x3m5p33d3r Postat Ianuarie 26, 2015 Share Postat Ianuarie 26, 2015 Salut! Eu sunt Octavian zis si "x3m5p33d3r" aici pe forum si povestea mea pe scurt incepe in felul urmator: De mic eu am fost un automobilist convins, pana cand acum aprox doi ani un prieten mi-a sugerat sa ma duc motocicleta lui, un wr125x. Timp de 2 ani am stat sa vad daca este doar o chestie trecatoare post adolescentina, dar se pare ca nu a fost asa. Intr-un final m-am decis sa ma duc la scoala moto si din cauza unor schimbari in sistemul de permise de conducere si prostia mea ( dar asa a fost sa fie) m-am calificat doar pentru categoria A2. Desi scoala de soferi este in curs, mi-am cumparat motocicleta mai devreme. Eu am mai fost cu suzuki bandit 400 dar este mica , honda transalp voluminoasa, suzuki gs 500 mica, sv 650s incomoda si prea multi kw, drz la momentul acela nu am gasit inmatruculat. Choperele si cruiserele nu prea le-am avut la sufltet din motie necunoscute. Dimensiunile mele sunt 189 inaltime @95 (+/-5kgin functie de sezon) iar "cromozomul vitezei" isi face putin prezenta. Acestea fiind zise va cer niste idei personale si va prezint "capra mea" de provenienta austro-suedeza: Husaberg fe 550 din 2007 - 6 kw in talon - far cu o faza - stopul doar cand imi dau jos pantalonii - fara semnalizari - trebuie vopsit in fata unde ar veni scutul - trebuie sudate handguardurile - trebuie curatat frana spate - trebuie schimbat acea piesa care culiseaza pe bascula si este montat axula spate care este sudata si crapata din nou - desfacut motor curge ulei pe stanga si vazut cum se prezinta ps: revin maine cu poze detaliate Si acum adevarata problema este ca trebuie sa ii fac verificare tehnica si eu habar nu am ce trebuie sa ii fac pentru itp apoi r.a.r. Poate sa imi explice cinva cu ce sa manaca chestiile astea? Un video cu iesirea de ieri: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Ianuarie 26, 2015 Share Postat Ianuarie 26, 2015 Pai daca de abia ai cumparat-o s-ar putea sa-ti trebuiasca si ITP si RAR [adica macar autentificare]. Pt asta ai nevoie de oglinzi, semnale, far [cu ambele faze], stop, claxon si astea trebuie sa fie functionale. Probabil ca mobra ta nu mai are toata instalatia electrica, nu are blocul de comenzi pt lumini/semnale si probabil nici intrerupatoarele hidraulice care activeaza stop-ul la momentul actionarii frânelor. Am avut si eu recent problema asta si am rezolvat-o asa: http://www.ebay.com/itm/Tusk-Motorcycle-Enduro-Lighting-Kit/221607696931?_trksid=p2047675.c100005.m1851&_trkparms=aid%3D222007%26algo%3DSIC.MBE%26ao%3D1%26asc%3D28791%26meid%3D8ba49e98065c435a993cd3ef596ed5a9%26pid%3D100005%26rk%3D1%26rkt%3D6%26sd%3D321583476538&rt=nc Kit-ul asta este aproape complet. Mie mi-a mai trebuit inca un intrerupator activat hidraulic pt frâna, pe care l-am luat tot de pe ebay. Succes. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sco. Postat Ianuarie 26, 2015 Share Postat Ianuarie 26, 2015 Ca fost propietar de FE 550 iti spun ca din start ai plecat gresit cu alegerea facuta. NU este o motocicleta de incepatori. Din perspectiva R.A.R,daca ai cunostinte zdravene,iti urez succes pentru ca o sa ai nevoie! Pe mine cand m-au vazut cu ea la R.A.R (tot fara semnalizari,oglinzi,stop pe frana,claxon etc) m-au dat afara si bine mi-au facut ca daca o bagam inauntru si imi faceau fisa cu ce tre sa rezolv la ea nu o mai inmatriculam in veci! Sfat : fa ITP -ul la o firma particulara unde se mai inchid ochii,nu la RAR! La R.A.R faci decat autentificarea (asta daca e deja inmatriculata in tara). Acum la partea tehnica,ca orice motocicleta are bubele caracteristice,si anume: -mereu o sa-ti curga ulei pe undeva,dar MEREU! -au problema cu bendixul (trebuie inlocuit ) -bateria este extrem de mica pentru ea (6 Amperi nu sunt suficienti pentru a invarti motorul mai mult de 4-5 porniri si asta conteaza enorm cand esti obosit frant si nu mai poti da la kick). Acum tot te-ai pricopsit cu ea,iti spun cateva lucruri de care sa te tii : -Uleiul il schimbi la 10-15 ore (in functie de cum te dai),filtrul de ulei il schimbi la 2 schimburi de ulei. -jocul la supape il faci cam de 2 ori pe an -obligatoriu cel putin o data pe an sa te uiti la starea distributiei si la pompa de apa! -grija mare cum strangi suruburile! blocul motor e din aluminiu si suruburile sunt din fier,asa ca ai grija sa nu strangi tare! -O sa vezi ce inseamna la enduro motor de 550 atunci cand il dai peste cap si iti baga ulei in capul la piston si ioc pornire,ce inseamna greutatea destul de mare pe care o are,precum si forta care in loc sa te ajute,te incurca! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cristi007 Postat Ianuarie 26, 2015 Share Postat Ianuarie 26, 2015 Ca bine graiesti mai Sco. !!! Asta e mobra aia de pe bike?? Din timisoara ...parca in jur de 1400€ ... Cat despre rar si itp ...ia.ti gandul ... si dc ai avea nevoie de nr de inmatriculare la enduro ?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
x3m5p33d3r Postat Ianuarie 26, 2015 Autor Share Postat Ianuarie 26, 2015 Acum, ce sa zic, daca am intrat in hora joc pana la capat. Pentru: -ERU: Multumesc pentru link. In cat timp ti-au ajuns? - sco.: Legat de putere, nu mi se pare incontrolabila. Parca e mai greu cu GS500 de la scoala de soferi. De bendix si mentenata tipica a enduroului stiam de baterie si ulei nu, in ciuda faptului ca am studiat un pic forumul dedicat husaberg. Pentru suruburi se va folosi cheia dinamometrica. Reglaje si restul nu sunt o problema ca stau la casa. -cristi007: Ce sa fac, eu sunt mai cu musca pe caciula. Si pentru ca : Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sco. Postat Ianuarie 26, 2015 Share Postat Ianuarie 26, 2015 Vezi pe la carburator sa nu aibe vreo modificare ca sa o mai inmoaie.Modelul asta trebuie sa zboare la propiu. Legat de mentenanta si eventuale probleme care iti mai apar pe parcurs,poti sa ma contactezi oricand vrei,te ajut cu mare drag. Tine legatura si cu don Cristi007 ca lui i-am dat-o pe a mea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Ianuarie 26, 2015 Share Postat Ianuarie 26, 2015 Pentru: -ERU: Multumesc pentru link. In cat timp ti-au ajuns? 2~3 saptamâni. desi am comandat totul ca si un kit au venit 3 colete. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cristi007 Postat Ianuarie 26, 2015 Share Postat Ianuarie 26, 2015 Daca ai ceva cunostinte la rar ...te pot ajuta cu inchirierea kit.ului de strada pt autentificare ...eu am rezolvat pt ktm vara trecuta ...stop pe frana (functional) , semnale (la misto ) , oglinzi , claxon ...toba sa fie stock ...cauciucurile pe marimea din carte ...si ai rezolvat problema Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
x3m5p33d3r Postat Februarie 7, 2015 Autor Share Postat Februarie 7, 2015 Un mic update: niste genunchiere chiar daca nu sunt ele cine stie ce. La o temperatura de @ 2~3 grade te protejeaza de vant si sunt calde si comode, de asemenea le recomand pentru cine sufera de artroze, dislocari si alte nebunii! Era sa le testez "the hard way" la ultima tura insa ma bucur ca nu am patit nimic... inca. O sticla de sprite pentru masura! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.