Sari la conținut

probleme directie, ciclistica


Postări Recomandate

am pus pe cineva sa mearga drept cu motocicleta spre mine si m-am uitat din fata. roata fata sta inclinata spre dreapta. de aceea cand iau mainile de pe ghidon se inclina pe partea stanga. se regleaza ceva la roata?

E posibil ca gaurile pentru bratele furcii in juguri sa nu mai fie aliniate. Suspendata fata, slabite toate 4 suruburile de la juguri plus cele de la ax si tras de roata in directia opusa. In mod normal in momentul in care dai drumu la toate suruburile, daca e doar tensionata ar trebui sa isi revina la normal de la sine, daca nu revine de la sine ceva e stramb ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E posibil ca gaurile pentru bratele furcii in juguri sa nu mai fie aliniate. Suspendata fata, slabite toate 4 suruburile de la juguri plus cele de la ax si tras de roata in directia opusa. In mod normal in momentul in care dai drumu la toate suruburile, daca e doar tensionata ar trebui sa isi revina la normal de la sine, daca nu revine de la sine ceva e stramb ...

Astea dau ghidon stramb dar nu trage intr-o parte. Planul vertical al rotii fata este determinat de suprafata de contact intre roata si telescop.

Tensiune poate sa bage prinderea aripii dar la forta cu care se strange axul daca tensiunea nu e mare, roata vine pe pozitie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Astea dau ghidon stramb dar nu trage intr-o parte. Planul vertical al rotii fata este determinat de suprafata de contact intre roata si telescop.

Tensiune poate sa bage prinderea aripii dar la forta cu care se strange axul daca tensiunea nu e mare, roata vine pe pozitie.

tu mai baga niste tabla de aluminiu in loc sa centrezi roata aia, ca asa se repara scuterele cu tabla si sfoara

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

tu mai baga niste tabla de aluminiu in loc sa centrezi roata aia, ca asa se repara scuterele cu tabla si sfoara

Roata a fost respitata ca sa cada pe centrul telescoapelor dar inclinatia nu ai cum s-o iei fara sa rectifici suprafetele de contact dintre roata si telescop.

Am folosit cate o singura foita, nu cred ca as fi reusit pilind.Sa stii ca m-am chinuit cu prima care avea roti turnate 3 ani pana sa-mi dau seama care e smecherezul.

Dar explicam-mi te rog ce inseamna pentru tine sa-i iei inclinatia prin centrare.

Editat de vlad58
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Roata a fost respitata ca sa cada pe centrul telescoapelor dar inclinatia nu ai cum s-o iei fara sa rectifici suprafetele de contact dintre roata si telescop.

Am folosit cate o singura foita, nu cred ca as fi reusit pilind.Sa stii ca m-am chinuit cu prima care avea roti turnate 3 ani pana sa-mi dau seama care e smecherezul.

Dar explicam-mi te rog ce inseamna pentru tine sa-i iei inclinatia prin centrare.

nu ai ce sa rectifici la telescoape , sunt prelucrate din fabrica si nu trebuie sa te atingi de ele, tu nici macar nu ai cum sa pui invers distantierele, probabil ai schimbat singur rulmentii si ai pus diferiti sau montaj incorect, sau ai axul indoit, sau dracu stie .

 

daca ai dat cu cazanul de terra se face cum a scris thunder mai sus

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu ai ce sa rectifici la telescoape , sunt prelucrate din fabrica si nu trebuie sa te atingi de ele, tu nici macar nu ai cum sa pui invers distantierele, probabil ai schimbat singur rulmentii si ai pus diferiti sau montaj incorect, sau ai axul indoit, sau dracu stie .

 

daca ai dat cu cazanul de terra se face cum a scris thunder mai sus

Da deci dai cu presupusul, eu iti spun de o problema ce am rezolvat-o la mobre noi cu 0 Km.E adevarat ca sunt china dar nu ma deranjeaza atata timp cat ma descurc foarte bine cu ele si nici nu m-au exfoliat cand le-am cumparat.

Tine bine minte din ghidon stramb nu-ti trage intr-o parte doar ti se pare insa daca planul rotii fata este inclinat da.Acum ce inseamna inclinat ca daca tragi de ghidon o inclini si tu.Pentru mine inclinat inseamna atunci cand roata fata este aliniata cu roata spate dar nu este in aceelasi plan vertical.

Daca inclinatia nu este din fabrica atunci normal ca a avut o lovirura puternica, dar daca inclinatia este mica se poate ajusta "ciobaneste" daca vrei asa cum am facut eu.

 

Apropo la una dintre ele telescoapele sunt Showa (cred ca nu i-au sabotat japonezii pe chinezi).

Editat de vlad58
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da deci dai cu presupusul, eu iti spun de o problema ce am rezolvat-o la mobre noi cu 0 Km.E adevarat ca sunt china dar nu ma deranjeaza atata timp cat ma descurc foarte bine cu ele si nici nu m-au exfoliat cand le-am cumparat.

Tine bine minte din ghidon stramb nu-ti trage intr-o parte doar ti se pare insa daca planul rotii fata este inclinat da.Acum ce inseamna inclinat ca daca tragi de ghidon o inclini si tu.Pentru mine inclinat inseamna atunci cand roata fata este aliniata cu roata spate dar nu este in aceelasi plan vertical.

Daca inclinatia nu este din fabrica atunci normal ca a avut o lovirura puternica, dar daca inclinatia este mica se poate ajusta "ciobaneste" daca vrei asa cum am facut eu.

pai normal ca dau cu presupusul ca doar nu am viziuni prin internet

 

kawasaki nu e gunoi chinezesc de care ai tu, chiar si o batranete de 20 30 de ani trebuie sa functioneze corect, se masoara se observa, se diagnosticheaza se schimba eventual piese si trebuie sa functioneze corect.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut! De curand mi-am luat prima mea motocicleta, un Kawasaki EL 250. Dar la cumparare nu mi-am dat seama de o mare problema: nu are echilibru! Dupa ce am cumparat-o, fiind incepator(am permisul de o luna), am constatat ca virajele la dreapta le iau ok, dar cele spre stanga simt cum imi fura motocicleta de sub fund. Apoi am incercat ca la viteze mici sa iau mainile de pe ghidon in mers pentru a-i verifica echilibrul, dar nu am reusit, deoarece cum iau mainile de pe ghidon, motocicleta se inclina pe partea dreapta, abia putand s-o tin intre picioare. Mai avea si un "prag" cand luam stanga -dreapta de ghidon, i-am pus rulmenti noi la furca, dar nu s-a rezolvat problema echilibrului, ci doar se vireaza usor acum, fara acel "prag". Poate cineva sa imi spuna ce alte probleme ar putea fi? motocicleta nu pare cazuta, cadrul indoit, sudat...

scoate arcurile din telescoape si masoara-le lungimea ! apoi si inverseaza-le intre ele cand le pui la loc. Bascula nu trebuie sa aiba joc sus-jos st-dr , iar jocul rulmentilor de la roata il simti ca ginecologu'... bagi destiu' in locul axului

Editat de yuk
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...