popicadi Postat Martie 2, 2015 Share Postat Martie 2, 2015 Proaspat posesor de Arilia leonardo 300 simt nevoia sa-i schimb anvelopele cu care a venit acestea fiind cam obosite. Atat roata fata cat si cea spate au aceasi dimensiune astfel ca am dat comanda de doua cauciucuri Michelin amandoua pentru spate. Ma suna cei de la care am dat comanda pentru confirmare moment in care imi spun ca din motiv ca amadoua anvelopele fiind pentru spate cea care o montez pe roata fata sa o montez invers fata de cea spate. Vreo explicatie? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jack in the Green Postat Martie 2, 2015 Share Postat Martie 2, 2015 Din cauza profilului. Sunt profiluri gândite special pentru asta. Eu am la bicicleta anvelope Schwalbe Land Cruiser care se monteaza asa. Anvelopa se montează într-un fel pe spate, ca să aibă aderenţă cât mai mare la acceleraţie, şi invers pe faţă, ca să aibă aderenţă cât mai mare la frânare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Old School Rider Postat Martie 2, 2015 Share Postat Martie 2, 2015 (editat) Si cea fata ar trebui sa coste aproximativ la fel,aceeasi marca si model.de ce nu iti cumperi din prima corect si nu mai ai stres? Dar adevarul este ca anvelopele fata sunt altfel proiectate si construite fata de cele spate,pentru o virare mai buna. Editat Martie 2, 2015 de Old School Rider Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
popicadi Postat Martie 3, 2015 Autor Share Postat Martie 3, 2015 @ ioanradoi pare logic ceea ce spui dar chiar se simte aceasta diferenta? Ma refer pe franare. @ Old School Rider anvelopa respectiva se face numai pentru spate( Michelin Power Pure SC) Am zis sa nu am probleme la rar si sa fie aceeasi marca si acelasi model. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jack in the Green Postat Martie 3, 2015 Share Postat Martie 3, 2015 La bicicletă se simte. Mai mult, chestia asta e indicată pe anvelopă, deci clar aşa a fost gândită treaba. La urcare şi coborare pe un forestier de exemplu, poţi vedea cu ochiul liber ce se întâmplă. Ai mai jos profilul de la Land Cruiser. "Solzul" ăla continuu de pe mijloc asigură aderenţa la urcare pe spate şi la frânarea în coborâre, pe faţă. » Post actualizat in 03 Mar 2015 06:41Probabil că efectul e acelaşi la orice profil direcţional. Totuşi la scutere şi motociclete, e posibil ca treaba să fie mai complicată. Din cauza vitezelor mult mai mari, profilurile sunt gândite şi pentru o grămadă de alte lucruri: stabilitate în curbe, la viteze mai mari şi mai ales pentru evacuarea corectă a apei de ploaie de sub roată. Oricum, pot să îţi spun un singur lucru: dacă anvelopa aia a fost gândită pentru a fi montată şi pe faţă, ar trebui ca lucrul ăsta să fie menţionat în specificaţii. Ca şi montajul în sens invers pe faţă. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
popicadi Postat Martie 6, 2015 Autor Share Postat Martie 6, 2015 intr-un final cea fata a fost montata invers.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.