Jump to content

Grimstone

Membru
  • Content Count

    151
  • Joined

  • Last visited

About Grimstone

  • Rank
    Incepator

Contact Methods

  • Website URL
    http://www.adaptcom.ro

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bucharest
  • Carnet moto din
    01/2001
  • Motocicleta
    BMW F650GS
  • Numar Moto
    B-44TOV

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    JUPITER 4,MZ ES 250/1 - IS-90-MZE,MZ ES 175/1,TRIUMPH TS100 HERREN MOFA ' 43BMW F650GS - B-44-TOV

Recent Profile Visitors

345 profile views
  1. Salut. Am rasfoit postarile mai vechi si spuneai ca ai gasit kit reparatie pentru biela de MZ 250 ES. Unde ? La ce pret ? As vrea sa repar si eu ambielajul, sa fie perfect. Multumesc.17.thumb.jpg.b51d1eeeec91a814a09b91a4f3763e52.jpg

  2. Mda, a gresit si omul o litera si sariti pe el cu gramatica, mai bine sareati cu informatiile. in fine.... eu am cautat de mi-au sarit capacele pieze de MZ , de calitate nu mizeriile facute prin rusia, si inafara de mz-b.de nu prea am gasit . Bineinteles si la un pret decent.
  3. Pentru piese diverse ia de aici: http://mz-b.net/jawa-en#/type-350-6v-a18-v350%20%206V/sort=p.sort_order/order=ASC/limit=15 pentru conversia la un sistem de aprindere mult mai bun decat cel original, si programabil pe de asupra: https://imfsoft.com/en/category-control-units/jawa-cz-trabant-ignition Pe cehii astia de la imfsoft ii recomand. Aduceam eu odinioara produsele lor dar cererea nu a fost mare asa ca... fiecare pe barba lui daca vrea. Pot oferi sfaturi de reglare pt montaje si ceva manuale in lb romana. Bafta. » Post actualizat in 10 Dec 2015 10:07 Ne lasi mai ne
  4. Da si eu caut Zundapp KS 750 SAHARA , sa aiba acte, tabla neruginita, vopsea originala, si sa nu va aruncati cu preturi .....ca o vreau si eu tot pentru relaxare.... Sincer m-a cam bufnit rasu' cand am citit ...
  5. plus ca omu are si blog de restaurari ....... cauta mai nene pe google ce e asa de greu.
  6. Tu vb serios cu 2T si 4T la carburatoare. Eu te sfatuiesc sa mai lasi tastatura si sa pui frumos mana sa citesti ca de sfaturi nu prea esti bun. Nu mai deruta oamenii cu calamina ionizata. Chiar m-ai facut sa rad. pun tu keihen pt 4T pe un 2T si vezi daca merge.
  7. Si executa pese la cnc foarte bine. Recomand cu incredere. Cateva poze cu o lucrare facuta de ei:
  8. dude aia e o tabla de 2 mm. ce CNC? o menghina , un ciocan si o masina da gaurit. Materialul e problema.
  9. Salve. Placute spate bmw f650gs 2001? Prefer cele identic originale brembo
  10. Salut, In aceeasi situatie cu lipsa de arcuri custom am fost si eu. La mine eu modific furca fata si imi trebuie arcuri care chiar nu le face nimeni decat pe comanda. Asa ca am vb cu baietii astia: http://www.cannonracecraft.com/ Si cu 120 USD fara shipping iti fac ei ce arcuri vrei, le poti specifica tu tot (lungime, tipul de taiere la ultima spira, grosimea sarmei, tipul metalului, rata arcului, etc...) Alea liniare sunt mai ieftine. Cu tot cu trasport pana in RO te ajunge exact cat dai pe chinezariile ce se aduc la noi. In legatura cu intrebarea ta despre arcuri progresive/vs
  11. http://faq.f650.com/FAQs/ExhaustFAQ.htm#Why is my Exhaust Glowing Dupa ce citesti bine bine ce scrie pe Chain Gang Faq urmeaza pasii: 1. Seara ia cu tine ecu in casa. 2. A doua zi conecteaza-l la loc. 3. Porneste motocicleta avand grija sa urmezi procedura: contact astepta pana se sting marea majoritate a becurilor din bord fara a atinge acceleratia apasa starterul si dupa ce porneste motorul mai tine apasat cam 1 secunda Vezi daca s-a rezolvat problema. Daca nu..... diagnoza scrie pe tine.
  12. 125 W pentru led .... pare cam praf in ochi sincer. E loterie oricum. Ia uite aici: www.aliexpress.com/item/Cree-U5-Motorcycle-Headlight-Black-Shell-LED-Fog-Light-Autobicycle-Spot-Lamp-With-Strobe-Function-For/32242097210.html 12V - 80V probabil ca puterea aia e la 80V la 12V s-ar putea nici sa nu le vezi.... Si eu sunt interesat dar aceleasi dubii le am ca si tine.
  13. Sa imi bag ceva in pista aia de biciclisti ca au belit tot cu creearea ei. Uitati-va in Londra sa vedeti ce dimensiune are. Pista aia e pentru TAB-uri. Nu ii dau dreptate politistului dar daca era un biciclist cu carnet de moto?????? Important e ca putea muri un om. Daca nu era mobra aia masiva si protejata de toate acareturile de politie.... iesea rau. Si repet: vb de viata oamenilor aici. Mosu nu s-a asigurat, il durea fix undeva de ceilalti si ce sa vezi : a accidentat un om....
  14. Pregatesc si eu pentru la anu un BMWYAHA: http://f650.ro/forum/viewtopic.php?f=28&t=1455
  15. Mda, Rodajul la 2 timpi din cate stiu eu se face cu un ulei mineral, pentru ca cele semi sau full synt lubrifiaza prea bine. 2 - 3 ora la relanti..... no way. La relanti se sta pana ajunge motorul la temperatura optima de fuctionare si dupa aia se merge cu acel motor pe un drum drept, folosind toate vitezele disponibile si variind ff mult turatia motorului , niciodata nu se merge mai mult de 1 -2 minute in aceeasi plaja de turatii. Vremea de afara e tocmai buna pentru rodaj. Mai mult se va evita folosirea franei de motor. Daca se observa in timpul mersului mai ales in primii 50 - 100 km ca
×
×
  • Create New...