Sari la conținut

Recomandare corecta montaj anvelope?


popicadi
 Share

Postări Recomandate

Proaspat posesor de Arilia leonardo 300 simt nevoia sa-i schimb anvelopele cu care a venit acestea fiind cam obosite. Atat roata fata cat si cea spate au aceasi dimensiune astfel ca am dat comanda de doua cauciucuri Michelin amandoua pentru spate. Ma suna cei de la care am dat comanda pentru confirmare

moment in care imi spun ca din motiv ca amadoua anvelopele fiind pentru spate cea care o montez pe roata fata sa o montez invers fata de cea spate.

 

Vreo explicatie?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din cauza profilului. Sunt profiluri gândite special pentru asta. Eu am la bicicleta anvelope Schwalbe Land Cruiser care se monteaza asa. Anvelopa se montează într-un fel pe spate, ca să aibă aderenţă cât mai mare la acceleraţie, şi invers pe faţă, ca să aibă aderenţă cât mai mare la frânare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si cea fata ar trebui sa coste aproximativ la fel,aceeasi marca si model.de ce nu iti cumperi din prima corect si nu mai ai stres?

 

Dar adevarul este ca anvelopele fata sunt altfel proiectate si construite fata de cele spate,pentru o virare mai buna.

Editat de Old School Rider
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ ioanradoi pare logic ceea ce spui dar chiar se simte aceasta diferenta? Ma refer pe franare.

@ Old School Rider anvelopa respectiva se face numai pentru spate(

Michelin Power Pure SC) Am zis sa nu am probleme la rar si sa fie aceeasi marca si acelasi model.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La bicicletă se simte. Mai mult, chestia asta e indicată pe anvelopă, deci clar aşa a fost gândită treaba. La urcare şi coborare pe un forestier de exemplu, poţi vedea cu ochiul liber ce se întâmplă. Ai mai jos profilul de la Land Cruiser. "Solzul" ăla continuu de pe mijloc asigură aderenţa la urcare pe spate şi la frânarea în coborâre, pe faţă.


» Post actualizat in 03 Mar 2015 06:41

Probabil că efectul e acelaşi la orice profil direcţional. Totuşi la scutere şi motociclete, e posibil ca treaba să fie mai complicată. Din cauza vitezelor mult mai mari, profilurile sunt gândite şi pentru o grămadă de alte lucruri: stabilitate în curbe, la viteze mai mari şi mai ales pentru evacuarea corectă a apei de ploaie de sub roată.

 

Oricum, pot să îţi spun un singur lucru: dacă anvelopa aia a fost gândită pentru a fi montată şi pe faţă, ar trebui ca lucrul ăsta să fie menţionat în specificaţii. Ca şi montajul în sens invers pe faţă.

post-74981-0-09637700-1425364083_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...