Bydy4pc Postat Iulie 9, 2014 Share Postat Iulie 9, 2014 Salut. Motoreta cu pricina este un kawasaki vulcan 500 din 93, care are probleme cu alimentarea. Problema sta in felul urmator: in unele zile porneste la sfert, merge perfect toata ziua, in unele porneste mai greu, merge 30 de m si moare fara sanse de pornire. Chiar dupa dat la automat bujiile sunt uscate. Bujiile sunt noi, scanteie da perfect. Uleiul a fost schimbat, carburatoarele curatate si reglate. Vreo idee? » Post actualizat in 09 Jul 2014 20:50P.s Nu exista vreun tipar cand se intampla chestia respectiva. Singurul simptom care il da este acela ca decelereaza treptat pana la relantiu. Cateodata se intampla sa porneasca dupa 5 minute de stat, si sa mearga perfect toata ziua. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
oldbiker_johan Postat Iulie 10, 2014 Share Postat Iulie 10, 2014 Salut, aproape aceiasi problema am avuto si eu , dupa multe cautari am ajuns la concluzia ca este CDI-ul. L-am schimbat si merge perfect. Cazul tau e putin diferit, doar putin. Atunci cand se opreste , scoate fisele pune o bujie si vezi daca scanteieste, astfel iti dai seama daca e defect de natura electrica. Scoate si verifica robinetul sa nu aiba gunoaie. Verifica furtunasul de vacum sa aiba etanseitate perfecta, la fel si cel de benzina. Verifica filtrul de aer. Am mai intalnit cazuri cand motoarele se opreau din cauza contactului inperfect ori a vibratiei cricului lateral, sau al celui de ambreiaj. Verifica astea si comunica rezultatul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bydy4pc Postat Iulie 10, 2014 Autor Share Postat Iulie 10, 2014 Problem almost solved. Cdi-ul avea contact imperfect pe interior la pinul de masa. Ramane sa gasesc alt cdi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The One. Postat Iulie 11, 2014 Share Postat Iulie 11, 2014 Daca avea doar un contact imperfect nu se poate rezolva prin intarirea locului prin lipire? Sunt doar curios. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bydy4pc Postat Iulie 12, 2014 Autor Share Postat Iulie 12, 2014 L-am izolat complet in pozitia pe care facea contact ok si l-am izolat cu lipici cald. Si asa, cand am miscat putin cablul...somn. Nu vreau sa patesc chestia asta la 100 la ora asa ca prefer sa cumpar alt cdi ok. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bica Postat Iulie 12, 2014 Share Postat Iulie 12, 2014 L-am izolat complet in pozitia pe care facea contact ok si l-am izolat cu lipici cald. Si asa, cand am miscat putin cablul...somn. Nu vreau sa patesc chestia asta la 100 la ora asa ca prefer sa cumpar alt cdi ok. orice contact imperfect se poate rezolva...dar nah...se pare ca mai bine da 400 de lei pe un cdi degeaba...cand cel vechi se poate repara.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bydy4pc Postat Iulie 12, 2014 Autor Share Postat Iulie 12, 2014 L-am dus deja la reparat. O sa il tin de rezerva in caz de ceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bica Postat Iulie 13, 2014 Share Postat Iulie 13, 2014 L-am dus deja la reparat. O sa il tin de rezerva in caz de ceva. ))))in caz de ce anume??daca in urmatorii 1000000000 de km o sa ti se arda cel nou???)) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.