shoby13 Postat Iunie 1, 2014 Share Postat Iunie 1, 2014 Am o cagiva planet 125 din 99 si vreau sa i pun cilindrul original si sa i cumpar piston si segmenti nu stiu daca pistonul actual mai poate fi folosit pentru ca a avut un segment blocat pe el si l-am scos acuma nush daca au mai ramas bucatele mici acolo si nu as vrea sa risc ! Vreau sa iau piston cu segmenti si nu stiu daca fac o prostie sau nu am gasit unu de la o firma RSM sau as mai avea o a doua varianta care nu stiu cat ma costa sa merg la un meserias din bucuresti cu cilindru la nea' misu multi il stiu cred... si sa imi faca el segmenti si piston vreau sa stiu daca imi face ceva si la cilindru in suma respectiva mi-l hornuieste ? ca de alezare nu cred ca se pune problema ! Am nevie de un sfat urgent ca sunt cu banii in mana si ma grabesc cea ce nu e firesc deoarece graba strica treaba si vreau sa fie o treaba bine facuta pentru ca o sa am cateva drumuri de 700 km dus 700 intors si nu vreau sa ma lase in drum doamne fereste ! Ce sfat imi dati ? o sa pun maine o poza cu pistonul sa imi spuneti daca poate fi recuperat ! Si de unde pot lua piston cu segmenti undeva in 200 lei ca sa fac si eu jucaria ! Multumesc ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rares_04cpl Postat Iunie 1, 2014 Share Postat Iunie 1, 2014 (editat) cilindrul se honuieste, dar treburile ce tinde alezare/honuire nu ti le face mecanicul . Mai mult ca sigur el o sa se ocupe doar de montat/demontat.O sa duca cilindrul la o firma specializata si ei o sa stie daca mai poate sau nu fi honuit . Editat Iunie 1, 2014 de rares_04cpl Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shoby13 Postat Iunie 1, 2014 Autor Share Postat Iunie 1, 2014 omu asta nea misu face alezare si hornuire eu vreau sa stiu daca e ok sa iau piston de la el sau din comert sau de unde pot lua un piston la vre-o maxim 200 de lei cu tot cu segmenti ! nu se alezeaza cilindru asa poate se bucseaza ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Postat Iunie 1, 2014 Share Postat Iunie 1, 2014 (editat) ....a ta o fi cu motor (rotax?) in 2T ca Mito si atunci un piston OEM scump ca naiba si tot la aftermaket-uri ajungi (numai sa nu iei chinezarii, ca o sa-ti blestemi zilele). Alezarea si honuire cred ca undeva intre 150-250 lei pe cilindru...CRED dar nu stiu sigur.(unde sunt eu costa 40 lire per cilindru) Setul complet de garnituri aftermarket cam 40-50 euro de la Athena(asa e la RS125). . Editat Iunie 1, 2014 de Vizitator Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_dr Postat Iunie 1, 2014 Share Postat Iunie 1, 2014 eu din cate stiu motorul pe planet e identic cu cel de mitto si cu alte modele si sar putea sa ai surpriza sa observi ca cilindrul nu are camasa fiindca e cu nicasil cea ce inseamna ca nu se poate aleza.daca cilindrul nu prezinta zgarieturi tot ce ai de facut e sa vezi ce cota are si sa comanzi unul sant meteor undeva pe la 70-90 euro cu tot cu segmenti bolt sigurante si tot ce ai de facut e ssa le montezi pe motor.daca cilindrul prezinta zgarieturi,o sa ai o problema si ai 2 variante: I cumperi unul second sau daca ai bani pe la 250 300 euro poti sa ei set complet (cilindru plus piston) sau II sant firme care le renicasilizeaz si daca imi aduc aminte e unddeva la 150 euro si daca au pe stoc unul gata reconditionat til trimit mai repede plus un piston. si ar mai fi inca o smecherie, se duce cilindrul la un strungar care sa faca o camasa din fonta,insa e proces destul e lung si trebuie sa stie bine meserie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Postat Iunie 1, 2014 Share Postat Iunie 1, 2014 (editat) Oricum nu rezolva cu 200 lei cum spera el... Editat Iunie 1, 2014 de Vizitator Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shoby13 Postat Iunie 1, 2014 Autor Share Postat Iunie 1, 2014 Spre surprinderea mea si a vostra sper ca am rezolvat ! Maine il sun pe om sa i dau cota si sa imi trimita ! Stiu ca cilindrul de mito nu este de fonta ca la scutere ci din nisi si nu se poate aleza insa ma gandeam ca procesul de hornuire este de a rectificaputin "camasa" ! Cat despre detalii asupra motorului este de tip gilardoni nu rotax ca la rs ! Rs-ul are nevoie de cota masurata undeva la 47 D daca nu ma insel si boltul nu este pe 16 este mai mic parca 14 nu stiu detalii legate despre rotax insa fara doar si poate nu se potriveste nimic de la una la alta ! Ce vreau sa mai intreb daca garnitura mea este ciupita la modul ca imi lipseste o bucatica mica din ea din exterirul prezonului poate afecta ? imi lipseste exact cum am indicat in poza , garnitura este noua si nu e nici macar uzata se vede pe ea doar ca e rupta in exteriorul prezonului ! Vreau sa ma tina sigur sezonul asta pentru ca la iarna o desfac iara i iau un vertex sau un meteor un kit de garnituri si termin smecheria dar vreaus a ma tina sezonu asta vre-o 6000 km ce parere aveti ? Multumesc anticipat pentru ajutor nu ma asteptam ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_dr Postat Iunie 1, 2014 Share Postat Iunie 1, 2014 nustiu ce vrei sa faci tu.daca cilindrul e ok cumperi un piston cu 70-90 euro,garnitura de chiulasa,garnitura aceea care e ciupita se rezolva cu putin silicon si gata ce atatea batai de cap cu strungari si alte cele.cilindrul de nicasil nu se fac aceleasi procedee ca la cele din fonta.nu merge cu segmenti facuti la strung.artificiile astea se faceau pe vremuri cand nu se gaseau piese,acuma gasesti pe tot locul si sti ca ai facut o treba buna nu improvizatii care o sa te tina garanat 10000km. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shoby13 Postat Iunie 2, 2014 Autor Share Postat Iunie 2, 2014 nustiu ce vrei sa faci tu.daca cilindrul e ok cumperi un piston cu 70-90 euro,garnitura de chiulasa,garnitura aceea care e ciupita se rezolva cu putin silicon si gata ce atatea batai de cap cu strungari si alte cele.cilindrul de nicasil nu se fac aceleasi procedee ca la cele din fonta.nu merge cu segmenti facuti la strung.artificiile astea se faceau pe vremuri cand nu se gaseau piese,acuma gasesti pe tot locul si sti ca ai facut o treba buna nu improvizatii care o sa te tina garanat 10000km. ai dreptate si am specificat de 1000 de ori ca stiu treaba cu alezatu ca nu se alezeaza eu intrebam de hornuire dar am inteles oricum asa fac am sunat la un magazin din oradea maine sper sa gasesc un subler sa iau diametru la cilindru sa fac cmanda ! Si cu garnitura o rezolv cu siliconul ! Mersi fain ! Pentru alte detalii mentin topicul on ! Sau mai bine o sa intreb pe topicul motoretei ! am dat comanda 56,00 B...bolt 16 sa speram k totul o sa fie ok ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.