OutOfCtrl Postat Mai 5, 2014 Share Postat Mai 5, 2014 Salut, Am montat azi suportul de topcase pe Hornet PC36. Am intalnit o situatie mai deosebita, zic eu. Uitandu-ne la poza atasata, in spate stanga surubul intra mai putin decat in spate dreapta, deci trebuie sa fie mai scurt(totusi se infileteaza de cateva ori). Cel din dreapta spate, in schimb, se insurubeaza pana ajunge la partea inferioara a carenei ). Avand in vedere nepotrivirea lungimii suruburilor, am pus distantiere si in partea de sus(ca in poza) si in partea de jos. In acest fel se insurubeaza ambele de cateva ori. Poate sa afecteze aceasta solutie rezistenta suportului la incarcatura maxima a cutiei si la solicitarea in viteza? Sa le las asa sau mai bine caut suruburi pe masura? Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ahilepeleianul Postat Mai 5, 2014 Share Postat Mai 5, 2014 Daca se infileteaza macar cateva ture, eu zic ca n-are nimic. Mai verifica o data la cateva sute de km daca nu s-au desfacut din cauza vibratiilor. Sau foloseste adeziv de filet, desi eu nu recomand in cazul asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
claman Postat Mai 5, 2014 Share Postat Mai 5, 2014 Din fotografie ,distantierul din stanga cum te uiti la poza , pare sa fie mai inalt . Ar trebui sa ai distantiere de doua dimensiuni , cele mai lungi puse in in gaurile dinspre fata motoretei ,cele scurte spre spatele motoretei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LEPRONE Postat Mai 5, 2014 Share Postat Mai 5, 2014 1. atunci cand ai montat suportul trebuia sa dai jos portbagajul ala care se fixeaza sub maner. 2. atat distantierele din fata, cat si cele din spate, se monteaza intre maner si suport, nu intre suport si capul surubului. sfatul meu e sa incerci fara portbagaj si o sa iti ajunga suruburile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Clasic Postat Mai 5, 2014 Share Postat Mai 5, 2014 (editat) Distantierele nu sunt puse corect, toate trebuie sa fie intre maner si portbagaj; daca suruburile sunt ale portbagajului trebuie sa fie mai lungi ca cele originale, cred ca doua sunt mai scurte ca celelalte, dar monteaza intai corect si vezi apoi daca se infileteaza de tot. Si parca mai ai acolo ceva in plus cum a zis colegul de sus, inca un portbagaj sau o protectie ceva. Editat Mai 5, 2014 de Clasic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
claman Postat Mai 5, 2014 Share Postat Mai 5, 2014 (editat) Suportul pare sa fie givi , suruburile trebuie sa fie diferite ca lungime pdf luat de pe site-ul givi , ai acolo si dimensiunile suruburilor , daca nu sunt ce trebuie gasesti la hornbach , eu de acolo mi-am luat suruburi cap imbus 258FZ.pdf Editat Mai 5, 2014 de claman Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
OutOfCtrl Postat Mai 6, 2014 Autor Share Postat Mai 6, 2014 (editat) Din fotografie ,distantierul din stanga cum te uiti la poza , pare sa fie mai inalt . Ar trebui sa ai distantiere de doua dimensiuni , cele mai lungi puse in in gaurile dinspre fata motoretei ,cele scurte spre spatele motoretei Distantierele sunt egale, par diferite din cauza unghiului de vizualizare. In total am 6 distantiere acum montate. 1. atunci cand ai montat suportul trebuia sa dai jos portbagajul ala care se fixeaza sub maner. 2. atat distantierele din fata, cat si cele din spate, se monteaza intre maner si suport, nu intre suport si capul surubului. sfatul meu e sa incerci fara portbagaj si o sa iti ajunga suruburile. Problema era ca sunt prea lungi suruburile daca nu pun pt partea din spate cate 2 distantiere(total 4). Adica pe o parte vine distantier sub suport si distantier peste suport.Daca pun un singur distantier, nu se infileteaza complet. Distantierele nu sunt puse corect, toate trebuie sa fie intre maner si portbagaj; daca suruburile sunt ale portbagajului trebuie sa fie mai lungi ca cele originale, cred ca doua sunt mai scurte ca celelalte, dar monteaza intai corect si vezi apoi daca se infileteaza de tot. Si parca mai ai acolo ceva in plus cum a zis colegul de sus, inca un portbagaj sau o protectie ceva. Suruburile sunt mai lungi decat cele "originale". Scriu "originale" pt ca dupa demontare am constatat ca au lungimi diferite(cele 2 din spate care ar trebui sa fie egale). Diferenta cam de 1 cm. In orice caz sunt mai lungi cele de la suport. Suportul pare sa fie givi , suruburile trebuie sa fie diferite ca lungime pdf luat de pe site-ul givi , ai acolo si dimensiunile suruburilor , daca nu sunt ce trebuie gasesti la hornbach , eu de acolo mi-am luat suruburi cap imbus 258FZ.pdf Corect, e Givi. Super pdf-ul. Maine verific toate treburile de mai sus si revin cu rezultatul. 1. Am masurat suruburile si distantierele. Sunt ca in manual. 2. Am dat jos totul deasupra si surubul din stanga spate se infileteaza doar de 2 ori, deci nu intra destul. 3. Paradoxal, nu mai reusesc sa infiletez nici cel din dreapta fata, care in poza e infiletat ) Editat Mai 6, 2014 de OutOfCtrl Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Indian73 Postat Mai 6, 2014 Share Postat Mai 6, 2014 Paradoxal la montarea topcaseului se renunta la acel maner,studiaza instructinile distntierle sunt exact pntru a inlocui acel maner. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
OutOfCtrl Postat Mai 12, 2014 Autor Share Postat Mai 12, 2014 "Paradoxal" singurul maner ramane conform instructiunilor si distantierele nu inlocuiesc manerul. Se vede clar in poza...nu stiu ce sa zic de studiatul asta. Le-am lasat ca in poza si am facut vreo 500 km pe tot felul de drumuri si viteze. Totul a ramas la loc prins bine. Multumesc pt interventii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.