Cooler Postat August 9, 2014 Share Postat August 9, 2014 Si eu zic ca XJ900F ar fi cea mai buna varianta, desi il contrazic pe Jenifer cu RF-ul. Am folosit ceva vreme un RF900 si e ok nu stai cu genunchii la gura (nici pe departe), dar stai cu ei putin mai flexati si ai pozitie mai sport (stai putin in maini). Am 1.88 si cca 85 de kg. Ca sa-ti faci o idee de pozitie te poti uita pe cycle-ergo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
boaska Postat August 9, 2014 Share Postat August 9, 2014 multumesc pentru sfaturi baieti, ma mai gandesc inca nu sunt decis, bugetul este de austeritate, si nici nu mai sunt dispus sa fac investitii substantiale in fiare, totusi pe o parte consider ca mai bine iau un motor de 1000cmc decat sa mai dau 1000e pe un kit ambreai la masina sau pe o pompa de injectie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jenifer Postat August 9, 2014 Share Postat August 9, 2014 Si eu zic ca XJ900F ar fi cea mai buna varianta, desi il contrazic pe Jenifer cu RF-ul. Am folosit ceva vreme un RF900 si e ok nu stai cu genunchii la gura (nici pe departe), dar stai cu ei putin mai flexati si ai pozitie mai sport (stai putin in maini). Am 1.88 si cca 85 de kg. Ca sa-ti faci o idee de pozitie te poti uita pe cycle-ergo. domnul boaska a intrebat de rf 600 , pe care sta cu genunchii la gat, la 1 metru 88..... o pozitie foarte comoda la drum lung si cuplu de camion ai si pe gpz 1100 de la kawasaki , e de vis, ma refer la gpz 1100 zxt 10 e modelul racit pe lichid din 96 , 97, mai bun ca el nu gasesti, si la motorizare mananca la micul dejun 2 xj uri de 900 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
boaska Postat August 10, 2014 Share Postat August 10, 2014 nu cred ca un gpz sau un zzr de 1100 sunt varianta cea mai buna pentru mine, consumul, si pe urma pretul asigurarii, risc mare sa raman fara permis sau sa ies pe autobanda si sa vad cat prinde va multumesc pentru recomandari, ma mai gandesc, sezonul si asa este la final Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat August 11, 2014 Share Postat August 11, 2014 Consumul depinde foarte mult de stitul de condus si e aglomeratie. ZZR1100 vine cu alte probleme, cuzineti la biela #3 sunt sensibili. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
boaska Postat August 11, 2014 Share Postat August 11, 2014 @Falkenberg vad ca ai la profil un gpz900r , esti multumit de el, cat consuma? mda, zzr-ul model C, cica la D au remediat buba, era ceva cu nivelul de ulei ....daca nu erai atent prajeai motorul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat August 11, 2014 Share Postat August 11, 2014 @Falkenberg vad ca ai la profil un gpz900r , esti multumit de el, cat consuma? Consumul: https://www.spritmonitor.de/de/detailansicht/363260.html Unde e exagerat de mare, am avut niste probleme cu carburatie din cauza rugina in rezervor. Sa zicem un 7% - 8% in oras si 5% afara ar fi consum de un GPZ in mintile ei. Cand e frig afara consuma mai mult, merg mult in oras, drumuri relativ scurte. Am si un cilindru cu compresie ceva scazuta. Mie mi se pare o motocicleta foarte buna, evident. Dar e grea (250kg wet), antic, dimensiuni la roti ciudate. Merge fain pe drumuri cu viraje, are un sunet de turbina in accelerare, se aude cum trage aer, lucreaza sub tine. E lunga, stabila, frane sunt ok, e cat de cat confortabila. Ca slabiciuni tipice: galagie la distributie, ungere deficente la axe cu came la primele modele, racire aproape subdimensionata (face fata doar daca totul e intretinut), starter clutch se poate defecta si trebuie desfacut cam tot blocul ca sa-l schimbi, lant / intinzator de alternator poate sa fie galagios, anti-dive pe furca poate sa face probleme, tobe ruginite, rulmenti la suspensie spate. Daca faci hidrolock din cauza un robinet de benzina stricat, risti sa strambi biele. Dar exploatat corect, motoras tine mult. Se gasesc de vanzare la sume mici, si cred ca merita daca dai de un exemplar in stare buna. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roni Postat August 12, 2014 Autor Share Postat August 12, 2014 ZR1100 vine cu alte probleme, cuzineti la biela #3 sunt sensibili. ce ciudat?! de ce doar la ala? am vrut sa iau la un mom dat un zzr1100, dar ma "deranjau" carenele full Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat August 12, 2014 Share Postat August 12, 2014 ZZR1100 am cautat eu la inceputul carierei mele de mobrist Pana la urma la buget s-a incadrat mai bine un GPZ in stare buna decat un ZZR cu munca. Se pare ca la #3 nu ajunge ulei destul. Sunt kit-uri aftermarket care rezolva problema asta. Eu ma intreb daca problema nu si exista la GPZ1100 din anii astia, ca motorul din cate stiu eu e cam la fel in afara de chiulasa. Sau poate la ZZR apara mai des din cauza ca are mai multa putere? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roni Postat August 12, 2014 Autor Share Postat August 12, 2014 (editat) Ce dubios mai citisem despre VF-uri ca la inceput, se ducea axa cu came in aprox 30.000 km pt ca pompa de ulei era subdimensionata... acum ca au rezolvat majoritatea problemelor de ordin tehnic, incep sa-si bata capul cum sa complice cat mai mult lucrurile simple ) Editat August 12, 2014 de Roni Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat August 12, 2014 Share Postat August 12, 2014 Eu stiam ca VF-uri aveau axele cu came facute din unt Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat August 12, 2014 Share Postat August 12, 2014 "chocolate cams" - yummy Exact! Se monta un kit de furtunase care luau ulei din baie/carterul drept si il bagau undeva in partea superioara a motorului, erau deja punctate gaurile, trebuiau doar date, facut filet si bagat un banjo. Dar citisem ca doar daca se tine mult motorul in ture inalte, forjari repetate, uleiurile erau bune dar nu ca acum => problema mentionata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roni Postat August 12, 2014 Autor Share Postat August 12, 2014 da, parca "chocolate cams" le spuneau ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat August 12, 2014 Share Postat August 12, 2014 Chocolata sa fie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roni Postat August 12, 2014 Autor Share Postat August 12, 2014 mai bine otel » Post actualizat in 23 Aug 2014 09:23Nimeni cu-n cbx 750? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
boaska Postat August 24, 2014 Share Postat August 24, 2014 sal baieti, ce ulei folositi la motoare? 10w40 sau 15w50? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roni Postat August 25, 2014 Autor Share Postat August 25, 2014 15W50 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
boaska Postat August 26, 2014 Share Postat August 26, 2014 mda, mersi ptr informative, acum alta boacana, cat pe ce sa ma incurc cu un cbr 600 pc 25, pe urma nu m-a dat pe spate estetica si am dat pass, ce stiti despre zx 900 7.1994? am citit ca ala de 750 are buba la chiulasa....un zx900 cu 40k km ?? » Post actualizat in 26 Aug 2014 17:09stiu ca poluez topicul, imi cer scuze Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat August 27, 2014 Share Postat August 27, 2014 Adica, un GPZ900r? E scris ceva pe topicul asta despre acest model. Cel din '94 are furca de 41mm, nu mai are anti-dive, roata fata pe 17".. » Post actualizat in 27 Aug 2014 05:12Vad acu' ca GPZ900r e ZX900a si ZX900 ar fi ZX-9R. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cooler Postat August 29, 2014 Share Postat August 29, 2014 sal baieti, ce ulei folositi la motoare? 10w40 sau 15w50? 10w50 sintetic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
boaska Postat August 30, 2014 Share Postat August 30, 2014 (editat) zx 900,1994, 40.000km,gume noi, doar baterie mai tb la ea zzr1100d 1994,58.000km cu gumele la jumate, si ceva accesorii, dar cu ceva urme pe carena stanga care credeti ca se merita? prima zx900 contra lui 1100D ) ce parere aveti si la ce sa ma uit la vizionare mersi Editat August 30, 2014 de boaska Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat August 31, 2014 Share Postat August 31, 2014 zx9 e mai sportiva, zzr e mai touring. Per total as banui ca 1100 e o motocicelta mai reusita, dar depinde ce cauti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
boaska Postat Septembrie 1, 2014 Share Postat Septembrie 1, 2014 zx9 e mai sportiva, zzr e mai touring. Per total as banui ca 1100 e o motocicelta mai reusita, dar depinde ce cauti. din pacate cu zzr-ul a cazut treaba..... nemtii astia sunt deranjati rau ) mda, mai cautam nu e bai, touring caut sau cautam .... » Post actualizat in 02 Sep 2014 18:55 cine ma ajuta si pe mine sa inteleg ceva am probat un cbr 600 si nu scotea gram de fum, zzr-ul ala rupe fumul cica sa il scot la niste ture cativa km, zx9-le la fel, cica sa merg 50 km cu el ca sta de 1 an pe dreapta da' cica el nu fumeaza...... eu zic ca un motor care scoate fum albastru e coxat nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roni Postat Septembrie 3, 2014 Autor Share Postat Septembrie 3, 2014 eu zic ca un motor care scoate fum albastru e coxat nu? sau mers mult subturat, parerea mea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
boaska Postat Septembrie 3, 2014 Share Postat Septembrie 3, 2014 un zzr de 1100d din 1994 cu 58.000km scotea fum asa rau ca te usturau ochii, poate ca nu era consum de ulei poate era garnitura de chiulasa ciupita pe urma am mai intrebat pe cineva cu un zzr 1100d din 97 la vanzare cu 32.000km si la fel a zis ca la prima pornire scoate fum un zx900 din 94 cu 40.000km la fel a spus ca scoate fum, zice ca trebuie sa merg 50 km cu ea si pe urma dispare fumul pentru ca sta de 1an pe urma am mai gasit ca la zx-r pana in 2000 au probleme la motor, cilindrul3, oringurile cedeaza si se amesteca apa cu uleiul am fost sa vad un cbr 600 pc25 si nu scotea gram de fum, nepornit de 3 ani, deci o sa caut in continuare o honda sau yamaha, nu e graba Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.