Costin1 Postat Martie 31, 2014 Share Postat Martie 31, 2014 salut o intrebare pentru detinatori de hornet am dus si eu hornetu la mecanic sa mi sincronizeze carburatoarele toate bune si la locu lor intrebarea mea este cand a ajuns sa mi regleze relantiu la reglat la 900rpm este mic sau trebui ceva mai mare cu stima Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dude123 Postat Martie 31, 2014 Share Postat Martie 31, 2014 (editat) Pe la 1200 regleaza-l si tu...900 e la saviemuri ) Editat Martie 31, 2014 de dude123 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Costin1 Postat Martie 31, 2014 Autor Share Postat Martie 31, 2014 asa a zis mecanicu ca trebui sa stea la 900 ia m zis sa l dea mai mare si a zis ca nu e bn asa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TDMANDI Postat Martie 31, 2014 Share Postat Martie 31, 2014 este bun rau mecanicul tau Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dude123 Postat Martie 31, 2014 Share Postat Martie 31, 2014 pai o fi mecanic de tractoare....si vezi sa ii reglezi la cald relanti-ul ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TDMANDI Postat Martie 31, 2014 Share Postat Martie 31, 2014 este un cunoscut pt noi dar.....lasa mult de dorit. chiar este mecanic de masini:)))))))))))))) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dude123 Postat Martie 31, 2014 Share Postat Martie 31, 2014 Era de asteptat.....da-i relanti-ul sa fie in asa fel incat sa nu vibreze prea mult motorul ..."la ureche" asa .... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat Martie 31, 2014 Share Postat Martie 31, 2014 Conform manualul de reparatie, Honda Hornet CB600F din '98 cere o turatie la ralantiu de 1300rpm +-100rpm Pe la 1200 regleaza-l si tu...900 e la saviemuri ) 900 ar fi ok la Kawa al meu.. Nu e doar pentru Saviem Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciudinesco Postat Martie 31, 2014 Share Postat Martie 31, 2014 Costica tata esti cumva din Prahova? :-))) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionutz_bv Postat Martie 31, 2014 Share Postat Martie 31, 2014 Relanti-ul la hornet trebuie sa fie undeva intre 1200-1350....la 900 e foarte posibil sa moara...pe acolo "sta" cand e rece motorul dupa o noapte mai friguroasa si-i trebuie soc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rola Postat Aprilie 1, 2014 Share Postat Aprilie 1, 2014 Pe la 1200 regleaza-l si tu...900 e la saviemuri ) saviem )))))))))) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.