adi_b Postat Februarie 11, 2015 Share Postat Februarie 11, 2015 Mersi fain.2azi o sa ma joc oleaca cu carbu. Am pe mobra keihin pwk 38 din cate am inteles carbu se gaseste pe mai multe mobre,as vrea sa imi iau un set de jiglere principale si secunare adica de la 38-45 si 168-175 dimensiuni aprox. Ideea e ca ,am citit pe un forum de afara,trebuie schimbate jiglerele cu 2 numere mai mari iarna. Asa ca o sa am nevoie. Stiti ceva site unde gasesc? Am vazut pe moto-gear.ro ca sunt dar nu stiu daca sunt bune pt carbu meu. Mersi inca o data. Sincer info primite aici is cautate de multa lume. » Post actualizat in 11 Feb 2015 12:30 Revin cu impresii la cald,am desfacut carbu si am gasit MUUULTA mizerie mai ales un fel de lut galben in capacul de jos. Pe langa asta jiglerele au fost in stare deplorabila,ma mir cum de a mers si a pornit bn. Deci eu am suspectat de la bun inceput un consum cam mare si am asa siguranta de la cui pe al doilea canal de sus in jos, pilot jet e de 50 (alti se dau cu 38!!!! Si au autonomie de pana la 80km si chiar 100km in mers peisagistic.) Si celalat jigler e 172 care zic ca e cat de cat normal. Cu cat sa schimb jiglerul de 50? » Post actualizat in 11 Feb 2015 19:20 cam asta am gasit eu in carb. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fuckeru Postat Februarie 14, 2015 Share Postat Februarie 14, 2015 Bujiile se duc fiindca incarca prea mult inst elect Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi_b Postat Februarie 15, 2015 Share Postat Februarie 15, 2015 Cu toate ca am jiglerul de relanti f mare nu imi omoara bujiile. Cand am intrat prima data pe topicul asta nu mi-am adus aminte ca anul trecut am avut un tt600r din 2001 si ma dispera cu bujiile,exact ca la colegul Andrei,erau perfecte ca aspect dar duse,cate pedale am luat peste glezna.....daca era mai repede deschis topicul ăsta poate nu o dadeam. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ovi200exc Postat Februarie 15, 2015 Share Postat Februarie 15, 2015 Mersi fain.2azi o sa ma joc oleaca cu carbu. Am pe mobra keihin pwk 38 din cate am inteles carbu se gaseste pe mai multe mobre,as vrea sa imi iau un set de jiglere principale si secunare adica de la 38-45 si 168-175 dimensiuni aprox. Ideea e ca ,am citit pe un forum de afara,trebuie schimbate jiglerele cu 2 numere mai mari iarna. Asa ca o sa am nevoie. Stiti ceva site unde gasesc? Am vazut pe moto-gear.ro ca sunt dar nu stiu daca sunt bune pt carbu meu. Mersi inca o data. Sincer info primite aici is cautate de multa lume. » Post actualizat in 11 Feb 2015 12:30 Revin cu impresii la cald,am desfacut carbu si am gasit MUUULTA mizerie mai ales un fel de lut galben in capacul de jos. Pe langa asta jiglerele au fost in stare deplorabila,ma mir cum de a mers si a pornit bn. Deci eu am suspectat de la bun inceput un consum cam mare si am asa siguranta de la cui pe al doilea canal de sus in jos, pilot jet e de 50 (alti se dau cu 38!!!! Si au autonomie de pana la 80km si chiar 100km in mers peisagistic.) Si celalat jigler e 172 care zic ca e cat de cat normal. Cu cat sa schimb jiglerul de 50? » Post actualizat in 11 Feb 2015 19:20 cam asta am gasit eu in carb. pilot jetul de 50 este imens ptr un carb de 38...iti trebuie 42 sau 45...pe main jet poti sta la 172-175..si de aici sa incepi sa te joci un pic cu inaltimea acului...de asemenea si acul conteaza f f mult...are un cod pe el..de obicei cele originale au NOZ si ultima terminatie variaza de la E LA I Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi_b Postat Februarie 15, 2015 Share Postat Februarie 15, 2015 As incerca un 42 cu 172 . La faza cu cuiul inca studiez problema. Am cui NBWH. ,stiu ca potrivesc si de pe ktm. Nu stiu cu care sa il schimb. Ideea e ca vreau sa setez powerbandul de jos pana cam pe la mijloc ,nu folosesc mult motorul f sus in ture. » Post actualizat in 15 Feb 2015 16:33 42 cu 172 pt iarna daca merge combinatia asta si cu un nr mai mic vara. Cam asta am mai aflat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ovi200exc Postat Februarie 15, 2015 Share Postat Februarie 15, 2015 (editat) anumite ace de la suzuki si honda se potrivesc si in carburatorul tau(vorbesc de cele care dau randament foarte bun)de exemplu acul de honda cr 250 di 1999 R 1370 DKA care e minunat in ture joase si unde am inteles ca si tu ai pb ca majoritatea.dar cel mai usor ar fi sa iti iei un ac NOZH sau NOZG,NOZI. Acul tau este N 8 WH cred...al doilea indice ingeneral este un numar.intra pe thumpertalk sau ktmtalk si o sa gasesti o groaza de informatii ptr carbul tau. Editat Februarie 15, 2015 de ovi200exc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi_b Postat Februarie 27, 2015 Share Postat Februarie 27, 2015 daca ajuta pe cineva,am trecut de la jiglorul de relanti 50 la 45 , jiglorul principal a ramas 172. Diferenta e notabila la cum raspunde motorul,la consum si probabil si la uleiul dat pe finala. La faza cu uleiul nu prea sunt sigur deoarece cand am schimbat jigorul de 50 cu 45 am schimbat si uleiul. Apus ulei cu flash point cum zic americani mai mic adica ulei mai bun pt cine foloseste motorul in ture medii nu in ture inalte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ovi200exc Postat Februarie 27, 2015 Share Postat Februarie 27, 2015 ma bucur ca i-ai dat de capat adi,bujia arata mult mai bine ,esti pe drumul cel bun. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Soso Postat Martie 16, 2015 Share Postat Martie 16, 2015 adi_b, cred ca in continuare e loc de mai bine, dupa cum arata bujia as spune ca merge amestecul ceva mai sarac. Eu pe exc 300 am pus main jet 167, consumul este foarte ok si mersul motorului e in regula in toate zonele de turatie. Clipsul pe cui la a 2 a pozitie de sus in jos. Ce-i drept, eu am o chiuloasa de compresie mai mare, dar pe varianta standard tot nu as urca peste 170 la main jet, asta in varianta de iarna si altitudine mica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi_b Postat Martie 16, 2015 Share Postat Martie 16, 2015 E loc de mai bn mai ales la main jet si trebuie tinut cont ca un 200 are nevoie de mai multa benzina ca 300. O sa incerc un 175 dupa care un 180. » Post actualizat in 16 Mar 2015 18:04 Ca pilot jet un 42 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ovi200exc Postat Martie 16, 2015 Share Postat Martie 16, 2015 eu am 180 main si 42-45 pe pilot jet si ac de honda cr 250(dupa sute de forumuri citite) si e exact ce trebuiemerge perfect .acum vorbim de carb de 38... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
avas.eduard Postat Aprilie 30, 2017 Share Postat Aprilie 30, 2017 (editat) Salutare enduraci! :-) De curand mi-am luat un KTM EXC 200 din 2005 si cred ca am o problema de consum, adica zic eu ca merge prea bogat. Eu sunt cam incepator, deci merg in regim de enduro peisagistic si consum cam 13.5 l/ 100 km. Mobra merge super, nu am ce spune, sunt super multumit, dar fac prea putini km cu un plin. Adica imi termin rezervorul in 65-70 km, am ramas in pana de doua ori pana acum! As vrea sa imi imbunatatesc autonomia, fara sa car bidoane de benzina dupa mine. De curand am aflat si eu de setarea carburatorului (KEIHIN PWK 38), am deschis si am gasit asa: - pilot (idle) jet: 45 - jet needle: NOZE, clips pe pozitia 3 - main jet: aici e putin mai ciudat, scrie 178 pe el, dar are o bucsa care se infileteaza in fund si scrie 135 pe ea, pun photo. Ce credeti ca ar trebui sa schimb ca sa reduc consumul? Voi ce folositi? Editat Aprilie 30, 2017 de avas.eduard Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Mai 3, 2017 Autor Share Postat Mai 3, 2017 Acul nu-i bun. Incearca NOZH. Restul sunt OK. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ovi200exc Postat Mai 9, 2017 Share Postat Mai 9, 2017 (editat) si eu am avut NOZE pe 200 exc 2004 ,si dupa multe incercari...setari,forumuri ,jigloare,etc...am invatat ca acul se suzuki este imbatabil am avut si ac de honda r1360dka,care a mers mult mai bine ca cele de ktm dar daca ai de unde cumpara un ac de suzuki rm250 cu una din urmatoarele coduri,o sa imi multumesti ptr sfat: NEDJ,NEDH,NEDF...cele mai sarace ca NECJ,NECW..etc ar fi cam sarace ptr 200.. mai poti incerca sa micsorezi nivelul de combustibil in carburator(oricum ktm vine din fabrica cu nivel maricel ) un ac costa in jur de 90 de ron..jigloarele tale sunt bune si esti cam acolo unde ar trebui...42-54 ptr pilot si cam 180-182 ptr main daca schimbi acul si micsorezi un pic nivelul ,vei face aprox-90-120 km cu un plin (9,5 l)...acum depinde si de regimul de mers, Editat Mai 9, 2017 de ovi200exc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.