Dlcslim Postat Septembrie 29, 2014 Share Postat Septembrie 29, 2014 Detin o yamaha yz426f si as vrea sa renunt la compresorul manual datorita pornirilor dificile. Stie cineva unde pot gasi un auto decompresor Hotcam, in Romania si la ce preturi? Va multumesc anticipat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aragon Postat Septembrie 29, 2014 Share Postat Septembrie 29, 2014 magazinele moto aduc pe comanda .. dar sunt preturi nu e ieftin ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dlcslim Postat Septembrie 29, 2014 Autor Share Postat Septembrie 29, 2014 Din ce m-am documentat, e cea mai buna investitie la modelul asta, acum sa vad la ce preturi gasesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aragon Postat Septembrie 29, 2014 Share Postat Septembrie 29, 2014 da e buna in jur de 200 250 depinde unde gasesti baieti de treaba Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dlcslim Postat Septembrie 30, 2014 Autor Share Postat Septembrie 30, 2014 Azi intampinai alta problema: cand dau drumul la robinetul de benzina imi curge carburant din carburator pe furtunul acela de la camera plutitorului si nu mai porneste. Care ar fi rezolvarea? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
XorX Postat Octombrie 1, 2014 Share Postat Octombrie 1, 2014 sa bati usor in carburator sa deblochezi plutitorul. si sa usuci bujia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ovidiu22 Postat Octombrie 1, 2014 Share Postat Octombrie 1, 2014 Du motorul la un mecanic sa iti faca o curatare de carburator..am si eu unul si porneste din prima tot timpul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dlcslim Postat Octombrie 2, 2014 Autor Share Postat Octombrie 2, 2014 gata am dat jos carburatorul si ma apuc sa-l desfac pentru o curatare totala » Post actualizat in 02 Oct 2014 15:12lasand la o parte mizeria ce o gasi in carburator, cred ca descoperi si problema principala: este fisurata clapeta carburatorului care am vazut ca se numeste needle valve si costa cam 600 lei » Post actualizat in 02 Oct 2014 15:16asa arata needle valve Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aragon Postat Octombrie 7, 2014 Share Postat Octombrie 7, 2014 da aia e o boala la ele cand nu sunt reglate supapele si da rateuri ghici unde se duc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Octombrie 7, 2014 Share Postat Octombrie 7, 2014 Si ce treaba are siberul asla cu pornirea dificial? Sau cu scursul benzinei din carburator? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dlcslim Postat Octombrie 8, 2014 Autor Share Postat Octombrie 8, 2014 Are treaba cu pornirea dificila din doua motive: 1 trage aer fals, fiinda el are rol de vacum 2 lasa prea multa benzina sa ajunga in camera plutitorului » Post actualizat in 08 Oct 2014 06:39 E interesant ce spui tu Aragon si are si logica, trebuie sa verific si jocul pastilelor de la culbutori ca imi va distruge si siberul asta nou Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Octombrie 8, 2014 Share Postat Octombrie 8, 2014 1 - Aerul acela nu este fals. E ca si cum ai roti un pic acceleratia. Plus ca eu nu vad nici o gaura/fisura in siber, pe unde ar putea circula aer. 2 - nu este cui poantou. Nu are nici o legatura cu reglarea nivelului benzinei Pornirea greoaie (n-ai specificat daca la cald sau la rece) era cauzata de mizeria din circuitul de relanti sau din circuitul de pornit la rece (choke/soc). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dlcslim Postat Octombrie 8, 2014 Autor Share Postat Octombrie 8, 2014 Daca te uiti atent in poza sunt doua fisuri. Nu mai porneste deloc , nici la cald, nici la rece Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Octombrie 8, 2014 Share Postat Octombrie 8, 2014 (editat) Oricum, mizeria a fost responsabila de ne-pornire. Prin fisurile pe care mi se pare ca le vad pe o parte a siberului nu poate trece aer "fals" si sa se reduca, astfel, viteza aerului prin dreptul jigloarelor. Cu socul tras trebuia sa o ia. Oricum, un siber nou cred ca o sa te cam coste ceva bani. Si arunca un ochi si la supape, nu numai la jocul lor. Daca inchid bine, alea, alea.... Editat Octombrie 8, 2014 de andrei belcic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dlcslim Postat Octombrie 8, 2014 Autor Share Postat Octombrie 8, 2014 Siberul l-am comandat, e 500 lei. Sper sa nu am probleme deocamdata la supape ca sunt din titan si e cam 600 lei bucata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Octombrie 8, 2014 Share Postat Octombrie 8, 2014 Din titan, din titan dar oare inchid bine? Au zgura pe ele? De unde rateurile spre carburator? D-aia zic sa dai chiulasa jos si sa te uiti la supape. Le cureti, le slefuiesti si scapi de probleme mai mari.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dlcslim Postat Octombrie 8, 2014 Autor Share Postat Octombrie 8, 2014 E o idee si asta , daca tot m-am apucat sa o demontez. E bine sa fie totul pus la punct sa functioneze impecabil. Oricum multumesc tuturor de sfaturi » Post actualizat in 02 Nov 2014 06:08 In sfarsit mi-a venit si piesa respectiva la carburator, am schimbat niste semeringuri prin el ca erau uzate, am reglat nivelul plutitirului la 8mm cum spune cartea tehnica, am montat carburatorul si cand i-am dat la pedala surpriza: nu a vrut sa porneasca sub nicio forma » Post actualizat in 02 Nov 2014 06:08 In sfarsit mi-a venit si piesa respectiva la carburator, am schimbat niste semeringuri prin el ca erau uzate, am reglat nivelul plutitirului la 8mm cum spune cartea tehnica, am montat carburatorul si cand i-am dat la pedala surpriza: nu a vrut sa porneasca sub nicio forma » Post actualizat in 02 Nov 2014 06:12 Fara sa mai am vreo idee am scos pana la urma si bujia care era foarte afumata, am cumparat alta noua si motorul a pornit dupa aprox 2 luni la prima pedala » Post actualizat in 02 Nov 2014 06:12 Fara sa mai am vreo idee am scos pana la urma si bujia care era foarte afumata, am cumparat alta noua si motorul a pornit dupa aprox 2 luni la prima pedala Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Backspace Postat Noiembrie 7, 2014 Share Postat Noiembrie 7, 2014 buna...am o problema la cutia de viteze....cand il scot la liber si dau in spate si mai nou si in fata se blocheaza roata....tin sa precizes ca nu patineaza in nicio viteza iese usor la liber.. care ar putea fi problema ceva siguranta nu e la locul ei?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dlcslim Postat Noiembrie 8, 2014 Autor Share Postat Noiembrie 8, 2014 Cred ca e prea sensibil punctul mort, si mie mi se mai intampla sa il gasesc mai greu, trebuie sa atingi foarte fin schimbatorul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Backspace Postat Noiembrie 8, 2014 Share Postat Noiembrie 8, 2014 nu il gasesc foarte usor..intra la liber si din mers si pe loc....dar asta e problema ca la liber se blocheaza roata, ca si cum ar fi in viteza??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dlcslim Postat Noiembrie 9, 2014 Autor Share Postat Noiembrie 9, 2014 Interesanta problema, am citit despre cutiile de yz ca au mici probleme ce le capata in timp » Post actualizat in 09 Nov 2014 07:39 La tine ar putea fi selectorul de viteze dar nu e nimic sigur pana nu desfaci cutia sa vezi exact care e problema Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Backspace Postat Noiembrie 9, 2014 Share Postat Noiembrie 9, 2014 da stiu nu am mai auzit de problema asta..si nici nu am mai patit la nici unul din toate motoarele pe care le am avut pana acum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dlcslim Postat Noiembrie 9, 2014 Autor Share Postat Noiembrie 9, 2014 Mai e o problema comuna la ele cu saritul din treapta a 5-a Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Backspace Postat Noiembrie 9, 2014 Share Postat Noiembrie 9, 2014 (editat) Nu de sarit nu sare din nici o viteza...trage foarte bine...si in a 5 se ridica intr o roata din gaz...da oricum o sa l desfac sa vad ..mare lucru nu are ce sa aiba..numai am fost curios sa vad daca a mai patit cineva la fel...sa mi faca treaba mai usoara. Editat Noiembrie 9, 2014 de Backspace Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Backspace Postat Ianuarie 27, 2015 Share Postat Ianuarie 27, 2015 am rezolvat problema schimband toata cutia cu una de wr Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.