mariang Postat Octombrie 20, 2014 Share Postat Octombrie 20, 2014 Bună ziua, solicit puţin ajutor în legătură cu ceva probleme la moto de mai sus..Iată..am dat jos radiatorul, l-am lipit că avea o mică spărtură, l-am montat înapoi am umplut instalaţia cu apă demineralizată pentru curăţat instalaţia, după care am vrut să pornesc..Nu a mai pornit(inainte de a da jos radiatorul a avut un comportament normal..)..am reverificat circuitul de la instalaţia de răcire, radiatorul..am măsurat bateria..12,5 V..sugestii..păreri? Vă mulţumesc.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator r_amonna Postat Octombrie 20, 2014 Share Postat Octombrie 20, 2014 n-are nici o treaba sistemul de racire, porneste si fara. uita-te atent la mufe, poate ai scos/miscat vreuna cand te-ai jucat la radiator. sau poti s-o impingi, s-ar putea sa depasesti viteza ei maxima din fabrica.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dacro Postat Octombrie 20, 2014 Share Postat Octombrie 20, 2014 (editat) Sigur nu are legatura cu circuitul de racire, problema e electrica probabil. vezi cabluri sau mufe pe care le-ai omis. ramona, gand la gand Editat Octombrie 20, 2014 de dacro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
isai@ Postat Octombrie 20, 2014 Share Postat Octombrie 20, 2014 Bateria invarte dar nu porneste? sau nu face absolut nimic ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mariang Postat Octombrie 20, 2014 Autor Share Postat Octombrie 20, 2014 Pun contactul, aud pompa de benzina probabil cum se actioneaza..dă sa pornească, 2,3 "bârâituri"...cu pauza de vreo 1-2 secunde între si gata...imi pare rău ca nu am facut un video....inițial am uitat sa cuplez ventilatorul de la radiator...dar la fel a facut si după..nu am mai umblat la nimic... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G B V Postat Octombrie 20, 2014 Share Postat Octombrie 20, 2014 ai dat si rezervorul jos cumva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mariang Postat Octombrie 20, 2014 Autor Share Postat Octombrie 20, 2014 R_ramona dragă....n-am înțeles exact faza aia cu împinsul și viteza constructivă...?!.. » Post actualizat in 20 Oct 2014 11:34 ai dat si rezervorul jos cumva? . Nope! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator r_amonna Postat Octombrie 20, 2014 Share Postat Octombrie 20, 2014 nu conteaza, uita-te la mufe. vezi si senzorul de cazatura, e in carena fata, intre faruri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
isai@ Postat Octombrie 20, 2014 Share Postat Octombrie 20, 2014 nu conteaza, uita-te la mufe. vezi si senzorul de cazatura, e in carena fata, intre faruri. Nu a demontat carena fata, i-am zis si eu de senzor impact dar nu este cazul... PS: de aceea ai trecut la 1000 R, eu m-am prins... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mariang Postat Octombrie 20, 2014 Autor Share Postat Octombrie 20, 2014 (editat) nu conteaza, uita-te la mufe. vezi si senzorul de cazatura, e in carena fata, intre faruri. Roger!...weekendul viitor...muncesc in alt oraș...dar daca mai ai alte idei constructive(a se reține)...le ascult. Editat Octombrie 20, 2014 de mariang Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator r_amonna Postat Octombrie 20, 2014 Share Postat Octombrie 20, 2014 Nu a demontat carena fata, i-am zis si eu de senzor impact dar nu este cazul... PS: de aceea ai trecut la 1000 R, eu m-am prins... am dat miarul acum cateva saptamani, a fost o dezamagire pentru mine. ma intorc la prima dragoste, italiencele! cel putin asta e ideea, tot o italianca imi cautam si cand am luat rr-ul ) imi mai face cu ochiul si un kawa zx10 2007+. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mariang Postat Octombrie 20, 2014 Autor Share Postat Octombrie 20, 2014 am dat miarul acum cateva saptamani, a fost o dezamagire pentru mine. ma intorc la prima dragoste, italiencele! cel putin asta e ideea, tot o italianca imi cautam si cand am luat rr-ul ) imi mai face cu ochiul si un kawa zx10 2007+. Alo..!!!Dating-ul in altă parte..)..porniți-mi RR-ul meu de care sunt mândru si pe care îl iubesc... PS: ramonica...eu sunt bugetar..nu știu ce ocupație ai tu...nu mă interesează...dar reamintesc ca e un subforum cu probleme tehnice...nu cu visele noastre... Succesuri!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Octombrie 20, 2014 Share Postat Octombrie 20, 2014 (editat) Ai FI aprins cand incerci sa pornesti si nu merge? Ce RR este ca nu vad de pe mobil..anul? Editat Octombrie 20, 2014 de TNG Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mariang Postat Octombrie 20, 2014 Autor Share Postat Octombrie 20, 2014 De 600 din 03...dap am F1 aprins.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator r_amonna Postat Octombrie 20, 2014 Share Postat Octombrie 20, 2014 e Fi, nu 1. de la fault indicator. nu o lua ca pe un repros ca nu e, e doar o explicatie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mariang Postat Octombrie 20, 2014 Autor Share Postat Octombrie 20, 2014 e Fi, nu 1. de la fault indicator. nu o lua ca pe un repros ca nu e, e doar o explicatie. Bravooo!..deci se poate...!!..asta chiar a fost constructiva..)) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator r_amonna Postat Octombrie 20, 2014 Share Postat Octombrie 20, 2014 si primul sfat a fost constructiv, verifica mufele. ceva nu este "vazut" de ecu. sistemul de racire n-are nici o treaba cu pornirea motorului deci acolo n-ai facut nimic gresit, sigur s-a miscat ceva cand ai scos/montat radiatorul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mariang Postat Octombrie 20, 2014 Autor Share Postat Octombrie 20, 2014 si primul sfat a fost constructiv, verifica mufele. ceva nu este "vazut" de ecu. sistemul de racire n-are nici o treaba cu pornirea motorului deci acolo n-ai facut nimic gresit, sigur s-a miscat ceva cand ai scos/montat radiatorul. ...daa am înțeles asta...nu am " înțeles" chestia cu împinsul..reiau muncesc în Buc. iar my " sweet cocaine" este in Br...fac o colecție de sfaturi iar in week-end le voi încerca pe toate...sigur sfatul tau cu împinsul pana ajung la viteza constructiva...NU îl voi urma.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Octombrie 20, 2014 Share Postat Octombrie 20, 2014 (editat) Cand ai demontat radiatorul furtunul din dreapta l-ai scos de la radiator sau de la termostat? Ce anume ai mai demontat cand ai scos radiatorul?Ai dat jos si rezervorul,filtru de aer?carena fata? Editat Octombrie 20, 2014 de TNG Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mariang Postat Octombrie 20, 2014 Autor Share Postat Octombrie 20, 2014 Cand ai demontat radiatorul furtunul din dreapta l-ai scos de la radiator sau de la termostat? Ce anume ai mai demontat cand ai scos radiatorul?Ai dat jos si rezervorul,filtru de aer?carena fata? tot ce înseamnă furtun...am decuplat de la radiator...am scos radiatorul si doar atât..am dat jos carenele stânga dreapta si cea de sub..nu am umblat la cea din față.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Octombrie 20, 2014 Share Postat Octombrie 20, 2014 (editat) Ok am inteles! Cel mai bine si rapid ar fi sa intri in modul de diagnoza, si sa-mi spui codul de eroare,asa ar fi cel mai simplu sa rezolvam problema. Dar inainte de asta,pe partea stanga a motorului din capac iese un fir cu un papuc rosu cu doi pini. demonteaza acea mufa si curata bine,verificica nu fie inrerupt vre-un fir la ea si o conectezi la loc,dupa care incerci o pornire. Daca nu porneste asa,incerca cu diagnoza si spune-mi codul. In functie de cod o sa gasim si rezolvarea. Editat Octombrie 20, 2014 de TNG Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mariang Postat Noiembrie 27, 2014 Autor Share Postat Noiembrie 27, 2014 Bujjjiiileeeeee....ele erau..))...4 bucăţi..pentru sezonul următor.. Vă mulţumesc pentrul sprijinul acordat.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Noiembrie 27, 2014 Share Postat Noiembrie 27, 2014 Eu ma bucur ca ai rezolvat-o DAR pentru ca ai bujiile inecate nu ai FI pe bord aprins asa cum ai relatat cand nu pornea. Posibil sa fi avut o conexiune proasta la una dintre bobine de inductie..asa se explica si FI aprins si faptul ca nu pornea. Sa speram ca a fost doar un contact prost care acum s-a restabilit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
disabled_Cata Postat Noiembrie 27, 2014 Share Postat Noiembrie 27, 2014 De la bujii n-ai sa ai FI aprins niciodata. Hai spune-ne care era cauza? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mariang Postat Noiembrie 27, 2014 Autor Share Postat Noiembrie 27, 2014 (editat) Acel FI nu a rămas aprins...se aprinde cand pui contactul..dar n-am spus ca a rămas aprins. Oricum am facut următoarele : am dat jos din nou mizeria de radiator am scos bujiile, le-am curățat ,le-am montat la loc, am montat radiatorul la loc am turnat antigel...bine-nțeles ca tot nu a vrut sa pornească...am cedat si am sunat un camarad care are un atelier de reparat motociclete in Braila..a ținut-o aaccelerată si a ținut totodată si demarorul cam vreo 8-10 secunde pana a pornit..a murit de nou a repornit-o...si mi-a dat verdictul ...schimbă BUJIILE...!! Asta a fost tot:)).. Editat Noiembrie 27, 2014 de mariang Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.