Soso Postat August 21, 2014 Share Postat August 21, 2014 Si vreau ca motorul sa faca mai multa galagie ca sa creada "ascultatorii" ca o ai mai mare? motoreta zic. Lasa modificarile facute pentru mai mult zgomot pentru muzicanti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexul97 Postat August 21, 2014 Autor Share Postat August 21, 2014 Am scos vata din toba,si face asa galagie in cat ma dor urechile prin casca..Ma pregatesc sa pun vata inapoi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat August 21, 2014 Share Postat August 21, 2014 Doua motive pt care nu as modifica esapamentul la un 2T: - influenteaza enorm, in rau, mersul motorului - sunetul nu este unul "meserias" si care as vrea sa-l amplific/scot in evidenta/subliniez. Plus ca in padure nu prea am pe cine sa impresionez. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat August 21, 2014 Share Postat August 21, 2014 (editat) Tobele "tunning" ... se aud ca un tatar beat, la modul ca bazaie de draq le ia ... Daca vrei toba sport si nu vrei sa bazaie iti sugerez una de aluminiu ... are sunetul mai infundat. Vad ca ai o Husqvarna .. La tobele sport evacuarea gazelor este mai permisiva, de aici posibilitatea de accelerare mai rapida insa top speed mai scazut. Depinde daca iti iei pe model sau la buleala. La 2 T repet, 30 % poate daca nu chiar mai mult din performantele motorului sunt date de toba aleasa -> toba principala + cartus Vezi sa nu confunzi procentele... adica din performanta actuala a motorului cca 30% este sustinuta de un esapament adecvat, iar inlocuirea lui nu iti creste performanta cu 30%. Pentru 2T se inlocuieste complet sistemul de esapament (inclusib rezonatorul/cimpoiul). Din experienta personala pe 2T si 4T schimbarea tobei o sa schimbe notabil doar zgomotul. Acceleratia poate deveni mai rapida din cauza evacuarii rapide, dar invers proportional scade cuplul motor. De asemenea, este vitala ajustarea carburatiei pentru noul sistem de evacuare pentru a folosi eficient noul sistem.Nu in ultimul rand trebuie tinut cont ca prin evacuare "mai libera"si implicit acceleratie mai rapida/brusca totul duce la o uzura prematura a elementelor mecanice "in miscare" din motor. Personal apreciez ajustarea performantei in zona 3-5% daca este facuta foarte bine... si castigul efectiv este doar pentru orgoliul tau. PS: Daca vrei sa faci schimbarea, cauta ceva aftermarket pentru Husky 2T (125) nu tiganii de pe alte motoare care iti par ca suna bine - nu sunt nici prosti aia de au facut motorul. » Post actualizat in 21 Aug 2014 09:59 Inca un PS pentru ironici: acum cativa ani am investit intr-o evacuare aftermarket (dedicata pentru Aprilia RX 125) si tot ce s-a simtit a fost in buzunar si in sunet. Editat August 21, 2014 de florinelu07 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexul97 Postat August 21, 2014 Autor Share Postat August 21, 2014 Sincer am cam renuntat la idee.Am scos vata am vazut cum e sa faca zgomot mai mare si mi-am satisfacut curiozitatea.Cate de curand am sa ii pun vata la loc. Multumesc frumos pentru informatii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Soso Postat August 22, 2014 Share Postat August 22, 2014 bravo, esti pe drumul cel bun!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexul97 Postat August 22, 2014 Autor Share Postat August 22, 2014 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.