Bica Postat Iunie 5, 2014 Share Postat Iunie 5, 2014 Bun.Am ceva fluctuatii de relanti...si m-am gandit ca s-ar putea sa fie TPS-ul...l-am verificat prin modul "diag" al motocicletei...cu gazul inchis imi arata 17 cu el deschis maxim imi arata 96..Bun...am tras usor de gaz de la 17 la 96 trecand prin toate numerele...si merge perfect..nu are "dead spots"...acuma...in manual nu am gasit verificarea asta ci doar cea clasica cu voltmetru etc...insa pe un forum am gasit ca valorile cu gazul inchis trebuie sa fie intre 15-17 si 97-100 cu gazul dechis maxim.Bun...la mine e umpic "out of spec".Acuma intrebarea mea este...pot ajusta TPS-ul sa il pun in parametrii sau trebuie schimbat?Motorul este R1 2002 injectie.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Iunie 5, 2014 Share Postat Iunie 5, 2014 (editat) Nu are nimic grav..se incadreaza..dar il poti ajusta din suruburi. Relantiul nu are treaba cu TPS acolo motorul merge pe harta de IAP.de la prima deschidere de acceleratie trece pe harta de TPS. Editat Iunie 5, 2014 de TNG Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bica Postat Iunie 5, 2014 Autor Share Postat Iunie 5, 2014 Nu are nimic grav..se incadreaza..dar il poti ajusta din suruburi. Relantiul nu are treaba cu TPS acolo motorul merge pe harta de IAP.de la prima deschidere de acceleratie trece pe harta de TPS. asta voiam sa stiu..daca din suruburi ii pot ajusta valorile respective.......mersi mult prietene ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Iunie 5, 2014 Share Postat Iunie 5, 2014 Vezi ca o dereglezi Dacă nu ştii. Îşi va schimba comportamentul Fluctuatiile pot fi si de a admisie şi evacuare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bica Postat Iunie 5, 2014 Autor Share Postat Iunie 5, 2014 (editat) Vezi ca o dereglezi Dacă nu ştii. Îşi va schimba comportamentul Fluctuatiile pot fi si de a admisie şi evacuare. ce sa nu stiu?sa reglez pozitia unui potensiometru?...intrebarea mea era mai mult ca sa ma asigur ca are rost sa iau jos rezervor etc....sa nu desfac degeaba...ca parerile erau impartite pe ceva forum strain...unu spunea acolo printre altele ca daca valorile nu-s in parametrii TPS-ul trebuie schimbat...si atunci am devenit confuz vizavi de reglajul de la suruburi....nu-i mai gaseam rostu la acel reglaj daca era asa cum spunea omul ala acolo....si atunci am zis sa intreb acilea.... vizavi de admisie evacuare...filtru aer e nou,supapele reglate distributie noua bujii noi,,,intradevar finala e sport...dar ma sacaie fluctuatiile alea...nu-s mari...numa cat sa dispere un maniac care vrea sa-i mearga totul perfect..)))) Editat Iunie 5, 2014 de Bica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Iunie 5, 2014 Share Postat Iunie 5, 2014 ca sa reglezi tps-ul, pornesti motorul, pui relantiul la 3k rpm si invarti de tps pana gasesti cea mai inalta valoare de turatie , vezi sa nu-l dereglezi cand il strangi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.