Luc_zxr Postat Mai 8, 2004 Share Postat Mai 8, 2004 Fratilor, am o intrebare, pt cei care va aveti cu mecanica. Duminica trecuta am facut o plimbare mai lunga, si la un moment dat am vazut ca s-a incalzit motorul peste normal. Consumase apa din radiator, nu si-a mai tras apa din rezervorul de apa, n-a pornit nici ventilatorul. Pe scurt, nu si-a facut circuitul de racire cum trebuie. Am completat eu apa in radiator si m-am intors spre casa, pe drum am fost nevoit sa repet inca odata operatiunea. Toata distractia s-a soldat cu garnitura de chiuloasa dusa, oricum ma bucur ca nu e si altceva, am scapat cu motorul ok si fara apa in ulei. Mi-am comandat garnitura, sapatamina viitoare sper sa o primesc, dar ma intereseaza o chestie. De la ce a pornit oare problema, n-am chef sa schimb garnitura si sa se nenoroceasca si asta. Inainte de asta am mai facut vreo 600 km cu motorul, ce e drept adunati prin oras(excursia de care zic a fost primul drum lung), dar nu mi-a facut probleme. Sint sanse sa fi fost dusa garnitura aia de la inceput, sau poate fi alta problema de la care a pornit, gen pompa de apa, termostat, sau altceva? Care aveti idee, dati-mi va rog un sfat, ca nu vreau sa o mai patesc . P.S. Motocicleta e Kawa zxr 400 din '93 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Mai 8, 2004 Share Postat Mai 8, 2004 Daca principiul e ca la auto vezi sonda de temperatura (aia care porneste ventilatorul) sau circuitul de alimentare al ventilatorului si motorasul in sine. Si termostatul trebuie verificat. Treaba asta se face asa: iei termostatul, il bagi intr-o oala cu apa si pui pe foc. inauntru mai bagi un termometru industrial (din ala pana la 200 grade) si vezi daca deschide la temperatura scrisa in carte. aceeasi chestie o faci si cu sonda si vezi daca cupleaza la temperatura indicata de documentatie. daca astea merg verifica totusi circuitul ventilatorului. Garnitura de chiulasa poate sa se arda si daca nu ai avut lichidul de racire indicat in motor (sau apa distilata). In plus tre sa te asigur ca pompa de apa isi face treaba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Luc_zxr Postat Mai 11, 2004 Autor Share Postat Mai 11, 2004 Mersi mult pt info si sfaturi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
15xxx Postat Iunie 10, 2004 Share Postat Iunie 10, 2004 Pompa.... acolo tre sa fie probl. Altfel termina si apa din borcan. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Luc_zxr Postat Iunie 10, 2004 Autor Share Postat Iunie 10, 2004 Va multumesc tuturor pt sfaturi. Am rezolvat problema, totul pornise de la termostat (era indoit). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
15xxx Postat Iunie 10, 2004 Share Postat Iunie 10, 2004 Vad ca ai un motor de 400.... la vremea asta iti porneste ventilatorul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Luc_zxr Postat Iunie 10, 2004 Autor Share Postat Iunie 10, 2004 Vad ca ai un motor de 400.... la vremea asta iti porneste ventilatorul? Da, porneste. De obicei in oras unde se incalzeste motorul mai tare. La sosea nu prea ajunge inca la temperatura aia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.