Sari la conținut

Bydy4pc

Membru
  • Număr conținut

    122
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Sex
    Male

Vizitatori Recenți Profil

620 citiri profil

Bydy4pc's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Prea mic carb pentru set. Crede-ma, am surubarit la o drujba de genul pana am innebunit. Cauta un carb de 26 sau 28 max(nu flat, o sa te chinui pana il reglezi si nu are rost), valve pune de 0.4. O sa vezi diferenta
  2. Pt red rose, scoate bujia si vezi sa nu intrerupa. S-ar putea sa ai probleme la senzorul de pe stator. Pentru rs, verifica sa nu fie infundata toba, si renunta la seturile chinezesti. Sunt tratate ca pasta. In 5 luni faci spaghete din piston
  3. Treci pe denso, foloseste un ulei mai bun, si regleaza carburatorul. Eu le ardeam la am6 din cauza ca era amestecul prea lin. Aveam set de 90 big bore de la athena si carb de 21, ulterior am pus de 28. Culoarea la bujie trebuie sa fie caramizie. Fa o poza la bujie si la configuratie (carb, ce grosime ai la lamele la muzicuta). Regleaza avansul, daca poti. Gasesti pe goagle exact cum sa faci pentru fiecare set. La evo sigur gasesti.
  4. No hai tati sa incepem: Iti trebuie cuzineti, semeringuri si parca cateva oringuri. In cartus intra 200ml de ulei, se aeriseste si se inchide. Dupa ce ai pus cartusul in telescop, mai intra 330ml de oloi. Daca dai bottom out prea usor se mai pune cam 5ml. 2: Verifica flansa dintre chiuloasa si carburator sa nu traga aer fals. Daca este crapata poti sa o arunci, una noua ii 100 de lei la piesemotor.ro.
  5. Sigur o sa te manance, dar grija cum te scarpini sa nu dai de dracu' . Pune macar slide-re la roti si crash pad-uri, ca un plastic spart si reparat nu o sa mai fie la fel niciodata. Sa nu mai vorbim de oase.
  6. Verifica si gaturile de la carburatoare, banuiesc ca sunt de cauciuc. Am patit la en, dupa o groapa s-a fisurat un gat si 1 luna de zile m-am chinuit sa il reglez pana mi-am dat seama de problema.
  7. Ma baieti ma...da la bascula nu se gandeste nimeni? Rulmenti la bascula avem, rulmenti la link avem, bucse la telescop avem . Toata lumea sare la partea din fata, dar mai avem o roata tu-i trompa ei. Poate sa fie ca din fabrica toata roata fata, cu telescoape juguri ghidon daca rulmentii de la bascula/link au joc. Bat spre link din faptul ca daca crapa rulmentii de la bascula, forteaza automat rulmentii de la link si dupa bucsaraiele la telescop in cazuri extreme. Da-le o verificare. P.s Peste deal mergea bascula...
  8. http://suzukigs500efi.blogspot.ro/ Uite si blogul, pana la urma tipul a dus treaba la final. Toate respectele!
  9. Bydy4pc

    portofel pierdut

    Stiu baiatul, stiu zona, portofelul cel mai probabil ii prin boscheti fara bani. Spor la stat pe degeaba dude! O sa inveti rapid sa tii de acte.
  10. Firma a a fost radiata, si scoasa de la taxe si impozite. Am inteles ca ar exista un fiscal, cel pe care firma a l-a dat la firma b la bun inceput. Pot obtine o copie dupa el, dar nu stiu daca s*alaii de la inmatriculari sunt de acord.
  11. Salutari. Problema sta in felul urmator: Moto este inmatriculata pe firma a, trecuta pe c.i, instrainata catre firma b, firma b nu a mai inmatriculat-o pe ei, dar a luat-o in evidenta la impozit. Am reusit sa dau de firma b, iar cu actele ce mi le dau ei, am urmatoarele: Cartea de identitate, talon, itp valabil, asigurarea facuta pe firma a, factura intre firma a si b, factura intre firma b si mine, certificat de atestare fiscala pentru persoane juridice privind impozitele...eliberat pentru radiere, facut de firma b pentru motoreta asta. De la o firma de acte locala am inteles ca am nevoie de certificat fiscal si de la firma a, dar aceasta a fost radiata si cam greu de rezolvat. Pot sa o inmatriculez sau mai am de umblat?
  12. Shoopy, unu la mana drujba ii in 2 timpi, 2 la mana ii am6. Uita-te pe schema explodata. Singurul loc, repet, SINGURUL pe unde poate sa arunce apa in uleiul de cutie este pe la pompa.
×
×
  • Creează nouă...