TDMANDI Postat Mai 6, 2014 Share Postat Mai 6, 2014 Foarte mari prostii... culmea e ca le mai si impartasesti prin locuri publice ... subscriu....de unde aceste legi.! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Mai 8, 2014 Share Postat Mai 8, 2014 Pacat ca la varsta lui nu a fost mai calculat. In ziua de azi nu gasesti carutas care sa nu traga ceva la masea. Totusi daca nenea mergea linistit pe sensul lui...cum a pierdut motociclistul controlul de a ajuns pe contra sens ??? Ori a vrut sa depaseasca ceva , ori a fost curba.... ...ori a fost prost. O dam din fanta in cola,"ca sa vezi,carutasul draq a fost baut,ca nu avea ce cauta caruta acolo,pe deneu",ca asa si pe dincolo. Mai las-o 'n sange,ca sa-l citez pe d-nul (fost) parlamentar Dan Iosif,ce vina are ma carutasul?Da,daca nu era acolo,omul nu mai murea.Da ce cauta motociclistul pe contrasens??? Si vai doamne,ala luase si el 2 beri la bord,dar totusi,omul era cam pe sensul lui de drum spre deosebire de altii. Da,daca carutasul nu era acolo poate scapa motociclistul.Dar asa putem da vina si pe infrastructura rutiera,daca era autostrada cu bariere din beton ca in state,motociclistul nu mai intra pe contrasens.Sau daca nu era carutasul acolo da era un tir?Sau daca nu era nimeni pe drum si ala iesea de pe drum si intra intr-un copac,ce faceam,pe cine mai dadeau vina vajnicii aparatori ai motociclistilor de pretutindeni?Pe tampitii care au plantat copaci pe marginea drumului?Pe iluminarea sau marcajele necorespunzatoare?Pe ala de la scoala de soferi ca nu l-a invatat sa ia o curba? Treaba este foarte simpla : era un baiat care merea cu motoreta (nu conteaza viteza,oricum era o viteza peste puterile lui de control),si care "nu a adaptat viteza la conditiile de drum" - aici acea fraza folosita excesiv de organe chiar se potriveste si are noima - ,a pierdut controlul motoretei (cauza probabila fiind dupa cum am spus o viteza peste puterile lui de "intelegere"),a iesit pe contrasens si a dat in nea Gheorghe din Partesti (cum ma Partesti) care "se deplasa regulamentar" desi era sub influenta.Scurt.Nu e nimic neclar aici. Vina?Vina e clara a motociclistului,nea Gheorghe a fost doar spectator. Ar avea o lipsa de culpa motociclistul doar daca a prins vreo pata de ceva pe jos si a alunecat si s-a dus pe contrasens,sau hai sa zicem daca a avut vreo defectiune la moto (desi aici e discutabil,ca doar tot el ar fi trebui sa-si tina motoreta in stare coresp).Dar nu cred ca e cazul. OFF : ...Dacia lui a fost si mai acordeonizata decat a mea. Deci doua masini facute praf. Sa zicem 40 la ora fiecare. Am scapat relativ teferi atat eu, cat si betivanul care m-a pocnit frontal. Da,pt ca Dacia avea un "crumple zone" foarte bun care era compus din intreaga masina. Nu,acum serios,Dacia era facuta din tabla acea f moale care se facea ferfenita,dar in caz de impact ,tabla si restul caroseriei (facuta din aceeiasi tabla de 2) "absorbeau" foarte bine fortele.Sunt convins ca nu au intentionat asa ceva,crumple-zone in anii '70 cand a fost gandita dacia era sf.Dar treaba chiar functiona,am vazut chestia asta live,din interior.Dacia se impacheta de zici ca a cazut de pe o stanca,dar ieseai relativ nespart din ea. Problema era ca la un impact major,spre deosebire de masinile moderne care au crumple-zone,dar in zona "cockpit-ului" ca sa ma exprim asa au otel si ranforsari,dacia nu avea nimic,e aceeiasi tabla moale.Deci la 50-60 scapai,si chiar ff ieftin,mai sus era problema. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.