Sari la conținut

rezervor indoit,reparatie fara revopsire!


sco.
 Share

Postări Recomandate

cum sta omu in casa cand ploua si nu are ce face,da peste asa ceva :

si imediat isi aduce aminte ca are in garaj un utilaj ce are rezervorul indoit oleaca si la care niciun service nu s-a bagat fara a revopsi.

Intrebarea este : cunoaste cineva vreun service care lucreaza cu astfel de scule sau chiar un loc de unde putem cumpara minunata jucarie?

la cate service-uri/repezentate am fost,toti mi au dat acelasi raspuns : se slefuieste vopseaua in dreptul indoiturii si se prind niste inele pe baza de punct de sudura care ulterior sunt ''trase'' in afara,o mana de chit si vopsit rezervorul total.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Postasem eu pe aici pe undeva, m-am ales cu rezervorul indoit in partea de sus, ca nu il asigurasem pe mobra cand lucram la carburi. Am bagat aer cu compresorul, am bagat un cep pe gura de alimentare si s-a indreptat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

http://www.comenzi.ro/scule-unelte/truse-si-unelte-de-mana/pops-a-dent-kit-reparare-caroserie

 

In link-ul de mai sus ai o unealta care face exact ce iti trebuie tie, din pacate nu stiu care e disponibiitatea; acu' ceva vreme am comandat-o la comenzi astia si nu mi-au putut-o livra, nu stiu care mai e situatia in acest moment.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Postasem eu pe aici pe undeva, m-am ales cu rezervorul indoit in partea de sus, ca nu il asigurasem pe mobra cand lucram la carburi. Am bagat aer cu compresorul, am bagat un cep pe gura de alimentare si s-a indreptat.

buna ideea,dar la mine e o infundatura mai mica si nu cred ca ar iesi doar din presiune.

http://www.comenzi.ro/scule-unelte/truse-si-unelte-de-mana/pops-a-dent-kit-reparare-caroserie

 

In link-ul de mai sus ai o unealta care face exact ce iti trebuie tie, din pacate nu stiu care e disponibiitatea; acu' ceva vreme am comandat-o la comenzi astia si nu mi-au putut-o livra, nu stiu care mai e situatia in acest moment.

am sunat.maine cand ajung in bucuresti ma duc sa iau jucaria si sa vad ce rezolv!

mersi frumos!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

buna ideea,dar la mine e o infundatura mai mica si nu cred ca ar iesi doar din presiune.

am sunat.maine cand ajung in bucuresti ma duc sa iau jucaria si sa vad ce rezolv!

mersi frumos!

salut.am si eu una mica,da i cam pe muchie.sa mi spui si mie te rog ce ai rezolvat.

multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sigur.o sa fac o filmare cu ce aveam inainte si cu ce sper sa iasa

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca esti un tip practic, iti poti face singur...iei o teava, cauti vreo 4 5 piulite de 25 si le sudezi intre ele ca sa faci greutatea. Partea de plastic din capat o faci dintr-o bucata de cauciuc si o intaresti cu tabla groasa pe partea superioara, apoi in centru o prinzi cu surub.

Eu as putea sa fac asa ceva, dar nu am aparat de sudura.

Nu o sa arate cine stie ce, dar o sa mearga la fel de bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca esti un tip practic, iti poti face singur...iei o teava, cauti vreo 4 5 piulite de 25 si le sudezi intre ele ca sa faci greutatea. Partea de plastic din capat o faci dintr-o bucata de cauciuc si o intaresti cu tabla groasa pe partea superioara, apoi in centru o prinzi cu surub.

Eu as putea sa fac asa ceva, dar nu am aparat de sudura.

Nu o sa arate cine stie ce, dar o sa mearga la fel de bine.

in general imi place sa improvizez,dar de data asta nu am reusit sa gasesc materialul care se lipeste de rezervor.

am incercat cu fel si fel de chestii,nu tine nimic!

Am incercat inclusiv sa fac o bara curbata cu un cap de plastic si sa gadil rezervorul pe interior (pe vremea cand aveam TransAlp) si s-a soldat cu niste umflaturi dinspre interior spre exterior mult mai inestetice fata de ce era inainte.

De data asta chiar vreau sa fac exact ca la carte.

» Post actualizat in 06 Sep 2014 11:32

OK,deci cine nu are ce face cu 29 de lei si sta bine cu nervii ,ii recomand sa incerce,cine e ca mine si se asteapta sa imbunatateasca aspectul rezervorului cu astfel de porcarii,mai bine sta in banca lui.

Este o prosteala pe fata.

NU are cum in lumea asta o saracie de plastic cu niste smarcaz sa traga afara fierul indoit.

Am incercat fel si fel de combinatii,cu fel si fel de scule ajutatoare,cu rangi curbate bagate pe interiorul rezervorului,cu feon,cu mastic. NU FUNCTIONEAZA ! nu poate sa adere de suprafata rezervorului astfel incat ,prin succiunea acordata ,sa se ridice concomitent cu indoitura!

Va las si pozele cu ce indoitura am si cum NU am reusit sa o scot.

 

 

post-44323-0-34474800-1410003138_thumb.jpg

post-44323-0-21113700-1410003148_thumb.jpg

post-44323-0-63496800-1410003156_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

tabla de rezervor e mult mai groasa fata de tabla auto , orice tabla la o lovitura mai mare se intinde, nu mai ai cum sa o faci pe asta perfecta fara vopsitorie , si eu am incercat si pana la urma tot la vopsitor , mie vopsitoru a incercat sa o impinga cu o tija insa nu putea ajunge la indoitura astfel a ales sa l taie dedesubt , l a impins, kit si vopsea , mai era varianta de a trage cu un aparat special de tabla dar ala decalea rezervoru si exista posibilitatea de a rugini sau de a intepa tabla , para poler se numeste aparatu ce l avea

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

in general imi place sa improvizez,dar de data asta nu am reusit sa gasesc materialul care se lipeste de rezervor.

am incercat cu fel si fel de chestii,nu tine nimic!

Am incercat inclusiv sa fac o bara curbata cu un cap de plastic si sa gadil rezervorul pe interior (pe vremea cand aveam TransAlp) si s-a soldat cu niste umflaturi dinspre interior spre exterior mult mai inestetice fata de ce era inainte.

De data asta chiar vreau sa fac exact ca la carte.

» Post actualizat in 06 Sep 2014 11:32

OK,deci cine nu are ce face cu 29 de lei si sta bine cu nervii ,ii recomand sa incerce,cine e ca mine si se asteapta sa imbunatateasca aspectul rezervorului cu astfel de porcarii,mai bine sta in banca lui.

Este o prosteala pe fata.

NU are cum in lumea asta o saracie de plastic cu niste smarcaz sa traga afara fierul indoit.

Am incercat fel si fel de combinatii,cu fel si fel de scule ajutatoare,cu rangi curbate bagate pe interiorul rezervorului,cu feon,cu mastic. NU FUNCTIONEAZA ! nu poate sa adere de suprafata rezervorului astfel incat ,prin succiunea acordata ,sa se ridice concomitent cu indoitura!

Va las si pozele cu ce indoitura am si cum NU am reusit sa o scot.

 

Fa-mi si mie pe plac si incearca cu un compresor :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fa-mi si mie pe plac si incearca cu un compresor :)

Pe cuvant de nu am dat azi peste cap rezervorul sa incerc varianta ta.

Din pacate, nu am in dotare decat un amarat de ''compresor'' home-made dintr-un motor de figider care nu cred ca urca mai mult de 2 atmosfere.

Mi-am si prins urechile un pic pentru ca nu stiu pe unde l-as putea conecta ca e si cu pompa aia de vacuum (care e carpita de fostul propietar)si mi-e sa nu fac mai mult rau decat bine.

doua solutii

 

prima varianta reprezinta solutia ideala : suprafata plana si fier subtire,la mine e fix pe dos : este in cea mai mare curbura a rezervorului si e si tabla foarte groasa.

a 2 a varianta e cea in defavoarea careia am initiat topicul : vreau sa rezolv indoitura fara a slefui-suda-revopsi.

Editat de ScoRider
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

''compresor'' home-made dintr-un motor de figider care nu cred ca urca mai mult de 2 atmosfere.

ar trebui sa "'urca" mai mult, sau il iei in brate si faci o vizita pe la vulcanizare.

» Post actualizat in 06 Sep 2014 22:19

poate ar fi deajuns si 2 atmosfere

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fa o tura la vulcanizare. Dar totusi undeva la 6-7 atm parca bagasem (la munca nu am ceas functional pe compresor), tinand cont ca nu etansasem chiar perfect, iar la cum baga aerul am zis ca acum pocneste si se face 'floare' ca in desene.

 

Cum arata rezervorul sub? Ai pompa in el? Nu e indicat sa ai chestii pe care presiunea aerului le poate distruge. Gaseste o poza cu partea inferioara a rezervorului si pune aici te rog, sa vedem ce solutii gasim. Asta banuiesc ca e de k2 nu?

 

http://media.ziptied.com/members/files/127/fuel_tank_disassembled.png

 

PS: Pt. a conecta compresorul nu ai nevoei de nimic special. E de ajuns un pistol de suflat care il bagi intr-o gaura oarecare. Eventual mai pui un altul sa te ajute cat timp tii cepul bagat in gaura de alimentare.

Editat de Banzay
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu are pompa in el,e primul model ,pe carburatie.

Cel din poza cred ca e de la modelul pe injectie...

Chiar m-ai bagat in neliniste cu metoda asta si maine la prima ora ma duc la vulcanizare sa vad ce fac!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu are pompa in el,e primul model ,pe carburatie.

Cel din poza cred ca e de la modelul pe injectie...

Chiar m-ai bagat in neliniste cu metoda asta si maine la prima ora ma duc la vulcanizare sa vad ce fac!

Salut.

Ai luat unealta si nu merge sa inteleg?si la mine indoitura e aproape de muchie.parca ai un sv albastru

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut.

Ai luat unealta si nu merge sa inteleg?si la mine indoitura e aproape de muchie.parca ai un sv albastru

Salut,da,am luat scula si nu functioneaza.Nu stiu de ce,dar am impresia ca e o mizerie de ii fac astia reclame la TvShop si e fix o pacaleala.

Astazi am fost la vulcanizare la un prieten si dupa ce am scos benzina,conectat furtunul de la pistolul de aer si pus feonul pe indoitura,tot nu a iesit.

Se aude de parca as umfla camera de la mobra,dar tot nu iese!

Editat de ScoRider
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se aude de parca as umfla camera de la mobra,dar tot nu iese!

Pai asa se aude ca are volum mare, litri buni. Ma mir ca nu a iesit. L-ai lasat un pic bagat sa isi faca presiune? Eventual lasai un pic sa iasa si ii dadeai iar. Eu ii si dadusem un pumn de nervi si il indoisem si mai rau si a iesit relativ usor si fara urme...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

l-am lasat de l-au gasit toti dracii.am scos aerul si l-am bagat de mai multe ori,am stat si cu feonul pe el sa ajut metalul sa revina.degeaba...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La mine a iesit aproape ca aici:

 

Pozitia era in partea superioara, aproape de margini, dar pe o suprafata mai mare ca la tine, probabil asta a contat...

nu stiu frate ce are de nu isi revine ca deja a inceput sa-mi scoata peri albi!

 

Daca nu s-au plictisit cei de la vulcanizare de tine, incearca si combinata, adica bagi presiune si tragi cu scula(asta ca sa nu zici ca ai luat-o degeba)

La cate atmosfere ai ajuns si nu s-a dat la loc?

nu s-au plictisit de vreo 5-6 ani de zile,slabe sanse sa o mai faca.

nu stiu la cate atmosfere s-a ridicat presiunea,dar o cam luasem din loc de langa motocicleta de teama.

''Scula'',sau ,mai bine zis, pacaleala,nu am s-o mai folosesc niciodata,e o chestie care functioneaza teoretic si atat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

'Scula'',sau ,mai bine zis, pacaleala,nu am s-o mai folosesc niciodata,e o chestie care functioneaza teoretic si atat.

Imi pare rau ca din cauza indicatiei mele ai pierdut si timp si bani, dar cred ca am specificat ca n-am lucrat cu chestia respectiva.

Oricum, la pozitia in care e infundatura aia nu cred ca o scoti fara cirlige sudate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...