Sanim Postat Iulie 31, 2014 Share Postat Iulie 31, 2014 Deci problema e asa.. aveam ceva rateuri in toba stock, si am zis sa o duc la mecanic. Am facut scaunele la supape, 2 erau praf din ce mi-a spus si in fine . Am dat o tura cu ea azi , rateuri nu mai am , insa nu mai trage ca inainte , m-am uitat la buji si acum sunt negre si ude , inainte erau galbui uscat. Ce ma sfatuiti sa fac ? sa mai desfact sfert de tura suruburile de amestec ? Daca o accelerez , dupa ce las de maneta scade turatia putin sub 1000 si apoi iar se stabilizeaza , asta in relanti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Iulie 31, 2014 Share Postat Iulie 31, 2014 (editat) 1. nivel; 2. repune toate setarile pe STOCK / DEFAULT; 3. la ce te referi tu cand spui suruburi de amestec? unde sunt alea ca sa stiu despre ce vorbim ... ideea e sa pleci de la 0, asta in cazul ca ai umblat inainte. apoi, refacerea scaunelor la supape modifica sincronizarea, cel putin la nivel teoretic, dar dupa cum spui ca erau praf ... e cam sigur. Cilindri vor trage diferit acum ... Editat Iulie 31, 2014 de Macke Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Iulie 31, 2014 Share Postat Iulie 31, 2014 (editat) 3. la ce te referi tu cand spui suruburi de amestec? unde sunt alea ca sa stiu despre ce vorbim ... Pilot screw cred ca zice. @Sanim: la mine le desfaceam sa imbogatesc, inchideam sa saracesc amestecul. Plus fa-ti o chestie din asta, e buna de surubarit singur si nu te costa mai nimic: https://www.youtube.com/watch?v=T_Ni6E4hyiQ Editat Iulie 31, 2014 de Banzay Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Iulie 31, 2014 Share Postat Iulie 31, 2014 stiu, vreau sa vad ca e el convins de asta. ala e foarte limitat in ce poate face, vreau sa ma conving ca acolo vrea sa umble ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sanim Postat Iulie 31, 2014 Autor Share Postat Iulie 31, 2014 da, la suruburile alea doua (Pilot screw) care sunt sub carburator. Sincronizat nu e , doar facut scaune supape si reglat nivelu in carburatoare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Iulie 31, 2014 Share Postat Iulie 31, 2014 si reglat nivelu in carburatoare. Vezi sa nu ti-l fi reglat si tie la fel de bine ca la mine, la TDM. 2 mecanici diferiti! Pana la urma tot eu am pus mana... Ia tot de la capat cf. manualului, ca punct de plecare si dupa vezi ce si cum. +sincronizat, ca altfel merge prost. Asa era la mine inainte de sincronizare: https://www.youtube.com/watch?v=S9epxgwiGAY Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sanim Postat Iulie 31, 2014 Autor Share Postat Iulie 31, 2014 daca pun un furtun cu ulei in el ,stiti la ce ma refer, e buna metoda pt sincronizat ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Iulie 31, 2014 Share Postat Iulie 31, 2014 (editat) E mai ok asa in privinta mea, ca bagi ulei in motor (nu sunt foarte sigur ca se poate intampla asta, dar necesita spatiu mult mai mult chestia aia cu furtune, pe cand astea le dosesti dupa usa garajului, intr-un cui, etc). Bine, ideala e o scula profi Editat Iulie 31, 2014 de Banzay Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Iulie 31, 2014 Share Postat Iulie 31, 2014 Deci problema e asa.. aveam ceva rateuri in toba stock, si am zis sa o duc la mecanic. Am facut scaunele la supape, 2 erau praf din ce mi-a spus si in fine . Am dat o tura cu ea azi , rateuri nu mai am , insa nu mai trage ca inainte , m-am uitat la buji si acum sunt negre si ude , inainte erau galbui uscat. Ce ma sfatuiti sa fac ? sa mai desfact sfert de tura suruburile de amestec ? Daca o accelerez , dupa ce las de maneta scade turatia putin sub 1000 si apoi iar se stabilizeaza , asta in relanti. Stii, am un deja vu. Cand aveam GS 500 (mergea perfect) am priceput eu de pe forum ca fara sincronizare de carburatoare nu se poate, ca apriori toate sunt dereglate si neaparat trebuie facut ceva. Evident am fost la "mecanic" si dupa ce am luat o de acolo, adio mers perfect, dadea balbaieli etc. Eu cred ca tu te scarpini fara sa te manance, te duci la unul care abia asteapta sa iti ia banii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sanim Postat Iulie 31, 2014 Autor Share Postat Iulie 31, 2014 la 3 am fost pana acum ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Maximo74 Postat August 1, 2014 Share Postat August 1, 2014 da-o 'ncolo....la 3 si nu i-au dat de cap? da' ce are frate,e nava spatiala????? Fa-o singur cum ti-au explicat baietii mai sus Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat August 1, 2014 Share Postat August 1, 2014 In ordinea urmatoare: Test compresie Carburatoare curatate Verificat nivel si daca inchid cuiele Verificat daca ai aer fals Verificat aprinderea Sincronizat clapete Reglat amestec carburant. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sanim Postat August 1, 2014 Autor Share Postat August 1, 2014 test de compresie nu i-am facut, insa mi-a spus mecanicu ca segmentii sunt in stare foarte buna , supapele la fel acum. curatate au fost de 2 ori carburatoarele anu asta. nivelu mi-a zis ca l-a facut , azi il verific si eu sa vad. aer fals nu mai trage, am dat cu spray pe la carburator si nimic, i-am schimbat si garniturile dintre motor si flanse carburator. aprinderea e ok, am schimbat bujiile inca odata acum 1 saptamana. sincronizat nu , si amestec nu. La amestec daca imi puteti da niste sfaturi cate ture trebe sa desfac acele suruburi de sub carburator? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat August 1, 2014 Share Postat August 1, 2014 Pilot Air Screew are de obicei o setare standard. (de obicei de pe la 2.5 ture OUT pana la 3.5). El regleaza cantitate de benzina pe care o trage motorul LA RELANTI! Dupa ce incepi sa tragi de gaz acest P.A.S. nu mai are sau are din ce in ce mai mica influenta pana spre deloc. Altfel spus, dupa ce tragi de gaz si mansonul depaseste 1/4 din tura completa P.A.S = ZERO. Ceea ce spune TNG legat de reglat amestec carburat inseamna mult mai mult decat doar reglajul P.A.S.. PS: Citeste manualul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sanim Postat August 1, 2014 Autor Share Postat August 1, 2014 am verificat azi nivelu , e pana la buza de la bol , si le-am sincronizat cu un dispozitiv dinala cu borcane cu apa . am reusit sa o sincronizez pana apa nu se mai muta dintr-un bol in altu nici in relanti nici in turatie. Maine ies la o tura cu ea si ma uit la buji apoi , daca tot mai miroase a benzina pe esapament vad si de suruburile alea doua. Ma poate sfatui cineva cum functioneaza ? daca le strang imbogatesc sau saracesc amestecu ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat August 2, 2014 Share Postat August 2, 2014 Strans sarac Desfacut bogat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sanim Postat August 2, 2014 Autor Share Postat August 2, 2014 Mersi de sfaturi ! » Post actualizat in 02 Aug 2014 15:46Se pare ca s-a rezolvat problema, are iar putere, si nu mai moare cand plec cu ea de pe loc din ambreiaj. » Post actualizat in 02 Aug 2014 17:15Insa am totusi o bujie maro si una neagra, afumata... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.