Sari la conținut

Yamaha XJ900/750 vs Honda CBX750


Roni
 Share

Postări Recomandate

Si eu zic ca XJ900F ar fi cea mai buna varianta, desi il contrazic pe Jenifer cu RF-ul. Am folosit ceva vreme un RF900 si e ok nu stai cu genunchii la gura (nici pe departe), dar stai cu ei putin mai flexati si ai pozitie mai sport (stai putin in maini). Am 1.88 si cca 85 de kg. Ca sa-ti faci o idee de pozitie te poti uita pe cycle-ergo.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 124
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

multumesc pentru sfaturi baieti, ma mai gandesc inca nu sunt decis, bugetul este de austeritate, si nici nu mai sunt dispus sa fac investitii substantiale in fiare, totusi pe o parte consider ca mai bine iau un motor de 1000cmc decat sa mai dau 1000e pe un kit ambreai la masina sau pe o pompa de injectie :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si eu zic ca XJ900F ar fi cea mai buna varianta, desi il contrazic pe Jenifer cu RF-ul. Am folosit ceva vreme un RF900 si e ok nu stai cu genunchii la gura (nici pe departe), dar stai cu ei putin mai flexati si ai pozitie mai sport (stai putin in maini). Am 1.88 si cca 85 de kg. Ca sa-ti faci o idee de pozitie te poti uita pe cycle-ergo.

domnul boaska a intrebat de rf 600 , pe care sta cu genunchii la gat, la 1 metru 88..... :tempted: o pozitie foarte comoda la drum lung si cuplu de camion ai si pe gpz 1100 de la kawasaki , e de vis, ma refer la gpz 1100 zxt 10 e modelul racit pe lichid din 96 , 97, mai bun ca el nu gasesti, si la motorizare mananca la micul dejun 2 xj uri de 900 :alcy:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu cred ca un gpz sau un zzr de 1100 sunt varianta cea mai buna pentru mine, consumul, si pe urma pretul asigurarii, risc mare sa raman fara permis sau sa ies pe autobanda si sa vad cat prinde :)

 

va multumesc pentru recomandari, ma mai gandesc, sezonul si asa este la final

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Consumul depinde foarte mult de stitul de condus si e aglomeratie.

ZZR1100 vine cu alte probleme, cuzineti la biela #3 sunt sensibili.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Falkenberg vad ca ai la profil un gpz900r , esti multumit de el, cat consuma?

 

Consumul:

https://www.spritmonitor.de/de/detailansicht/363260.html

 

Unde e exagerat de mare, am avut niste probleme cu carburatie din cauza rugina in rezervor. Sa zicem un 7% - 8% in oras si 5% afara ar fi consum de un GPZ in mintile ei. Cand e frig afara consuma mai mult, merg mult in oras, drumuri relativ scurte.

Am si un cilindru cu compresie ceva scazuta.

 

Mie mi se pare o motocicleta foarte buna, evident. Dar e grea (250kg wet), antic, dimensiuni la roti ciudate. Merge fain pe drumuri cu viraje, are un sunet de turbina in accelerare, se aude cum trage aer, lucreaza sub tine. E lunga, stabila, frane sunt ok, e cat de cat confortabila.

 

Ca slabiciuni tipice: galagie la distributie, ungere deficente la axe cu came la primele modele, racire aproape subdimensionata (face fata doar daca totul e intretinut), starter clutch se poate defecta si trebuie desfacut cam tot blocul ca sa-l schimbi, lant / intinzator de alternator poate sa fie galagios, anti-dive pe furca poate sa face probleme, tobe ruginite, rulmenti la suspensie spate. Daca faci hidrolock din cauza un robinet de benzina stricat, risti sa strambi biele.

Dar exploatat corect, motoras tine mult. Se gasesc de vanzare la sume mici, si cred ca merita daca dai de un exemplar in stare buna.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ZR1100 vine cu alte probleme, cuzineti la biela #3 sunt sensibili.

ce ciudat?! de ce doar la ala? am vrut sa iau la un mom dat un zzr1100, dar ma "deranjau" carenele full

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ZZR1100 am cautat eu la inceputul carierei mele de mobrist :)

Pana la urma la buget s-a incadrat mai bine un GPZ in stare buna decat un ZZR cu munca.

 

Se pare ca la #3 nu ajunge ulei destul. Sunt kit-uri aftermarket care rezolva problema asta. Eu ma intreb daca problema nu si exista la GPZ1100 din anii astia, ca motorul din cate stiu eu e cam la fel in afara de chiulasa. Sau poate la ZZR apara mai des din cauza ca are mai multa putere?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce dubios :) mai citisem despre VF-uri ca la inceput, se ducea axa cu came in aprox 30.000 km pt ca pompa de ulei era subdimensionata... acum ca au rezolvat majoritatea problemelor de ordin tehnic, incep sa-si bata capul cum sa complice cat mai mult lucrurile simple :))

Editat de Roni
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

"chocolate cams" - yummy :) Exact! Se monta un kit de furtunase care luau ulei din baie/carterul drept si il bagau undeva in partea superioara a motorului, erau deja punctate gaurile, trebuiau doar date, facut filet si bagat un banjo. Dar citisem ca doar daca se tine mult motorul in ture inalte, forjari repetate, uleiurile erau bune dar nu ca acum => problema mentionata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mai bine otel :)


» Post actualizat in 23 Aug 2014 09:23

Nimeni cu-n cbx 750? :alcy:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

mda, mersi ptr informative, acum alta boacana, cat pe ce sa ma incurc cu un cbr 600 pc 25, pe urma nu m-a dat pe spate estetica si am dat pass, ce stiti despre zx 900 7.1994?

am citit ca ala de 750 are buba la chiulasa....un zx900 cu 40k km ??


» Post actualizat in 26 Aug 2014 17:09

stiu ca poluez topicul, imi cer scuze :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Adica, un GPZ900r? E scris ceva pe topicul asta despre acest model. Cel din '94 are furca de 41mm, nu mai are anti-dive, roata fata pe 17"..


» Post actualizat in 27 Aug 2014 05:12

Vad acu' ca GPZ900r e ZX900a si ZX900 ar fi ZX-9R.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

zx 900,1994, 40.000km,gume noi, doar baterie mai tb la ea

zzr1100d 1994,58.000km cu gumele la jumate, si ceva accesorii, dar cu ceva urme pe carena stanga

 

care credeti ca se merita?

prima zx900 contra lui 1100D :))

ce parere aveti si la ce sa ma uit la vizionare

mersi

post-42512-0-68347200-1409426952_thumb.png

post-42512-0-84402000-1409427057_thumb.png

Editat de boaska
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

zx9 e mai sportiva, zzr e mai touring. Per total as banui ca 1100 e o motocicelta mai reusita, dar depinde ce cauti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

zx9 e mai sportiva, zzr e mai touring. Per total as banui ca 1100 e o motocicelta mai reusita, dar depinde ce cauti.

 

din pacate cu zzr-ul a cazut treaba..... nemtii astia sunt deranjati rau :))

mda, mai cautam nu e bai, touring caut sau cautam .... :(

» Post actualizat in 02 Sep 2014 18:55

cine ma ajuta si pe mine sa inteleg ceva

am probat un cbr 600 si nu scotea gram de fum, zzr-ul ala rupe fumul cica sa il scot la niste ture cativa km, zx9-le la fel, cica sa merg 50 km cu el ca sta de 1 an pe dreapta da' cica el nu fumeaza......:)

 

eu zic ca un motor care scoate fum albastru e coxat nu?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

un zzr de 1100d din 1994 cu 58.000km scotea fum asa rau ca te usturau ochii, poate ca nu era consum de ulei poate era garnitura de chiulasa ciupita

pe urma am mai intrebat pe cineva cu un zzr 1100d din 97 la vanzare cu 32.000km si la fel a zis ca la prima pornire scoate fum

un zx900 din 94 cu 40.000km la fel a spus ca scoate fum, zice ca trebuie sa merg 50 km cu ea si pe urma dispare fumul pentru ca sta de 1an

pe urma am mai gasit ca la zx-r pana in 2000 au probleme la motor, cilindrul3, oringurile cedeaza si se amesteca apa cu uleiul

 

am fost sa vad un cbr 600 pc25 si nu scotea gram de fum, nepornit de 3 ani, deci o sa caut in continuare o honda sau yamaha, nu e graba :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...