Jump to content

pasquinel

Membru
  • Content Count

    380
  • Joined

  • Last visited

About pasquinel

  • Rank
    Animal parșiv

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bucovina
  • Carnet moto din
    părți
  • Motocicleta
    EN500A; CBR600F2; R1200GS, R1300SuperGS
  • Numar Moto
    SV 90; SV 77; SV 14; SV 77
  • Club
    Dead Dog

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    Not against their will
  • Interests
    Vând licențe retail pentru cipuri 5G vaccinabile.

Recent Profile Visitors

1,767 profile views
  1. Salut! Cel mai simplu e să mergi cu actele pe care le ai deja la o firmă care se ocupă cu acte auto. Găsești firme de genul ăsta în orice oraș mai răsărit, iar domnițele de acolo o să-ți pună toate actele exact cum trebuie. Treaba o să dureze o jumătate de oră, iar restul va fi foarte simplu. Crede-mă, am trecut prin acest calvar de câteva ori. În plus, sunt și eu un fel de șoarece de bibliotecă și mi-am dat seama că întotdeauna ieși mai ieftin și la bani, și la cap, când apelezi la oameni (sau femei) din domeniu, mai ales când vine vorba de birocrația românească. O să te
  2. @adrian45 e un super-profesionist, cel puțin din punctul meu de vedere. A cărat o Aprilia RSV pentru mine până în Hamburg, deși i-a umplut un Sprinter, din cauza cutiei supradimensionate pe care am făcut-o. Ba chiar mai mult, nu s-a lăsat până când nu a văzut sarcofagul pe vaporul spre Canada, abia după aia și-a considerat treaba încheiată, deși putea să lase obiectul în port și să nu-l doară capul. Un om deosebit! Acum RSV-ul se plimbă prin Vancouver, cu @chif călare pe el.
  3. Nu, dar acum, pe lângă drumuri învechite și aglomerate, păduri defrișate și râuri poluate, avem și toate cazanele occidentului, care sporesc farmecul. Taxa aia a fost singura chestie care a frânat importul masiv de rable.
  4. Firmele de taximetrie le vor cumpăra, cred că vor avea succes. Cât despre mașinile second-hand, mulțumiți-i lui Dragnea că a scos taxa de primă înmatriculare și n-a pus nimic în loc.
  5. Cel care dă pedală e Mitruț, mecanicul care se ocupă de recondiționări. O să-l sun să-l întreb dacă pot să-ți dau numărul lui de telefon și îți trimit mesaj.
  6. Doamne-ajută, Măicuța Domnului, sf. Ioan Botezătorul, sf. Ioan cel Nou de la Suceava, sf. mc. Arsenie Boca, Ștefan cel Mare și Sfânt și Prea-Adevăratul Daniel, păstorul Bântuirii Neamului! Asta ar mai fi lipsit, să fiu blițat de ghiolbani cu Dacia pe curent, că nu le fac loc să ajungă ei cu cinci minute mai repede unde dracu' au ei treabă... Asta e mașina ideală pentru români. de la 0 la 100 la oră în zece minute?! Perfect! Eu aș dota-o și cu bumpers (hai, că știu că știți engleză), benzi din alea de cauciuc cum au mașinuțele alea de jucărie din parcurile de distracție
  7. Vreau să-mi vând EN-ul pentru piese, ruginește degeaba... Detalii în pm.
  8. Frățicule, când văd câte pățesc unii "colegi" (așa se zice prin stație când mergi ca berbecul, dar eviți radarul, nu?) cu polițiștii, mi se face rușine de mine. Eu n-am pățit nici o nasoală de asta în 30 de ani de pedalat pe drumurile țării. Dosare penale, martori de serviciu, persecuție maximă doar pentru că mergi pe două roți în loc de patru?! Am fost oprit de sute de ori: "Bună ziua, sunt agent Cutare, vă rog prezentați documentele. Salut, imediat, stai să cobor, am făcut ceva rău? Nu, avem acțiune specifică. A, ok, oricum am vrut să opresc, că am amorțit. Totul ok? Da, mi
  9. Sal. Faza cu cele 8 zile e termenul de încheiere a T1 (tranzit) sub supraveghere vamală. Fără asemenea reglementări, ne-am trezi cu motoare Tata, mașini GMC, locomotive cu abur pe cărbuni sau utilaje de recoltat boabe de cafea, toate aduse din afara spațiului comunitar, care ne-ar ocupa locurile de parcare pentru handicapați, iar astfel ghiolbanii autohtoni ar fi nevoiți să parcheze regulamentar. Iar când Poliția Canală i-ar lua pe posesori la întrebări, ei le-ar replica: "Ce-ai, boss?! Pot să circul cu mobra mea adusă din afară cât vreau eu, "2 săptămâni, 1 lună, 3 luni...", fără să fiu
  10. Taxe vamale între 6 si 8%, în funcție de capacitatea cilindrică, din valoarea facturii sau a contractului de vânzare-cumpărare, la care se adaugă 19% TVA. Nu merge cu valoarea de catalog decât dacă vama consideră că factura e subevaluată, adică dacă vii la vamă cu un R1250GS și prezinți o factură de 500 de lire, e clar că n-o să te creadă nimeni.
  11. Hold your horses. Brokerii din UK sunt pe nicăieri, pentru că sunt la început și le este frică. În meseria asta greșelile se plătesc scump, crede-mă. Dar, ca fapt divers, exportul e cea mai simplă operațiune pentru un broker, pentru că nu implică taxe plătibile în UK. Trimite-mi un mesaj personal, te rog, cu statutul tău în UK, cât de urgent e să ajungi cu utilaju' în România, o factură sau măcar prețul cu care ai luat motoru', și mâine îți răspund. Dacă se twinkle, twinkle little stars (adică dacă se aliniază astrele), te pot pune în legătură cu un broker din Bucure
  12. https://motociclism.ro/topic/762155-import-moto-non-eu/?do=findComment&comment=4653735 Despre procedura la zeii RAR (băga-le-aș un par în c u r și unul în inimă) nu știu nimic deocamdată.
  13. Karma. Nu am nimic cu tine, vecine de județ, dar să dorești moartea unei tagme întregi pentru că te-ai simțit nedreptățit, e cam extremist. E mentalitate de om fără prea multe rădăcini și contrastează cu imaginea pe care ai afișat-o la avatar. Acolo chiar pari mai matur în gândire... Nu te cunosc personal, așa că îmi cer scuze dacă te-am jignit.
  14. Românache: - moarte milițienilor, mi-au pus amendă, mi-au luat "carnetul"! - moarte mecanicilor, mi-au stricat bunătate de mașină/motocicletă, habar n-au de meserie, să moară cu tot cu familia lor! - moarte motocicliștilor, niște sataniști nebuni care trec prin sat cu 200 la oră! Să moară toți în chinuri! - moarte medicilor, niște șpăgari ordinari, cu salarii astronomice, omoară oameni în spitale, dom'le! - moarte la toată lumea! Pentru ce să dăm cu var?! Băbăieți, eu credeam că-s diliman, da' după ce am citit pe-aici, mi-a trecut.
×
×
  • Create New...