paul oprea Postat Ianuarie 23, 2015 Share Postat Ianuarie 23, 2015 Salutare,am o problema cu o babuta din 91, imi inegreste bujiile,porneste destul de greu la rece,initial porneste in 2 dupa ceva timp in 3 iar al 4-lea cand este motorul foarte cald ,relantiul agata insemnand ca ramane pe la 3000 de rpm dupa aceea scade usor pana la 1200,sincronizarea carburatoarelor a fost facuta "de banc" surubul pilot este dat la 2 ture deschis cuiul de reglaj este la jumatate,carburatoarele sunt schimbate cu cele de la modelul 2000,originalele erau cam zob la capitolul oringuri si nu s-a potrivit nici unul sa le schimb,va rog ceva sfaturi daca se poate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TZU Postat Ianuarie 23, 2015 Share Postat Ianuarie 23, 2015 am avut si eu modelul asta si tare reusit a fost...o motocicleta fara moarte.nu iti face griji nu e nimic grav, singurele chestii pe care trebuie sa le faci tu este sa iti cumperi bujii noi, daca se poate NGK (nu da banii pe alte prostii ca dai degeaba si nu tin ca alea), filtrul de aer sa fie curat, daca nu chiar nou, si in ultimul rand si cel mai important sa iti reglezi carburatoarele la un service autorizat, ca asa dupa auz sau stai ca mai merge un pic, nu prea merge,deoarece sunt dereglate asimetric...adica daca reglezi doar din surubul ala, e foarte posibil sa faci mai rau...asta e parerea mea...si eu am avut problema asta la un moment dat si asa am facut...sincer o sa te duca ceva banuti, dar se merita, o sa vezi si la mers ca o sa fie alta motocicleta.daca vrei eu te pot ajuta cu site-uri de unde imi luam eu piesele la ea si sunt foarte seriosi oamenii si au si lucruri ieftine si scumpe...acum in functie de buget.vad ca esti din ploiesti, eu din campina. stiu modelul asta de moto pe de rost,l-am avut 6 ani si acum l-am dat unui prieten,deci tot e langa mine, te pot ajuta oricand cu un sfat sau orice ai nevoie.nu vorbesc prostii.... » Post actualizat in 23 Jan 2015 16:50si inca o chestie...bujiile din poza sunt terminate...sa nu reglezi carburatoarele cu ele ca dai banii degeaba cand o sa le schimbi cu cele noi.cu astea poate doar sa o aduci pe o linie de plutire...dupa care sa reglezi calumea cu bujiile noi si filtru nou.parerea mea ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paul oprea Postat Ianuarie 23, 2015 Autor Share Postat Ianuarie 23, 2015 (editat) am avut si eu modelul asta si tare reusit a fost...o motocicleta fara moarte.nu iti face griji nu e nimic grav, singurele chestii pe care trebuie sa le faci tu este sa iti cumperi bujii noi, daca se poate NGK (nu da banii pe alte prostii ca dai degeaba si nu tin ca alea), filtrul de aer sa fie curat, daca nu chiar nou, si in ultimul rand si cel mai important sa iti reglezi carburatoarele la un service autorizat, ca asa dupa auz sau stai ca mai merge un pic, nu prea merge,deoarece sunt dereglate asimetric...adica daca reglezi doar din surubul ala, e foarte posibil sa faci mai rau...asta e parerea mea...si eu am avut problema asta la un moment dat si asa am facut...sincer o sa te duca ceva banuti, dar se merita, o sa vezi si la mers ca o sa fie alta motocicleta.daca vrei eu te pot ajuta cu site-uri de unde imi luam eu piesele la ea si sunt foarte seriosi oamenii si au si lucruri ieftine si scumpe...acum in functie de buget.vad ca esti din ploiesti, eu din campina. stiu modelul asta de moto pe de rost,l-am avut 6 ani si acum l-am dat unui prieten,deci tot e langa mine, te pot ajuta oricand cu un sfat sau orice ai nevoie.nu vorbesc prostii.... » Post actualizat in 23 Jan 2015 16:50 si inca o chestie...bujiile din poza sunt terminate...sa nu reglezi carburatoarele cu ele ca dai banii degeaba cand o sa le schimbi cu cele noi.cu astea poate doar sa o aduci pe o linie de plutire...dupa care sa reglezi calumea cu bujiile noi si filtru nou.parerea mea ! am pus si filtru nou si bujii noi ngk r seria din carte,si eu i-am facut motorul complet insemnand semeringuri supape scaune supape planeitate ambreiaj etc,in fine e aiurea si frustranta problema,cand ai un drum pe Cheia daca vii weekendurile ma anunti,eu in weekend sunt in Maneciu(15 km pana in cheia),sa dai un ochi sa vezi cum se aude motorasul,in fine am luat-o terminata si am adus-o pe linia de plutire,este recarenata cu modelul nou si s-a bagat ft multa munca in ea ,poze before&after,in fine oglinzile o sa le schimb Editat Ianuarie 23, 2015 de paul oprea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TZU Postat Ianuarie 23, 2015 Share Postat Ianuarie 23, 2015 e bine ca ai facut tot ce trebuie la ea, insa ai reglat carburatoarele??? » Post actualizat in 23 Jan 2015 17:24sau daca ai putea intr-o zi cand poti, o filmezi cum merge, dar sa nu pui telefonul la toba...o filmezi din lateral ca nu stiu daca ajung prea repede prin zona. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paul oprea Postat Ianuarie 23, 2015 Autor Share Postat Ianuarie 23, 2015 e bine ca ai facut tot ce trebuie la ea, insa ai reglat carburatoarele??? » Post actualizat in 23 Jan 2015 17:24 sau daca ai putea intr-o zi cand poti, o filmezi cum merge, dar sa nu pui telefonul la toba...o filmezi din lateral ca nu stiu daca ajung prea repede prin zona. carburile sunt facute ca la carte insemnand din manualul ei de reparatie dar cum uzurile motoarelor nu se potrivesc...fiecare motor are reglajul lui propriu si personal ...tot am incercat sa fac rost de o surubelnita la 90 de grade ptr reglaj sau o idee de cum as putea sa o fac...dar nu am avut prea mult noroc... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TZU Postat Ianuarie 23, 2015 Share Postat Ianuarie 23, 2015 am inteles, deci ai facut tu reglajul in garajul tau...nu iti iese de fiecare data prea ok, de aceea am zis ca cel mai bine, desi te duce ceva bani, o pui pe un "tester" (nu stiu exact cum se numeste aparatul acela), are niste ceasuri ce indica presiunea corecta,nivelul de aer si cel de benzina din carburatoare, fiecare cu ceasul lui, nu unu pentru toate si asa nu se greseste niciodata, le sincronizeaza perfect si iese "tzutz".te chinui singur degeaba, plus ca nici nu ai ce iti trebuie.sunt prin ploiesti ceva serviceuri moto care se ocupa de treburile astea.eu am pe cineva care face treburile astea, numai ca trebuie sa stai dupa el...si e cam frustrant.acum la mine in garaj am un zx9r cu o problema aproximativa cu a ta...carburatoarele si la fel cum ai zis si tu, porneste in 2 dupa care in functie de cum se incalzeste pornesc si celelalte... » Post actualizat in 23 Jan 2015 17:48off topic...asta a fost motorul meu 2009 2010 2011-pana ieri ieri 2015 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chucki Postat Ianuarie 23, 2015 Share Postat Ianuarie 23, 2015 (editat) Ce model de carburatoare ai? Vezi ca sunt foarte multe tutoriale pe youtube.... Tu ai amestecul foarte bogat si probabil d-aia ai probleme. Daca ai mikuni bs133 (parca) e posibil sa ai dereglate plutitoarele si sa-ti bage prea multa benzina. Daca plutitoare sunt ok, incearca sa mai lasi cuiele mai jos....pot si astea sa nu inchida. Verifica si socul sa se inchida corect iar apoi treci la reglaj. Incepi cu surubul inchis la maxim, il desfaci 2 ture iar pe urma urmaresti motorul si in principiu vezi unde merge cel mai rotund, la turatia cea mai mare. Toate astea se fac cu motorul cald. Este adevarat ca trebuiesc si sincronizatecarburatoarele, dar asta se poate face si cu lera masurand distanta de deschidere a clapetelor. Acum am vazut ca ai schimbat carburatoarele..... mai bine incerci sa le refaci pe cele vechi. Se gasesc seturi de reparatie (oringuri, cuie si scaune). Editat Ianuarie 23, 2015 de chucki Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paul oprea Postat Ianuarie 23, 2015 Autor Share Postat Ianuarie 23, 2015 Ce model de carburatoare ai? Vezi ca sunt foarte multe tutoriale pe youtube.... Tu ai amestecul foarte bogat si probabil d-aia ai probleme. Daca ai mikuni bs133 (parca) e posibil sa ai dereglate plutitoarele si sa-ti bage prea multa benzina. Daca plutitoare sunt ok, incearca sa mai lasi cuiele mai jos....pot si astea sa nu inchida. Verifica si socul sa se inchida corect iar apoi treci la reglaj. Incepi cu surubul inchis la maxim, il desfaci 2 ture iar pe urma urmaresti motorul si in principiu vezi unde merge cel mai rotund, la turatia cea mai mare. Toate astea se fac cu motorul cald. Este adevarat ca trebuiesc si sincronizatecarburatoarele, dar asta se poate face si cu lera masurand distanta de deschidere a clapetelor. Acum am vazut ca ai schimbat carburatoarele..... mai bine incerci sa le refaci pe cele vechi. Se gasesc seturi de reparatie (oringuri, cuie si scaune). nu dau 150 de euro pe un kit de reparatie nici mort carburile sunt bsr32ss Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chucki Postat Ianuarie 23, 2015 Share Postat Ianuarie 23, 2015 Nasol...imi pare rau ca nu am putut sa te ajut...am cam incurcat borcanele...incerca sa identifici de unde baga atata benzina....joacate cu reglajele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paul oprea Postat Ianuarie 27, 2015 Autor Share Postat Ianuarie 27, 2015 Nasol...imi pare rau ca nu am putut sa te ajut...am cam incurcat borcanele...incerca sa identifici de unde baga atata benzina....joacate cu reglajele. treaba sta in felul urmator,jiglerele principale sunt diferite pe cilindrii deci si reglajele ar trebui sa fie diferite,la cilindrii din centru jiglerele principale sunt de 112,5 iar extremele sunt de 115 de aceea am impresia ca ceva este putred.cuiele de reglaj le am pe toate la jumatate reglajul pilot este la 2 ture deschis Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gogule Postat Ianuarie 27, 2015 Share Postat Ianuarie 27, 2015 Schimba tuburile emulsoare cu unele placate cu nickel de la factory pro si un jet kit tot de la factory pro! Merita investitia! » Post actualizat in 27 Jan 2015 11:46de asemenea regleaza nivelul la 14-14,5 mm si schimba toate o-ringurile de la plutitoare, etc! bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paul oprea Postat Februarie 10, 2015 Autor Share Postat Februarie 10, 2015 Reglajele sunt facute corespunzator.oringurile am incercat sa le schimb dar toate pe care le-am gasit erau prea groase in carne si nu intrau,mai am o prb mai mare la ea si pana nu o rezolv nu imi permit sa bag prea multi bani in ea.problema fiind treapta nr 2 de viteza.sare din ea si dupa aceea intra fortat.din cate am vazut si am citit sunt posibile mai multe cauze: cilindrul,cateii de la pinionul de treapta 2 ,furca indoita,sau rotita de blocare in treapta,cea care vine in capatul cilindrului si e munca multa de schimbat fara piese de rezerva ,dar sper pana la inceputul lunii aprilie sa reusesc sa iau un motor complet ptr piese Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gogule Postat Februarie 10, 2015 Share Postat Februarie 10, 2015 Cu o-ringurile te pot ajuta eu si nu la costurile celor OEM (eu am dat acum 3 ani vreo 300 de lei pe cele originale)! bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paul oprea Postat Februarie 10, 2015 Autor Share Postat Februarie 10, 2015 Adevarat si sunt 6 oringuri amarate.la ce pret se ajunge la tine?ca as vrea sa fac si carburatoarele originale sa le am de-a gata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gogule Postat Februarie 10, 2015 Share Postat Februarie 10, 2015 Sunt 8 o-ringuri la plutitoare. 4 la suruburile pilot, 4 la porturile de sincronizare! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paul oprea Postat Februarie 11, 2015 Autor Share Postat Februarie 11, 2015 Doar cele 6 de la prinderea plutitoarelor o sa ma intereseze si doapele acelea micute ca s-au inmuiat grav Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.