Sari la conținut

Modificari Minsk 125


Postări Recomandate

Salutare tuturor.Revin si eu cu o mica intrebare..Vreau sa stiu daca pot monta un kit(cilindru+piston+ambielaj+chiuloasa) de pe alta motocicleta sa obtin o viteza mai mare... Daca stiti ce s-ar potrivi puteti sa lasati un link... Sa nu depaseasca 125cc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca ai fi pasionatul modificarilor de dragul modificarilor, as sugera un carb cu o pulverizare mai fina dar cum pe tine te intereseaza viteza, zic si eu ca Clasic. Lasa-l asa.

Un exercitiu de logica: sa spunem ca maine motorul tau de Minsk o sa aiba 30CP si te duce la 130km/h. Ai avea frane pentru noua viteza? Ai cadru si ciclistica pentru 130km/h? nu, nu. Lasa Minsk-ul sa fie bun pentru ce a fost proiectat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut ,

Imbunatatirile ce le poti face la minsk, unele scumpe dar merita, sunt:

1. schimba carburatorul ala rusesc cu unul japonez

2. schimba filtrul de aer

3. adapteaza niste frane hidraulice pe disk

4. schimba aprinderea aia clasica si pune un calculator programabil. imfsoft.com (ce am mai folosit eu la MZ)

5. Daca vrei sa investesti serios adapteaza injectie (se complica treaba ca trebuie sa rezolvi multe probleme legate de injectia 2T si admisia de combustibil, foarte probabil modul asta te costa multisor)

<<<http://www.ecotrons.com/products/2_stroke_small_engine_fuel_injection_kit/>>> Cred ca ai fi primul in RO cu modificarea asta pe minsk :)

6. schimba furcile fata cu unele de la o motocicleta japoneza de 125 sau 250 cc (asta implica modificari la jug, arcuri amortizoare, ax roata)

7. sa ii faci o sea mai comoda.

8. Sa schimbi raportul la pinioane

9. Xenon pe far (proiector cu xenon <<http://www.theretrofitsource.com/>> si sticla clara la far pentru compatibilitate cu xenonul)

10. Semnalizari, stop pe leduri

...... multe

Editat de Grimstone
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc baieti de raspunsuri..Lasati si voi cateva modele de japoneze ca nu sunt in tema cu aceste moto... Si astept poze,link cu carburatorul ala dublu corp..



Salut ,

Imbunatatirile ce le poti face la minsk, unele scumpe dar merita, sunt:

1. schimba carburatorul ala rusesc cu unul japonez

2. schimba filtrul de aer

3. adapteaza niste frane hidraulice pe disk

4. schimba aprinderea aia clasica si pune un calculator programabil. imfsoft.com (ce am mai folosit eu la MZ)

5. Daca vrei sa investesti serios adapteaza injectie (se complica treaba ca trebuie sa rezolvi multe probleme legate de injectia 2T si admisia de combustibil, foarte probabil modul asta te costa multisor)

<<<http://www.ecotrons.com/products/2_stroke_small_engine_fuel_injection_kit/>>> Cred ca ai fi primul in RO cu modificarea asta pe minsk :)

6. schimba furcile fata cu unele de la o motocicleta japoneza de 125 sau 250 cc (asta implica modificari la jug, arcuri amortizoare, ax roata)

7. sa ii faci o sea mai comoda.

8. Sa schimbi raportul la pinioane

9. Xenon pe far (proiector cu xenon <<http://www.theretrofitsource.com/>> si sticla clara la far pentru compatibilitate cu xenonul)

10. Semnalizari, stop pe leduri

...... multe

4. schimba aprinderea aia clasica si pune un calculator programabil. imfsoft.com (ce am mai folosit eu la MZ)... Poti sa imi arati modelul pe care l-ai folosit ca sunt o gramada acolo..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salve,

Poti folosi varianta TCI sau CDI . Depinde ce vrei. Da-mi un PM cu mailul tau sau telefon si iti explic mai multe. Eventual cauta pe google ce inseamna TCI si ce inseamna CDI si ai sa vezi avantajele si bineinteles dezavantajele ambelor variante de aprindere. Pt Minsk eu as merge pe TCI. Nu merita investitia in CDI. Daca te hotarasti spre partea de injectie 2 timpi se schimba datele problemei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai dreptate owene nu o sa am frane si nici el nu e conceput pentru asa ceva... Cred ca o sa ii pun doar un filtru sport...

Daca ii pui filtru sport, ala e mai permisiv si amestecul se va saraci de la excesul de aer. Va trebui sa-i schimbi jiclorul principal, sa fie mai mare(tatonezi) ca sa compensezi excesul de aer.

Bataie de cap multa si nu obtii mai nimic decat un consum marit.

 

Eu iti recomand sa iti desfaci toba sa o cureti bine, ca de e infundata, ai puterea scazuta mult, iar cu toba curata fata de toba infundata diferenta e mare.

 

 

Daca ai 2000E de aruncat pe prostii, fa cum ti-au spus baietii, sau daca viteza e totul din viata ta, ia-ti o vitezana. De 125 daca asta e limita ta de acum.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu este vorba ca viteza este totul din viata ta... Dar cred ca o sa fie aiurea sa te depaseasca toate tirurile....De aceea imi doresc macar un 90-100km/h.... Presupun ca minsk-ul nu ii atinge chiar asa usor

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Minsk-ul nu e facut pentru traficul din ziua de azi, nu-ti face iluzii... O sa fi depasit orice i-ai face. DJ-urile slab circulate ar fi mai potrivite pentr 70-ul Minsk-ului. Nici cu MZ-ul meu nu pot tine pasul si sunt depasit cam tot timpul, desi merg cu 90 vit. de croaziera pe DN, 100 daca ma grabesc, si pot sa-i dau cate un sprint de 110 sau daca sunt pe autostrada sa sustin 110-le o jumatate de ora. Dar in topspeed rezerva de putere e zero, ceea ce nu e prea placut, si tocmai asta ofera un motor puternic de generatie actuala.

Daca ma bag sa depasesc pe o autostrada pe drum orizontal un TIR care merge cu 90, am timp sa-i numar niturile si gaurile prin care e trasa sfoara la prelata. Pe DN e nevoie sa ai tot felul de tehnici de preventie fiindca o sa fi depasit constant si trebuie sa fortezi cumva pe toti sa nu te depaseasca aproape, sa nu se simta nici deranjati, e un dans pe sarma.



Mai gandeste-te la o treaba: la un motor in 2T, motorul da maximul de putere in powerband intre 5000-5500 rpm. Minsk-ul are 4 viteze, cat e viteza maxina in a 4-a la 5500 rpm? O viteza mai mare de atat implica dresterea turatiei, dar iesind din powerband puterea o sa-ti scada si iar scade viteza si ajungi in powerband. Cred ca ai putea creste puterea cu 10% investind in tot felul de tehnici, dar viteza nu o sa-ti creasca, ci doar acceleratia, si pentru 10% putere o sa bagi 400% bani. Mai bine cauta cum poti sa ajungi la maximul de putere stock pentru 10% din bani, ca poate ai deficiente

- cauciuri - o gramada de energie se pierde la contactul cauciucului cu asfaltul. Cu cat e mai cramponat cauciucul, cu atat mai multa energie se pierde. Daca rulajul cauciucului e zgomotos, e semn de pierderi. Pana la urma si zgomotul e energie pierduta. Un profil de cauciuc de ploaie de sectiune rotunda e ok pentru viteza, nu e zgomotos

- filtrul de aer stock, de hartie e ok, ieftin, bun, opune rezistenta calculata pentru carb.

- la Minsk sunt 2 carburi, vezi ca e un club vietnamez de minsk-uri pe net, spuneau aia care e carbul puternic. Dar puternic pt forta, nu pentru viteza.

- toba sa fie curatata, toba de 2T face parte (si)din alimentare

- un ulei 2T semisintetic macar, benzina buna de 95, bujie de valoarea termica prescrisa, reglata. Motorul in mintile lui, sa aiba compresie buna.

- aprinderea sa-ti mearga bine, avansul reglat corect

 

Cam asta e. N-ai cum sa tragi de el mai mult decat poate, iar investitiile in obtinerea la cine stie ce performante nu-s fezabile financiar, de banii aia iti iei altceva mai potent.

 

Asfalt uscat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

×
×
  • Creează nouă...