Sari la conținut

Catu Muza!


bubu
 Share

Postări Recomandate

salutari!!!

 

Am o problema mare.... nu am inspiratie :burnout: cum sa o vopsesc pe Pisi, as vrea si eu niste sfaturi sau niste poze daca aveti altele de cat cele de pe forum. Voi cum credeti ca se vede mai bine, cadru negru si restu albastru sau toata albastra? chiar astai am vaut una pe net galbena complet si trebuie sa recunosc ca nu arata deloc rau!

 

Mai am o problema cu bordu, nu se inchide bine ramane un spatiu prin care se vede in el, asa e el sau trebuie luat la ciocane.

Trebuie sa mentione ca sunt 120% incepator si e prima motocicleta pe care o detin ;) ori ce sfat e bine venit si preferabil si poze, apropo am vaut ca ca la furca are niste pantalonasi care acopera telescoapele, eu nu le am la mine sunt niste cauciucuri si vroiam sa stiu daca gasesc ceva de genu ala.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutari!!!

 

Am o problema mare.... nu am inspiratie ;) cum sa o vopsesc pe Pisi, as vrea si eu niste sfaturi sau niste poze daca aveti altele de cat cele de pe forum. Voi cum credeti ca se vede mai bine, cadru negru si restu albastru sau toata albastra? chiar astai am vaut una pe net galbena complet si trebuie sa recunosc ca nu arata deloc rau!

 

Mai am o problema cu bordu, nu se inchide bine ramane un spatiu prin care se vede in el, asa e el sau trebuie luat la ciocane.

Trebuie sa mentione ca sunt 120% incepator si e prima motocicleta pe care o detin :D ori ce sfat e bine venit si preferabil si poze, apropo am vaut ca ca la furca are niste pantalonasi care acopera telescoapele, eu nu le am la mine sunt niste cauciucuri si vroiam sa stiu daca gasesc ceva de genu ala.

 

legat de bord si pantaloni, e buna intrebarea...da ciocane, poate merge :D iar cu vopseaua, pana la urma tu esti singurul care poate decide cum iti place..si stii asta...oricum...spor...si daca esti 120%incepator ai grija in trafic ca e plina lumea de nebuni :burnout:

Link spre comentariu