Sari la conținut

CE PARERE AVETI DE SUZUKI RF 900?


Ady929
 Share

Postări Recomandate

sal,intr-o luna max.o sa fac rost niste banuti..m-as incadra la un rf 900..am mai avut suzuki gsxr750 din 94,929 din 2000..dar nu am mers pe rf.900..ast parerile voastre..pro si contra..vreau ceva..cat de cat mai comod..de drum..si putere:)..cum e ca motoreta?etc..ms anticipat.ADY

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut. Depinde ce vrei de la moto; pozitia e comoda pt o sportiva mai ales daca nu esti foarte inalt (eu cam sunt). Cred ca e mai buna decat GSXR 750 si 929 din multe puncte de vedere, insa cum nu am avut nu pot face comparatii obiective. Motorul la RF900 e relativ reusit; probl cronica e viteza a 2-a; in afara de aceasta marea majoritate (din ce am mai citit) au o "gaura" de putere intre 3000-4000 rpm unde motorul ezita si e cam anemic; din cate am inteles s-a facut asta pt ca acolo se masurau emisiile de gaze si zgomotul. Pe mine m-a enervat la culme gaura asta. In plus viteza 1 e cam "sus" astfel ca e greu sa mergi incet cu ea si trebuie sa folosesti mult ambreiajul (mai ales in oras). Consumul nu e chiar stralucit; cred ca cel mai bun scos de mine a fost putin sub 6%. Confortul pasagerului e mediu, stabilitatea la vant puternic nu e fantastica. Moto e relativ grea si nu are cric central. Design-ul mi-a placut foarte mult, dar din cauza nepotrivirii de caracter si nervilor pe care mi i-a facut in cele mai nepotrivite momente am vandut-o pe a mea. Daca iti place sa mergi tare e o moto buna pt asta.. ii plac turatiile mai mari si se simte f bine de la 130 in sus . Ca piese gasesti din dezmembrari; lantul e relativ scump intrucat nu e dimensiune obisnuita, insa la cauciucrui e ok.

Bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator r_amonna

o motocicleta foarte faina!iar de piese stai linistit, gasesti sa-ti pui si-n cap, si noi si sh. a doua nu e o problema mai mare decat la alte motociclete (toate au problema asta, de ce se "trece" prin liber nu inteleg...). dealtfel cutia e IDENTICA cu cea de gsxr1100w. poti sa faci si motorul de 1100 pastrand chiulasa de rf... ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mda.. a mostenit ceva prost de la GSXR. Sincer din cate moto am avut NICIUNA n-a avut probl cu viteza a 2-a (inclusiv RF-ul !!). Am uitat sa specific o probl comuna la RF900: exista o piesa ce face cuplajul elastic cu alternatorul; e o piesa care preia din socurile transmise de motor; din cate stiu exista 3 revizii la acea piesa, deci au gresit-o destul de rau. La RF-ul meu un proprietar anterior o inlocuise cu o piesa din aluminiu; eu am schimbat-o cu ceva mai bun decat cea de fabrica.

In caz ca te intereseaza experienta mea personala cu RF-ul poti citi aici.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator r_amonna

la rf 9 au folosit cuplajul ala elastic, la 6 facea zgomot (si la zx7 dealtfel, e acelasi alternator si piesa e similara. ma rog, prinderea pe axul alternatorului). problema se rezolva foarte simplu (si ieftin) folosind un cuplaj de la 6 care e metalic (dar si relativ zgomotos, repet). cand aprinzi farul fiind alternator clasic cu excitatie dispare si zgomotul, alternatorul opune rezistenta mai mare si jocurile dispar in mare parte


» Post actualizat in 27 Aug 2014 07:17

p.s. cand am spus "toate" m-am referit la toate motocicletele, nu doar la rf. daca se merge normal tine mult si bine cutia dar cand e sa se strice in majoritatea cazurilor cade a doua. deh, lipsa de sincroane la motociclete si trecerea aia prin liber... daca pleci tare/faci liniute/ te dai p-o roata si schimbi sau toate la un loc iarasi, a doua sufera...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut Ady

 

Un frate mai mic este SuzukiRF600 pe care-l detin. Lucruri despre el? Numai bune. Asta si datorita faptului ca proprietarul anterior imi este un foarte bun prieten si a intretinut-o exemplar. Acum a ajuns la mine si la fel, exemplar incerc sa o tin.

Tinuta de drum: eu am 1.92 si dupa 2 ore de mers fara pauza, incepi sa cam simti picioarele si spatele. Dar cred ca asta e valabil la majoritatea motoarelor. Mai mult, la drum lung, fiind inalt si lung, ma mut cu fundul pe saua pasagerului si uite asa imi intind spatele. Acum cei care vor zice ca nu e bine ceea ce fac, ca-mi pierd viata si etc sa se abtina. Imi stiu binele mai bine decat mi-l stiti voi.

 

Bumul de explozie: are aceeasi tragere in toate treptele, fara sa gasesc vre-o pauza sau vre-un timp mort in nicio turatie. Si crede-ma ca am tot turat-o.

 

Ciclistica: no comment

 

Frane: oricum placutele mele trebuie schimbate, motiv pentru care tind sa cred ca nu-mi mai tine cum trebuie, dar la fel, no comment

 

Design: iti trimit niste poze daca vrei, arata...ca o frumoasa perla neagra (e negru mat). Frumos design

 

Piese de schimb: in puii mei, motociclismul nu este ieftin, asa ca va manca bani.

 

Altceva, daca esti din Bucuresti, ne putem da o tura facand schimb de motoare. Poate te ajuta sa-ti faci o parere.

 

BR,

Alexandru

Editat de SuzukiRf600R
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...