atillas Postat Iunie 16, 2014 Share Postat Iunie 16, 2014 stiu ca modelul xc se construieste pentru piata americana,dar intrebarea este,se poate face enduro cu motorul asta?si daca da ce trebuie modificat in afara de revalving la suspensie.ma intereseaza un model si nu stiu daca merita investitia,il folosesc doar pentru hard enduro. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vargoneti Postat Iunie 16, 2014 Share Postat Iunie 16, 2014 are si alte rapoarte la cutie , cred ca este mai scurta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aurelro Postat Iunie 16, 2014 Share Postat Iunie 16, 2014 eu stiu ca e tot un exc dar pentru piata americana unde nu e nevoie de lumini pentru omologare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_250EXC Postat Iunie 16, 2014 Share Postat Iunie 16, 2014 Aurel, XC-W este modelul de exc pt piata americana... XC-ul din ce am inteles eu are suspensii de enduro si motor de cross sau invers si alte rapoarte la cutie... nu stiu daca le-am zis tocmai bine dar stiu sigur ca este o mutatie intre enduro si cross... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Iunie 16, 2014 Share Postat Iunie 16, 2014 O fi ceva pt competitiile alea indoor gen enduro-cross? Sau pt sarit pe dunele din Mojave? Stef, de la Husa la Zero-Zero-Varadero de Cuba, apoi la EXC 300? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dmikel Postat Iunie 16, 2014 Share Postat Iunie 16, 2014 (editat) stiu ca modelul xc se construieste pentru piata americana,dar intrebarea este,se poate face enduro cu motorul asta?si daca da ce trebuie modificat in afaura de revalving la suspensie.ma intereseaza un model si nu stiu daca merita investitia,il folosesc doar pentru hard enduro. e de enduro motorul identic cu cel de pe exc, suspensia este identica cu ce vine acuma husqwarna te, nu cred ca e necesar revalving. Si rapoartele sunt ok, chiar mai bune pt. Hard decat exc-ul(a 2-a mai scurta la xc). Editat Iunie 16, 2014 de dmikel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_250EXC Postat Iunie 17, 2014 Share Postat Iunie 17, 2014 (editat) Uite Andrei ce zic astia prin state legat de XC vs XC-W "on 2012 and up only 1 and 2 gear are lower on the w.the w has open chambered forks and not linkage- plusher better suited for single track and lower speeds.I believe the head is different lowering the hit on the motor some.the xc has closed chamber forks- linkage on shock- works well for faster hare scrambles and some track work ( not full mx)1 and 2 gear are closer.I have a 2012 xc. Works great for hare scrambles and practice on a mx track. could be a little plusher on the rooty and hack.Both motors are very tunable. " " component XC XC-Wsec drive gearing 14-50 13-501st 15:31 14:322nd 16:25 16:263rd 20:25 20:254th 22:23 22:235th 25:22 25:226th 26:20 26:20 " " The XC-W is, as I understand it designed as the bike for super gnarly terrain: thus granny first and second, and the linkless suspension which is softer but more compliant in KTM-think. The XC used to be kinda the racing machine: with the closer ratio gear box and the linkage rear suspension, which makes a more progressive rear-end, for big hits like motocross or desert racing. " De aici deduc ca este cu motorul de enduro dar alte suspensii si alte prime 2 rapoarte.... Editat Iunie 17, 2014 de Alex_450EXC Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Soso Postat Iunie 17, 2014 Share Postat Iunie 17, 2014 pentru hard ia xc-w Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ovi200exc Postat Iunie 17, 2014 Share Postat Iunie 17, 2014 si numele spune ca e vb de cutia de viteze W-ul de XCW(exc) este wide ratio,adica cutia de viteze este mai larga....la XC, cutia are vitezele mai stranse,asemanatoare cu cel de cross dar nu identice,in rest XC-u vine cu cablaj electric dar fara far Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Soso Postat Iunie 17, 2014 Share Postat Iunie 17, 2014 xc are si suspensia mai tare decat xc-w Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dmikel Postat Iunie 17, 2014 Share Postat Iunie 17, 2014 (editat) Toti lauda acuma suspensiile cu cartus inchis care le regasim pe husaberg sau 6 days. Sunt mai tari asta nu inseamna ca nu sunt bune. Ce, husa n-o fi buna la hard ? In schimb la rapoarte vad ca sta mai prost xc-ul, vitezele 1 si 2, tocmai alea care-ti trebuie Editat Iunie 17, 2014 de dmikel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_250EXC Postat Iunie 20, 2014 Share Postat Iunie 20, 2014 Mda, nu stiu exact cat de bune sunt astea cu cartus inchis dar ce e mai important adica 1 si 2-a sunt mai nasoale Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dmikel Postat Iulie 24, 2014 Share Postat Iulie 24, 2014 (editat) se pare ca romaniacs si erzberg au fost castigate cu cutie de xc, cica lui wAlker ii plac rapoartele mai apropiate, deci e ok si xc-ul Editat Iulie 24, 2014 de dmikel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.