TNG Postat Iulie 21, 2014 Share Postat Iulie 21, 2014 (editat) Nu da vina inca pe mecanic! Nici un mecanic nu ar fi lasat in motor o lipsa de 1,5l lichid racire. Parerea mea este ca ai probleme la busonul de la radiator sau la zona de etansare. Daca busonul nu tine in sistem 0.9/1.1 bar,lichidul din radiator se duce in vas si da peste nivel in exterior. Este de ajuns 3 evenimente din acestea si gata cantitatea din sistem. Daca busonul nu este bun nici nu poate sistemul sa faca vacum cand se raceste sa completeze din vas,asa ca tu vei avea mereu in vas lichidul la nivel si in radiator si motor..pauza Editat Iulie 21, 2014 de TNG Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gigis Postat Iulie 21, 2014 Autor Share Postat Iulie 21, 2014 Macar da si numele mecanicului...nu de alta, dar sa se fereasca si cei ce nu pot/nu au unde face o operatiune pe cont propriu, eventual pe pm la cine intreaba ca sa nu faci public. Poate a fost o eroare...din pacate posibil costisitoare. Iar alta data (ca un sfat de la unu care nu are treaba cu mecanica) incearca sa rezolvi problemele incepand de la cea mai usoara posibila cauza (in cazul de fata, in loc sa cumperi alt termostat mai bine verificai daca ai lichid de racire in radiator). da, eu tot stateam cu ideea ca daca bolboroseste / fasaie busonul, sa fie prea multa si presiunea prea mare in nici un caz ca lipsesc 1.5l de apa )) pentru aceasta operatiune, mi-a cerut 100lei, am notat toate chetuielile, antigelul si presupusa apa care trebuia sa fie in radiator. mult stiu :| pentru cine n-a citit de la inceput, motocicleta a stat pe bara 3 ani aproape si cam astea au fost cheltuielile: am scris la fiecare operatiune facuta de mecanicul la care a fost facuta in totalitate, restul sunt cumparate de mine. 220 baterie yuasa 100 antigel - CERUT DE MECANIC 250 ulei + filtru motul 5100 - CERUT DE MECANIC 600 furca fata - semeringuri - CERUT DE MECANIC 780 far + oglinzi 1300 carene 200 carburatie - CERUT DE MECANIC 300 radiator 50 inst far 70 vas apa 50 suport scarita viteze 300 manopera 100 capace ram air 35 maneta ambreiaj neagra nu am apucat sa cunosc multa mecanica pana la accident, abia acum incep sa invat cat mai multe... deci preturile sunt cat s-a putut de negociate, iar operatiunile DACA au fost scumpe, le-am platit in necunostinta de preturi... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gigis Postat Iulie 21, 2014 Autor Share Postat Iulie 21, 2014 Asculta-l pe dl. TNG si fii sincer cu tine/noi. Ti-a varsat apa pe la furtunul de prea-plin? Ai remarcat ceva de genul? Sau cum ai luat motoreta a inceput sa-ti fiarba...oricum, un circuit etans va avea o temperatura de fierbere a lichidului mai mare decat a unuia care nu este etans. Daca tu ai probleme cu busonul e si normal sa iti faca asa. furtunul de prea plin fiind cel din codita? daca da, da! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gigis Postat Iulie 22, 2014 Autor Share Postat Iulie 22, 2014 Nu stiu cum vine la tine dar ar trebui sa ai 2 furtunase care pleaca de la vasul de expansiune. Unul de la baza care se duce la radiator si unul de la gura de umplere a vasului care coboara pe undeva pe langa motor/bascula. Acela e de umarit. Vinovat in cazul de fata (cel mai probabil) este busonul de la radiator si nu mecanicul. Shimba busonul iar pana atunci nu mai merge cu motoreta. busonul e ok dupa cum ziceam, sistemul de prindere de pe radiator pare prost din fabrica, zici ca e facut cu pistolul de lipit cu ocazia asta am si montat butonul pentur ventilator manual pe capacul de la ram air... » Post actualizat in 25 Jul 2014 14:33 Am iesit azi un pic cu niste treaba si a stat in maxim 97 grade. Scazut in mers si odata cu ponirea ventilatorului. O sa urmaresc evolutia apei din radiator si recipient. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.