gabyshor Postat Iulie 29, 2014 Share Postat Iulie 29, 2014 Salut! Ma bate gandul sa-mi iau un motor de enduro. N-am experienta in partea asta, am doar o vaca de 1150 GS Adventure, cu care am mai iesit in afara drumului. Forestiere cat am putut eu duce, si drumuri rele. Chinuiala mare, ce sa zic. E incaltata cu gume mixte Karoo 3, dar e foarte grea. Ma tot uit de ceva vreme pe site-uri, teste, pareri, dar nu-s lamurit. Problema e ca nu-s tocmai micut. 1,97 si in jur de 130 kg. Sunt ceva rideri mai inalti pe aici? La ce sa ma uit? Ce s-ar potrivi cat de cat? Stiu, ma asteapta destule modificari (din ce am citit, scaunul inaltat, ghidon si scarite, dar mai ales suspensia, setata pe greutatea mea). De unde sa incep? Imi place Husaberg fe 550. Destul de putine pe net, vad mai nou ca nici nu se mai fabrica. N-ar fi o problema, ca n-o vreau noua. Cica s-ar potrivi si KTM 550 exc. La japoneze ar fi ceva? Sau sa ma concentrez spre astea doua? Nu vreau ceva extrem, dar nici sa ma chinui, cum fac acum. Cum ziceam, e o latura noua pentru mine, deci orice sfat e binevenit. Multumesc anticipat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
piticoo Postat Iulie 29, 2014 Share Postat Iulie 29, 2014 Cum sa ai 130 kg ,1.97 si sa te cheme Gabishor ? ) » Post actualizat in 29 Jul 2014 13:21Eu am 1.99 si tot asa cautam o enduroaica mai inalta.M-am ales cu un TTR de 600. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabyshor Postat Iulie 29, 2014 Autor Share Postat Iulie 29, 2014 Cum sa ai 130 kg ,1.97 si sa te cheme Gabishor ? ) » Post actualizat in 29 Jul 2014 13:21 Eu am 1.99 si tot asa cautam o enduroaica mai inalta.M-am ales cu un TTR de 600. da piticoo la 1.99 e mai bine? ) daca tot ai zis de ttr de 600, zi si niste pareri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
piticoo Postat Iulie 29, 2014 Share Postat Iulie 29, 2014 Daca mergi pe sosea cu ea iti da senzatie de Parkinson .In schimb pe drum forestier e alta poveste.Acum depinde la ce vrei sa o folosesti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
portoeter Postat Iulie 29, 2014 Share Postat Iulie 29, 2014 Trebuie sa te hotarasti daca vrei enduro sau enduro-touring. Soft enduro sau Hard enduro. Daca vrei sa urci mobra pe remorca, sa o dai jos la munte si sa te distrezi pe munte, prin padure etc. iti trebuie enduro. Daca vrei sa pleci cu mobra pana la munte si acolo sa intri pe drumuri neasfaltate, ia-ti TTR sau altceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arcgotic Postat Iulie 29, 2014 Share Postat Iulie 29, 2014 Vezi Yamaha wr250f, sau alea de 400. M-am dat cu un ktm exc530 si mi-a parut mai mic si adunat decat lc4 ce il aveam atunci. Eu am 1.93 inaltime. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_250EXC Postat Iulie 29, 2014 Share Postat Iulie 29, 2014 eu am 1.93 si merg pe 2010 ktm 250 exc si ma descurc destul de bine. momentan am doar inaltatoare de 2cm. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabyshor Postat Iulie 29, 2014 Autor Share Postat Iulie 29, 2014 Trebuie sa te hotarasti daca vrei enduro sau enduro-touring. Soft enduro sau Hard enduro. Daca vrei sa urci mobra pe remorca, sa o dai jos la munte si sa te distrezi pe munte, prin padure etc. iti trebuie enduro. Daca vrei sa pleci cu mobra pana la munte si acolo sa intri pe drumuri neasfaltate, ia-ti TTR sau altceva. nu vreau enduro touring, dar vreau sa pot merge 50-100 km pe sosea la nevoie. Deci sa fie road legal.pentru inceput si la cata experienta am eu, nu se pune problema de hard enduro. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
portoeter Postat Iulie 29, 2014 Share Postat Iulie 29, 2014 nu vreau enduro touring, dar vreau sa pot merge 50-100 km pe sosea la nevoie. Deci sa fie road legal. pentru inceput si la cata experienta am eu, nu se pune problema de hard enduro. 50-100km "la nevoie".....e cam mult. Eu am un exc 200, 2t , inmatriculat, dar avand mousse-uri si fiind 2t, e cam greu sa mergi mult pe asfalt cu el. Orienteaza-te spre 4t 400cmc. Wr-ul de la Yamaha cred ca e ce-ti trebuie tie daca vrei sa mergi atat de mult si pe strada. Cand o sa iesi calumea in teren, o sa iti placa prea mult si o sa te ajute mai mult un 250-300 2t. Inaltimea ta e un avantaj, iar un 2t puternic sau un 450 4t face fata si greutatii tale. Eu am 1.73 - 1.75 si nu ma avantajeaza prea tare inaltimea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabyshor Postat Iulie 29, 2014 Autor Share Postat Iulie 29, 2014 (editat) 50-100km "la nevoie".....e cam mult. Eu am un exc 200, 2t , inmatriculat, dar avand mousse-uri si fiind 2t, e cam greu sa mergi mult pe asfalt cu el. Orienteaza-te spre 4t 400cmc. Wr-ul de la Yamaha cred ca e ce-ti trebuie tie daca vrei sa mergi atat de mult si pe strada. Cand o sa iesi calumea in teren, o sa iti placa prea mult si o sa te ajute mai mult un 250-300 2t. Inaltimea ta e un avantaj, iar un 2t puternic sau un 450 4t face fata si greutatii tale. Eu am 1.73 - 1.75 si nu ma avantajeaza prea tare inaltimea. asa e, daca ma gandescmai bine e prea mult 50-100 km. Padurea e la 5-10 km de mine. Editat Iulie 29, 2014 de gabyshor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LycanC Postat Iulie 30, 2014 Share Postat Iulie 30, 2014 Incearca Honda XR. Eu am 1.83 inaltime si vro 80kg si nu am nici o problema cu XR 650 R. E drept ca are vro 140kg la plin, dar la inaltimea ta, nu cred sa iti puna probleme. ieri am facut cam 130km pe asfalt, experienta care nu vreau sa o repet cu XR-ul, saua de enduro nu e tocmai potrivita pentru drumuri lungi pe asfalt, in schimb, cand dai de drumuri forestiere sau de macadam, e placere pura. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabyshor Postat Iulie 30, 2014 Autor Share Postat Iulie 30, 2014 Incearca Honda XR. Eu am 1.83 inaltime si vro 80kg si nu am nici o problema cu XR 650 R. E drept ca are vro 140kg la plin, dar la inaltimea ta, nu cred sa iti puna probleme. ieri am facut cam 130km pe asfalt, experienta care nu vreau sa o repet cu XR-ul, saua de enduro nu e tocmai potrivita pentru drumuri lungi pe asfalt, in schimb, cand dai de drumuri forestiere sau de macadam, e placere pura. de la 1.83 la 1.97 si de la 80 la 130 kg e cale lunga. plus ca mi se pare mare si greu 650r. zic si eu mi-am revizuit nevoile si cum am spus mai sus, pentru inceput cel putin, n-o sa fac drumuri lungi pe sosea. am padure si destule dealuri foarte aproape de mine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Iulie 31, 2014 Share Postat Iulie 31, 2014 Toate mobrele de hard enduro, de la 125cc la 500cc au cam aceeasi inaltime. Cei scunzi fac tot felul de artificii ca sa le coboare. David Knight e inalt si se descurca onorabil. Nu ai ce sa alegi la capitolul asta. Mai problematica e greutatea ta cam mare. Va trebui sa schimbi arcurile suspensiilor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
free ride Postat Iulie 31, 2014 Share Postat Iulie 31, 2014 (editat) ktm 620 supercompetion. Se poate regla inaltimea.Eu am cuparat-o de la un tip care avea 1,95 cm.Nu ajungeam cu picioarele jos si am 1.82. Editat Iulie 31, 2014 de free ride Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Iulie 31, 2014 Share Postat Iulie 31, 2014 Dar este grea... Nu e de enduro competition. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabyshor Postat Iulie 31, 2014 Autor Share Postat Iulie 31, 2014 Toate mobrele de hard enduro, de la 125cc la 500cc au cam aceeasi inaltime. Cei scunzi fac tot felul de artificii ca sa le coboare. David Knight e inalt si se descurca onorabil. Nu ai ce sa alegi la capitolul asta. Mai problematica e greutatea ta cam mare. Va trebui sa schimbi arcurile suspensiilor. incerc sa gasesc ceva cat de cat comod. la aproape 2m, se schimba datele problemei. imi dau seama ca o sa trebuiasca sa umblu la suspensii. inca nu stiu la ce sa ma astept in materie de costuri pentru operatiunea asta. dar inca nu stiu ce motor sa iau. deocamdata citesc si cer sfaturi pe unde apuc. imi dau seama ca poate nu sunt diferente f mari in tre 125 si 500 cmc, dar unele motoare sunt mai inghesuite si feelingul pe ele e diferit, daca esti foarte inalt. citisem o comparatie intre husaberg, ktm, tm husqvarna si ziceau ei acolo ca daca esti inalt, cel mai comod ar fi ktm-ul (525exc). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Iulie 31, 2014 Share Postat Iulie 31, 2014 In cadrul aceleiasi firme producatoare, cadrele sunt identice la o gama larga de cilindree. Daca EXC 525 are cel mai mare motor din gama enduro de la KTM, asta nu inseamna ca are si cadrul cel mai mare. Sigur e identic cu cel de la 450, 400 si 250. Ia legatura cu userul Atilas, el e inalt, greu si are experienta cu mobre de enduro. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atillas Postat August 3, 2014 Share Postat August 3, 2014 Am citit topicul tau si in prima faza poti sa iti achizitionezi un 530 exc ca sa faci enduro cu el.lasa - l standard la suspensii,pana o sa incepi sa capeti experienta si sa intelegi ce vrei sa faci merge asa.pune inaltatoare de ghidon in schimb de 3-4 cm,te vor ajuta sa stai drept in trape.nu cumpara motor care nu se mai fabrica,ktm a ajuns ca dacia la noi deja.vrei model mai softeanu incearca un 640 lc4. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.