nu doar la unul. eu am gasit pe un site semeringurile si cu o stical de 1l de ulei 10w la 55 de lei cum ti se pare pretul ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Error Postat Decembrie 1, 2013 Share Postat Decembrie 1, 2013 (editat) eu am gasit pe un site semeringurile si cu o stical de 1l de ulei 10w la 55 de lei cum ti se pare pretul ? Ambele simeringuri + un litru de ulei de furca, cu doar 55 de lei e ok, chestia e sa fie si oleaca macar de calitate. Eu am luat simeringuri cu 25 de lei bucata si un litru de ulei cu vreo 50-60 de lei, dar asta depinde de la model la model. Editat Decembrie 1, 2013 de Error1132 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
teofil Postat Decembrie 1, 2013 Autor Share Postat Decembrie 1, 2013 sunt de la athena Ambele simeringuri + un litru de ulei de furca, cu doar 55 de lei e ok, chestia e sa fie si oleaca macar de calitate. Eu am luat simeringuri cu 25 de lei bucata si un litru de ulei cu vreo 50-60 de lei, dar asta depinde de la model la model. semeringurile sunt de la athena acum trebuie doar sa fac rost de niste banii si sa ma documentez despre cum se schimba ca nu imi permit sa le duc la vreun mecanic sa le schimbe ) e greu de schimbat ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Decembrie 1, 2013 Share Postat Decembrie 1, 2013 schimbi simeringurile de ulei, uleiul si aia e... cu sau fara demontare completa a furcii si curatare. de recomandat cu. arcul ala e bine unde e, strange simeringul pe tub. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Error Postat Decembrie 1, 2013 Share Postat Decembrie 1, 2013 (editat) schimbi simeringurile de ulei, uleiul si aia e... cu sau fara demontare completa a furcii si curatare. de recomandat cu. arcul ala e bine unde e, strange simeringul pe tub. Nu are cum sa schimbe simeringurile fara demontarea furcii de pe moto, si daca o demonteaza, nu e pacat sa nu o si curete, servisata calumea si nu mai are treaba... e greu de schimbat ? Nu e greu, oleaca indemanare si un minim de scule, in 2 ore nu ai ce lucra pe ea. Nici eu nu am schimbat niciodata pana vara asta, si mi-a iesit din prima fara probleme. Poti cere un numar de tel de la un mecanic sau de la cineva care a mai schimbat si te poate ajuta cu info-uri in timp ce lucrezi. Editat Decembrie 1, 2013 de Error1132 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
teofil Postat Decembrie 1, 2013 Autor Share Postat Decembrie 1, 2013 schimbi simeringurile de ulei, uleiul si aia e... cu sau fara demontare completa a furcii si curatare. de recomandat cu. arcul ala e bine unde e, strange simeringul pe tub. as putea sa dau furca jos , s sa scot semeringul fara sa o desfac ( sa o separ in doua ) sa dau drumu la ulei sa pun alltu si gata ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Decembrie 1, 2013 Share Postat Decembrie 1, 2013 nu, nu ma refeream sa nu o demonteze de pe juguri. ma refeream sa nu o desfaca bucata cu bucata... desi, cum ai spus si tu, e pacat sa nu faca asta, nu e ceva complicat si chiar merita. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
teofil Postat Decembrie 1, 2013 Autor Share Postat Decembrie 1, 2013 da dar eu vrea sa fac treaba cat mai simpla fara sa ma complic prea mult ,eu as vrea sa scot furca de pe moto , sa scurg uleiul , sa pun alt semering , sa pun furca inapoi pe moto , sa pun ulei s gata ) e neaparat nevoie sa scot arcul ala lung din interiorul furci cu toate compnentele care se ma afla in ea ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Decembrie 1, 2013 Share Postat Decembrie 1, 2013 sunt de la athena semeringurile sunt de la athena acum trebuie doar sa fac rost de niste banii si sa ma documentez despre cum se schimba ca nu imi permit sa le duc la vreun mecanic sa le schimbe ) e greu de schimbat ? trebuie neaparat schimbate amandoua semeringuri adica si alea de praf ?" tu te referi la arculetul acela de sus de la semering ? da , la mine la Pegaso vine in interior de schimbat nu e greu daca iti place sa te ocupi de mobra ta. Si eu am schimbat la a mea fara sa stiu ce e inauntru , doar ceva tutoriale de pe youtube , insa am reusit Nu trb sa schimbi garniturile de praf , doar in santul dinauntru bagi ceva vaselina alba , bineinteles dupa ce le-ai curat pe mine unchit m-a costat 75 lei -adica doua simeringuri si il de ulei 5w te sfatuiesc sa incerci dar numai dupa ce ai toate sculele , daca nu o sa ai o problema;si la femei daca te duci fara scula ai o problema , aici la fel Succes in activitate! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Decembrie 1, 2013 Share Postat Decembrie 1, 2013 ca sa nu mai complicam lucrurile, zic eu... da, e nevoie. pt 30 min de munca in plus, nu are nici un rost sa nu o faci. cati ani are mobra? in mod sigur o sa gasesti o mazga urat mirositoare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
teofil Postat Decembrie 1, 2013 Autor Share Postat Decembrie 1, 2013 da , la mine la Pegaso vine in interior de schimbat nu e greu daca iti place sa te ocupi de mobra ta. Si eu am schimbat la a mea fara sa stiu ce e inauntru , doar ceva tutoriale de pe youtube , insa am reusit Nu trb sa schimbi garniturile de praf , doar in santul dinauntru bagi ceva vaselina alba , bineinteles dupa ce le-ai curat pe mine unchit m-a costat 75 lei -adica doua simeringuri si il de ulei 5w te sfatuiesc sa incerci dar numai dupa ce ai toate sculele , daca nu o sa ai o problema;si la femei daca te duci fara scula ai o problema , aici la fel Succes in activitate! ) si trebuie neaparat sa o demontez complet furca ? nu pot sa o dau jos de pe mot , sa dau drumul la ulei , sa pun alte semeringuri , sa pun alt ulei si gata ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Decembrie 1, 2013 Share Postat Decembrie 1, 2013 (editat) ce spuneai , ca nu vrei sa scoti arcul , pai cred ca nu poti!trebuie sa dezasamblezi cele doua tronsoane si mai cu seama trb sa cureti arcul de reziduuri si sa speli tot ce e inauntru , altfel simeringurile noi vor avea viata scurta. daca tot faci un lucru , de sa il faci ca romanul fa-l si tu ca neamtu" adica bine , nu ? Editat Decembrie 1, 2013 de alin geamanu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.