tzunoi Postat Decembrie 5, 2006 Share Postat Decembrie 5, 2006 M-ar interesa cine si-a delimitat NSR-ul lui, in Romania, cam cit la costat si cit a cistigat in putere. Multzam. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CobraArt Postat Decembrie 5, 2006 Share Postat Decembrie 5, 2006 Service! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Furia_soselei Postat Decembrie 5, 2006 Share Postat Decembrie 5, 2006 (editat) eu singur acasa moca de unde esti , daca din buc te pot ajuta, da mai multe detalii despre limitare Editat Decembrie 5, 2006 de Furia_soselei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tzunoi Postat Decembrie 6, 2006 Autor Share Postat Decembrie 6, 2006 eu singur acasa moca de unde esti , daca din buc te pot ajuta, da mai multe detalii despre limitare Is din Bucuresti. Momentan nu am motorul, dar am cam trage inima spre nsr. Ideea e ca ma interesea cum se delimiteaza, ca sa stiu la ce ma astept dupa ce o cumpar. Din ce am sapat pe net am vazut ca sunt mai multe tipuri de limitare - din toba de esapament - se rezolva cu o bormasina - admisia de aer/benzina se scoate obturatorul - si cea mai nasoala - din unitatea CDI - cum imi dau seama daca e limitata din CDI? - ca daca e limitata...trebuie schimbata si costa destul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GSK Postat Decembrie 6, 2006 Share Postat Decembrie 6, 2006 maximum de putere atins de un nsr, fara modificari este de 29 de caluti. adica 29 de cai doar din delimitari! mai gasesti pe piata de aftermarket toba, carburatoare, o mai usurezi, treci de 35 de cai. succes. iti recomand sa cumperi una cat mai noua. au fost fabricate pana in 2003 parca. cu cat e mai noua, cu atat trebuie sa faci mai putine modificari, pt a o delimita Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tzunoi Postat Decembrie 6, 2006 Autor Share Postat Decembrie 6, 2006 maximum de putere atins de un nsr, fara modificari este de 29 de caluti. Fara modificari...adica...? Care sunt delimitarile ce trebuiesc scoase pentru a ajunge la 29 de caluti? Nu ma intereseaza, deocamdata. alt cilindru, alt toba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GSK Postat Decembrie 6, 2006 Share Postat Decembrie 6, 2006 modificarile sunt cele de care vorbeai. cea din toba, din carburator si eventual de la cdi. astea sunt toate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tzunoi Postat Decembrie 6, 2006 Autor Share Postat Decembrie 6, 2006 (editat) ca o mica concluzie..ce am gasit pe net despre delimirari NSR online delimitare toba & carburator NSRtips.doc a mai ramas intrebarea ...cum diferentiez CDI-urile limitate de cele nelimitate (unele vin nelimitate din fabrica) Editat Decembrie 6, 2006 de tzunoi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GSK Postat Decembrie 6, 2006 Share Postat Decembrie 6, 2006 da, n-am nevoie sa ma uit pe el. acel fisier "nsr tips" este tot ce ai nevoie pt a-ti delimita mobra si pt a o ingriji cum trebuie. succes Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
doctoroo Postat Decembrie 7, 2006 Share Postat Decembrie 7, 2006 Stiu ca a mea e delimitata din carburator din toba nu m-am uitat ca nu am desfacut-o pana acum.Am citit ca si cu delimitarea la toba scoasa ar trebui sa ajunga la 160 km/h. Deocamdata a mea "trage linie" la 140. Dar nu cred ca viteza maxima e problema pentru ca ti-ar fi mila de ea sa o tii in zona rosie. Mie imi e! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
POW Postat Decembrie 10, 2006 Share Postat Decembrie 10, 2006 Stiu ca a mea e delimitata din carburator din toba nu m-am uitat ca nu am desfacut-o pana acum.Am citit ca si cu delimitarea la toba scoasa ar trebui sa ajunga la 160 km/h. Deocamdata a mea "trage linie" la 140. Dar nu cred ca viteza maxima e problema pentru ca ti-ar fi mila de ea sa o tii in zona rosie. Mie imi e! calmeaza-te mah cu mila ta...important e ca nu mai poti de vant turatie mai e...dar e vantu care te impiedica fortza de frecare and shit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.