Rudix Postat Aprilie 24, 2014 Share Postat Aprilie 24, 2014 Salut!Tocmai mi-am cumparat semnalizari simple,after market,le-am montat si nu clipesc la semnalizare.Am schimbat 2 relee intre ele,releele amandoua sunt mecanice.Becurile semnalizarilor sunt de 12v10w,si am primit diferite sfaturi referitoare la achizitionarea unui releu electronic.Releul meu de acum are 2 pini,deci imi trebuie ceva cu 2 pini.Cautand pe internet am gasit asta http://www.viomotor.ro/piese-si-accesorii-moto/piese-electriceelectronice-moto/piese-electriceelectronice-moto-c80/releu-semnalizare-12v-p656.html Motocicleta este an fabricatie 2004,si nu stiu sigur daca sa cumpar releul si daca va functiona cu releul de acolo.Mersi fain ca ai citit pana aici Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
papoo Postat Aprilie 24, 2014 Share Postat Aprilie 24, 2014 Din cate stiu becurile de la semnalizarile standard sunt de 12V 21W. Totusi cred ca ar trebui sa clipeasca mai des. Acum cum se manifesta, stau doar aprinse sau nu se aprind deloc? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rudix Postat Aprilie 24, 2014 Autor Share Postat Aprilie 24, 2014 Stau aprinse,se aprind si stau aprinse. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
papoo Postat Aprilie 24, 2014 Share Postat Aprilie 24, 2014 Releul se aude clicaind? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rudix Postat Aprilie 24, 2014 Autor Share Postat Aprilie 24, 2014 (editat) Releu clicaie,dar doar odata,nu clicaie in continuu cum ar trebui.Clicaie atunci cand dai comanda din buton,un singur bzzz si restul nimic. Editat Aprilie 24, 2014 de Rudix Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...