IonitaDaniel Postat August 14, 2014 Share Postat August 14, 2014 (editat) salutare baieti, am si eu o aprilia rs50 din 2003 cumparata in 2014. de cand am cumparat-o am schimbat uleiul de amestec,am strans garnitura filtrului de aer ca era pus asa fara colier (filtru sport conic), schimbat uleiul de transmisie si mici chestii. Am carburator de 16 si setul este de 50, precizez ca a mers vreo 2 luni de zile fara ulei de amestec,fostul nu mi-a zis ca e cablul rupt .... acum isi trage ulei. Bujie NGK BR9ES recomandata de carte. am incercat sa-i fac o medie la consum si am bagat de 15 lei benzina si ma tinut doar 35km.... si mers economic nu blana... schimbat undeva la 8-9000 de ture muzicuta e buna ca am verificat-o si nu sunt lamelele largite. am schimbat apa din radiator ca era ruginita, am spalat radiatorul si am pus apa distilata cam 40% si 60% antigel ! precizez ca bujia este neagra... pana acum 2 saptamani era caramizie iar acum este neagra si nu am umblat la nimic.... eu as zice ca este de la filtrul de aer ... daca stie cineva de ce ma rupe asa tare la consum sa lase aici un reply ! Editat August 14, 2014 de IonitaDaniel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Grimstone Postat August 14, 2014 Share Postat August 14, 2014 precizez ca a mers vreo 2 luni de zile fara ulei de amestec asta nu te pune putin pe ganduri?????? segmenti oare? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Atti the Hun Postat August 14, 2014 Share Postat August 14, 2014 (editat) "precizez ca a mers vreo 2 luni de zile fara ulei de amestec" pai in primul rand bucura-te ca functioneaza ! Daca a mers 2 luni, sa zicem cateva sute bune de km pai e clar dus setul motor(nu doar segmentii ! , cilindru+pistion+ambielaj). Iar de 15 lei bagi 2.44L benzina , asta insemnand ca ai consum de 6.97 , adica consum de 7, intradevar e mare consumul pentru un motor de 50cmc insa nu uita ca este 2T , care consuma cu aproximativ 40% mai mult ca un 4T. Dar sunt absolut convins ca "motocicleta" ta are probleme tehnice avand in vedere ca nu avea colier la filtru de aer ce sa mai vorbesc de ulei de amestec. Ca un sfat pertinent , daca vrei sa o ti si sa nu o vinzi asa, fa o reparatie capitala care o sa coste undeva pe la 200-300E si apoi ai tu grija de ea asta insemnand ulei de calite,reglaje ca la carte,rodaj ,si piese din motor schimbate cu piese de calitate nu chinezarii. Editat August 14, 2014 de Atti the Hun Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Maximo74 Postat August 14, 2014 Share Postat August 14, 2014 (editat) "precizez ca a mers vreo 2 luni de zile fara ulei de amestec" pai in primul rand bucura-te ca functioneaza ! Daca a mers 2 luni, sa zicem cateva sute bune de km pai e clar dus setul motor(nu doar segmentii ! , cilindru+pistion+ambielaj). Iar de 15 lei bagi 2.44L benzina , asta insemnand ca ai consum de 6.97 , adica consum de 7, intradevar e mare consumul pentru un motor de 50cmc insa nu uita ca este 2T , care consuma cu aproximativ 40% mai mult ca un 4T. Dar sunt absolut convins ca "motocicleta" ta are probleme tehnice avand in vedere ca nu avea colier la filtru de aer ce sa mai vorbesc de ulei de amestec. Ca un sfat pertinent , daca vrei sa o ti si sa nu o vinzi asa, fa o reparatie capitala care o sa coste undeva pe la 200-300E si apoi ai tu grija de ea asta insemnand ulei de calite,reglaje ca la carte,rodaj ,si piese din motor schimbate cu piese de calitate nu chinezarii. corect...+1...si chiar daca o vinzi trebuie facuta,nu?ca asa-i fair-play Editat August 14, 2014 de Maximo74 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IonitaDaniel Postat August 14, 2014 Autor Share Postat August 14, 2014 (editat) luna viitoare ii cumpar set motor nou + chiuloasa de 80cc, si vreau sa fac rodajul 1000de km, macar sa stiu ca merita sa tin la el. ca si ulei am pus numai motul si la transmisie si la amestec ! eu unu chiar tin la ea si nu vreau sa o las asa, e tinuta numai in garaj si in fiecare zi fac, cateceva pe la ea... dar fostul si-a batut joc rau de ea Editat August 14, 2014 de IonitaDaniel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Maximo74 Postat August 14, 2014 Share Postat August 14, 2014 (editat) bravo-bravo!vezi cu schimbarea de cc ca nu-i suficient doar set, chiuloasa...,inca + toba,admisie, carb,filtru aer,probabil muzicuta....etc ,etc.Spor la treaba! 2t e ceva mai pretentios..... Editat August 14, 2014 de Maximo74 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Atti the Hun Postat August 14, 2014 Share Postat August 14, 2014 Vezi ca daca ii pui 80cmc ii scazi dramatic viata ambielajului. Ca un sfat la rodaj sa il faci cu ulei mineral de calitate , iar dupa 1000 de km poti sa ii pui sintetic , zic asta deoarece folosind ulei sintetic care avand mai bune proprietati de ungere, nu o sa se uzeze toate piesele uniform. Eu sa fiu in locul tau i-as pune un set original de 50cmc , rodaj ca la carte, iar apoi ulei sintetic de calitate (Bel-Ray , Motul,Motorex,Mobil1 sau Castrol). La rodaj sa ii pui ulei si in benzina (5ml la litru de carburant), nu doar in rezervorul automat deoarece necesita mai mult fata de perioada normala. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IonitaDaniel Postat August 14, 2014 Autor Share Postat August 14, 2014 ok, multumesc mult de sfaturi ! daca ma mai incurc pe parcus o sa revin aici cu reply Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Manhattan Postat August 14, 2014 Share Postat August 14, 2014 Nu are cum sa mearga 2 luni fara ulei de amestec, e imposibil. Si la rodaj sa pui inca 5 ml la litru este extraordinar de mult, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IonitaDaniel Postat August 14, 2014 Autor Share Postat August 14, 2014 sincer va zic, atunci cand am cumparat-o era nivelul la ulei plin, peste 2 luni era la fel de plin si mi-am dat seama ca ceva e neinregula... am dat rezervorul in sus si am desfacut cablul de acceleratie unde se bifurca... acolo cel care duce la pompa de ulei era atarnat in jos si cand bagam mana in gaz se tragea doar sufa de la carburator. imediat dupa ce am remediat problema incepuse sa scoata fum cum trebuie normal ! multi mi-ai zis ca se mira cum de mai merge daca a mers fara ulei ! alta chestie prin care imi dau seama ca e dus setul este ca nu prinde mai mult de 70km/h ! i-am curatat ambele tobe (foc), bujia este noua NGK + fisa NGK Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Atti the Hun Postat August 14, 2014 Share Postat August 14, 2014 Stai linistit ca 5 ml nu este extraordinar de mult, se scade treptat adica mergi cu 5ml aprox 150 de km , apoi scazi la 4 si tot asa. Probabil mai prindea ulei,insa foarte foarte putin si asta a dus la uzura pre-matura al motorului in cauza. Eu iti zic sa il duci la un mecanic care sa verifice motorul,carburatorul , tobele si sistemul de alimentare al uleiului de amestec, apoi sa cumperi piesele de care ai nevoie si aici crede-ma ca nu e ok sa te zgarcesti pentru ca, cat dai atata ai adica eu am patit-o de multe ori si iti zic cu mana pe suflet , cumpara ce e mai bun ca sa nu ai bataie de cap dupa aia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IonitaDaniel Postat August 20, 2014 Autor Share Postat August 20, 2014 Ca sa nu mai deschid alt topic am dat reply aici cu o intrebare. Mai jos am atasat o poza cu capatul furcii mele. Scoate un zgomot de parca nu mai are ulei in ea si vreau sa va intreb daca prin acele gaurele se baga ulei. » Post actualizat in 01 Sep 2014 20:32 sa-mi raspunda si mie cineva rog, unde se pune garnitura pe care am insemnat-o in poza, ca nu inteleg unde isi are ea rostul ! » Post actualizat in 05 Sep 2014 18:07 el este noul prieten care a venit pe moba mea acela este pistonul vechi care nu prea mai avea semeringuri deloc ) Vreau sa va spun ca nu-mi vine sa cred cat de mare este diferenta fata de inainte.... acum cat timp fac rodajul nu trec de 50km/h iar turatiile se aud par par par daca tin constant pe 50 adica undeva la 3-4mii de ture. Aa bagat putin mana in gaz pana la 55km/h si nu mi=a venit sa cred, eu cum eram invatat sa nu traga a tras de a rupt asfaltul(parerea mea, nu am mers pana acum cu ceva mai mare). Inainte nu aveam compresie deloc, cand luam mana din gaz se oprea brusc ziceai ca-i infranata, acum merge singura cu mine in vit a2-a... Am schimbat uleiul de amestec cu MOTUL 2T SCOOTER EXPERT 100% SYNTETIC + ESTER iar carburatorul este original de 16 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.