cro10boss Postat Februarie 17, 2014 Share Postat Februarie 17, 2014 Am un derbi gpr 125 4 t, Cu trapta 1,2,3 se tureaza pana la 10 mi chiar si mai mult de la a 4.a nu trece de 7-8 mi,de ce? O fi din reglajul amestec aer/benzina? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Februarie 17, 2014 Share Postat Februarie 17, 2014 Posibil debitul de benzina,nu este suficient pentru consumul cerut. Filtru aer murdar Reglaj incorect carburator Motor "obosit" compresie scazuta. Roata infranata Pilotul mai greu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cro10boss Postat Februarie 17, 2014 Autor Share Postat Februarie 17, 2014 Debitul cum Il reglez? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ghost1 Postat Februarie 17, 2014 Share Postat Februarie 17, 2014 asa patesc si eu tot la 125 2t problema la mine este in treapta a6 nu are suficienta benzina in carburator, la mine este sigur din nivelul benzinei, nu am gasit un plutitor de 12,5g si am pus unul de 9,5 cu usoare "ajustari" la nivel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cosmax Postat Februarie 17, 2014 Share Postat Februarie 17, 2014 Din ce stiu Derbi gpr 125 4t/Yamaha r125(4t)/Aprilia Rs4 125 (4t) Au alimentare prin injectie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cro10boss Postat Februarie 17, 2014 Autor Share Postat Februarie 17, 2014 Derbi si aprilia prin carburator Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.