acce Postat Februarie 26, 2015 Share Postat Februarie 26, 2015 Am cumparat de la o persoana cilindru, chiuloasa, piston si segmenti (250 cmc). Dupa ce am montat piesele, chiuloasa nu vine pe cilindru (la fata). M-am uitat la poze pe internet care este pozitia ei si am observat ca chiuluasa cu cilindru pare o singura piesa. La mine par 2. In partea din spate vine bine, dar in partea din fata la esapament este mai mica cu 1 cm. Ea se incadreaza in prezoane si la camera de ardere. Am vorbit cu vanzatorul si m-a asigurat ca este de 250 cmc si ca nu intelege de ce se aseaza asa. Mai am un motor de 175 cmc si la acela chiuloasa de 175 se aseaza perfect. Aveti idee de ce chiuloasa este mai mica decat cilindru? Va multumesc. Robert. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
oldbiker_johan Postat Februarie 26, 2015 Share Postat Februarie 26, 2015 O fi cilindru de 250 si chilasa de 175 , vezi daca au acelasi diametru camasa cilindrului cu camera de ardere. Pe unele cilindre scrie in partea din spate cati cc are , daca nu scrie vezi ce cot de carb se potriveste , atunci stii ce si cum . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
acce Postat Februarie 26, 2015 Autor Share Postat Februarie 26, 2015 Pe cilindru scrie 250. O sa masor camasa cilindrului, dar chiuloasa care am cumparat-o se potriveste perfect cilindrului de 175cmc, dar are camera de ardere mai mare decat cea de 175. Eu ma gandeam sa nu cumva sa fie alezata si marita camera de ardere. Ajung la garaj la 9 si o sa masor. Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darkwolf Postat Februarie 26, 2015 Share Postat Februarie 26, 2015 sigur ii o chiuloasa de 175 marita pt 250.si daca zici ca motorul tau ii 250/0 atunci s ar putea ca,chiulosa sa fie de 175/1 si nu se prea sunt compatibile piesele de la 175/1 cu 250/0. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
owene Postat Februarie 26, 2015 Share Postat Februarie 26, 2015 tu deschizi 10 topicuri pentru aceeasi problema? Stai linistit, se vad topicurile noi cand ne logam. Vreau sa spun ca piesele de MZ se potrivesc atat de bine (alea imperecheate de fabrica) incat odata m-a sunat cineva care a dat jos cilindrul de MZ RT125 fara sa-i scoata chiulasa, se uita la ea si ma intreba daca nu cumva e dintr-o bucata ca nu se vede separatia cilindru-chiulasa. Se lipisera in timp si o mica lovitura de ciocan de cauciuc le-a separat, doar ca la om i-a fost frica sa loveasca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dr_krl Postat Martie 11, 2015 Share Postat Martie 11, 2015 sigur ii o chiuloasa de 175 marita pt 250.si daca zici ca motorul tau ii 250/0 atunci s ar putea ca,chiulosa sa fie de 175/1 si nu se prea sunt compatibile piesele de la 175/1 cu 250/0. Deoarece nu le ştiu pe toate, îmi spuneţi şi mie cum se măreşte camera de ardere a unei chiulase de la 175 (aprox. 22 cmc) la 250 (aprox.32 cmc) fără să pui inele de distanţare între cilindru şi chiulasă? De unde scoţi 10 cmc în plus? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
owene Postat Martie 12, 2015 Share Postat Martie 12, 2015 cu CNC Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat Martie 12, 2015 Share Postat Martie 12, 2015 Cu un strungar sau frezor bun...care sa aiba si ceva scule in dotare! CNC-ul deja este prea elaborat pentru lucrari de acest gen, pe care le consider empirice...depasite chiar! Acum 30 ani faceam marire de camera de ardere doar cu o bormasina verticala (fixa) si niste pietre de rectificat, adaptate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
owene Postat Ianuarie 9, 2017 Share Postat Ianuarie 9, 2017 (editat) . Editat Ianuarie 9, 2017 de owene Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian Frigo Postat Ianuarie 9, 2017 Share Postat Ianuarie 9, 2017 de ce o mareai? Să meargă cu gazolină! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat Ianuarie 10, 2017 Share Postat Ianuarie 10, 2017 Uite, vezi cine stie?! Maream camerele de ardere ca sa mearga cu gazolina, diluant sau Plotox (un insecticid notoriu, care se gasea la magazinele de chimicale). Uneori amestecul de gazolina cu motorina era combustibilul ideal pentru motoristi! Daca ne doream performante la motor, micsoram un set de chiulase si atunci motorul devenea comprimat, avea putere mai mare si fugea binisor...dar asta doar cand ne permiteam benzina buna. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat Ianuarie 10, 2017 Share Postat Ianuarie 10, 2017 Cu toate smecheriile incercate de amicii mei IJ-ari, nu reusea niciodata vreunul sa-mi dea fum, aveam atatea modificari pe CZ-ul 250 Sport incat n-aveam rival decat Jawa 350 si mai tarziu, cand au aparut in TS si MZ ETZ. Dar si atunci, daca aveam gaz bun, reglajele la fix, plus set nou aranjat de mine, sansele erau minime sa-mi tina piept! Dovada este ca si acum CZ-ul merge lunga peste 100 Km/h, fara sa geama! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.