Sari la conținut

atillas
 Share

Postări Recomandate

stiu ca modelul xc se construieste pentru piata americana,dar intrebarea este,se poate face enduro cu motorul asta?si daca da ce trebuie modificat in afara de revalving la suspensie.ma intereseaza un model si nu stiu daca merita investitia,il folosesc doar pentru hard enduro.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aurel, XC-W este modelul de exc pt piata americana... XC-ul din ce am inteles eu are suspensii de enduro si motor de cross sau invers si alte rapoarte la cutie... nu stiu daca le-am zis tocmai bine dar stiu sigur ca este o mutatie intre enduro si cross...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O fi ceva pt competitiile alea indoor gen enduro-cross? Sau pt sarit pe dunele din Mojave?

 

Stef, de la Husa la Zero-Zero-Varadero de Cuba, apoi la EXC 300?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

stiu ca modelul xc se construieste pentru piata americana,dar intrebarea este,se poate face enduro cu motorul asta?si daca da ce trebuie modificat in afaura de revalving la suspensie.ma intereseaza un model si nu stiu daca merita investitia,il folosesc doar pentru hard enduro.

e de enduro motorul identic cu cel de pe exc, suspensia este identica cu ce vine acuma husqwarna te, nu cred ca e necesar revalving. Si rapoartele sunt ok, chiar mai bune pt. Hard decat exc-ul(a 2-a mai scurta la xc). Editat de dmikel
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Uite Andrei ce zic astia prin state legat de XC vs XC-W

 

"on 2012 and up only 1 and 2 gear are lower on the w.
the w has open chambered forks and not linkage- plusher better suited for single track and lower speeds.
I believe the head is different lowering the hit on the motor some.

the xc has closed chamber forks- linkage on shock- works well for faster hare scrambles and some track work ( not full mx)
1 and 2 gear are closer.

I have a 2012 xc. Works great for hare scrambles and practice on a mx track. could be a little plusher on the rooty and hack.
Both motors are very tunable. "

 

" component XC XC-W

sec drive gearing 14-50 13-50

1st 15:31 14:32
2nd 16:25 16:26
3rd 20:25 20:25
4th 22:23 22:23
5th 25:22 25:22
6th 26:20 26:20 "

 

" The XC-W is, as I understand it designed as the bike for super gnarly terrain: thus granny first and second, and the linkless suspension which is softer but more compliant in KTM-think. The XC used to be kinda the racing machine: with the closer ratio gear box and the linkage rear suspension, which makes a more progressive rear-end, for big hits like motocross or desert racing. "

 

 

De aici deduc ca este cu motorul de enduro dar alte suspensii si alte prime 2 rapoarte....

Editat de Alex_450EXC
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si numele spune ca e vb de cutia de viteze W-ul de XCW(exc) este wide ratio,adica cutia de viteze este mai larga....la XC, cutia are vitezele mai stranse,asemanatoare cu cel de cross dar nu identice,in rest XC-u vine cu cablaj electric dar fara far

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Toti lauda acuma suspensiile cu cartus inchis care le regasim pe husaberg sau 6 days. Sunt mai tari asta nu inseamna ca nu sunt bune. Ce, husa n-o fi buna la hard ? In schimb la rapoarte vad ca sta mai prost xc-ul, vitezele 1 si 2, tocmai alea care-ti trebuie

Editat de dmikel
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...