Sari la conținut

R1 2000 vs 954 2002


maniakmoto
 Share

Postări Recomandate

Buna alegere, iar legat de inaltarea motoretei, poate nu m-am facut destul de inteles, cu toate ca am scris in post "inaltare fata spate" si facand asta nu modifici cu nimic ciclistica motoretei, o sa fie poate mai manevrabila, chiar ii micsorezi trail-ul. 1. Se schimba piesele "oscioarele suspensiei spate", si se monteaza chitul de inaltare a furcilor. 2. MAre dreptate are Jagi cu un cauciuc mai inalt, dar atunci mie personal nu imi place ca mi se inclina prea repede, nu ma mai lasa pe mine sa ii decid unghiul si momentul. In rest totul bine si la mai multi km. PS Doamna/Domnisoara Ramona, singura motoreta din ce ai enumerat tu mai sus cam RSV MIle Factory R ar putea conta dar tot nu atinge ciclistica la 954. Da!!! RSV F R este superioara pe franare si suspensie, dar V-ul prea brutal o dezechilibreaza complet, Zic si eu. O zi buna!!!! Si MANIAKMOTO nu vinde 954, o sa plangi dupa ea :)

Hai nu o da de gard....Exista diferenta mare intre cele 2...le am avut si am mers cu amandoua destul. RSV Factory este mult peste 954...atat la frane, suspensie cum ai zis tu dar si ciclistica. Daca tie nu ti a placut asta e altceva.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...