remus97 Postat Martie 14, 2014 Share Postat Martie 14, 2014 Salutare! După cum este și titlul, aș avea nevoie de un sfat în legătură cu reglarea ambreiajului hidraulic (KTM exc 250 2t). Rotița de la manetă este strânsă la maxim, dar motorul nu stă la relanti când e în viteză, doar pe liber. Există și alte reglaje? sau ce pot face în cazul acesta? Multumesc anticipat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
binox Postat Martie 14, 2014 Share Postat Martie 14, 2014 Nu cunosc modelul , deci nu stiu ce reglaje are , dar deobicei nu prea exista reglaje. La tine e posibil sa ai aer pe circuit, solutia fiind aerisirea. Se aeriseste la fel ca orice frana hidraulica. Deobicei intra aer in instalatie cand nivelul de lichid din rezervorul pompei este mic si motorul ajunge in pozitii "nefiresti", lucru care se intampla des la cross(cazaturi, inclinatii mari etc) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
remus97 Postat Martie 14, 2014 Autor Share Postat Martie 14, 2014 Nu cunosc modelul , deci nu stiu ce reglaje are , dar deobicei nu prea exista reglaje. La tine e posibil sa ai aer pe circuit, solutia fiind aerisirea. Se aeriseste la fel ca orice frana hidraulica. Deobicei intra aer in instalatie cand nivelul de lichid din rezervorul pompei este mic si motorul ajunge in pozitii "nefiresti", lucru care se intampla des la cross(cazaturi, inclinatii mari etc) Multumesc mult ! Voi încercă să aerisesc circuitul iar după revin cu un răspuns. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.