Sari la conținut

Magnetou/alternator


UnderTaker
 Share

Magnetou sau alternator pe Nipru  

6 membri au votat

Nu ai permisiunea să votezi în acest sondaj, sau să vezi rezultate sondaj. Te rog autentifică-te sau înregistrează-te pentru a vota în acest sondaj.

Postări Recomandate

In urma unei discutii avute mi s-a spus ca pt montarea unui cdi este mai avantajoasa montarea unui magnetou de Minsk si eliminarea alternatorului? Acum ce implicatii ar avea in point of fiabilitate/modificari/dureri de cap?

Am inteles k pentru montarea CDI este mai simplu si mai putin costisitoare solutia cu magnetou...Astept o parere avizata.

 

Si in alta ordine de cuvinte am vazut pe uralmaster chestia asta

 

Poate sa imi explice cineva mai exact ce face???

post-3376-1165538443_thumb.jpg

 

Mersi muuult

 

Later Edit: Dupa cautari asidue am gasit aici ce reprezinta platoul acela si anume un fel de avans digital cu care sunt echipate modele noi de rusesti. Beneficiul ar fi (din cate am inteles faptul ca ar scapa de avansul centrifugal si ar ajuta la o eficienta mai buna la scantei - si anume nu ar mai rata din scantei la turatii mari) Interbarea este: a montat cineva asa ceva pe ruseasca lui sa poata spune daca este vro diferenta? Am vazut ca in topicul celalalt s-a dat in balarii si as vrea sa evitam acest lucru si aici :peace:

Editat de UnderTaker
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da, am vorbit si eu cu cineva, si la fel mi-a zis:sa pun magnetou.dar eu stiu ca toate care au cdi au si altrnator.

chestia aia de pe uralmasters cred ca-i super.mai ales ca nu este o improviaztie.daca ai pune cap la cap:cdi,bobina, sensor hall,manopera si toate cele, iti iei o jucarie din aia gat facuta.si la mine este trcuta aia pe lista.in schimb, daca gasesc sa faca cineva una buna, dar mai ieftina, ar fi bine.manu(manuel) mi-a zis ca daca ma bag sa-i schimb aprinderea, tot o sa ajung pe la 200 ron, sau peste.dar nu va fi la fel de buna ca aia gata facuta.cred ca are un creier in ea, ca sa calculeze cand sa modifice scanteia, in functie de turatie.sau nu.chiar dac nu modifica avansul dinamic, nu ar fi o asa mare problema, caci nipru nu urca f mult in ture.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

chestia aia este primul model de CDI de Ural 750cc. Fabrica a renuntat la el din cauza ca fiind montat sub capacul de la aprindere, vara, la ture medii/mari are prostul obicei sa se arda. Intre timp, Ural a mai schimbat vre-o doua modele de CDI, iar acum s-a oprit la aprinderile Ducati.

 

Nu vad de ce un magnetou ar fi mai bun decat un alternator + baterie.

Editat de cios
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...