Roberte Postat Decembrie 12, 2006 Share Postat Decembrie 12, 2006 va rog sa ma ajutati cu un raspuns.... am un suzuki gsx 600 f,care este incaltat pe spate cu pneu de 150/90r17,care e slick acum si trebuie schimbat.vreau sa ii pun un pneu cu balon mai mic respectiv 150/70r17...ma intereseaza daca influenteaza negativ mersul. help pls Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pacasac Postat Decembrie 12, 2006 Share Postat Decembrie 12, 2006 Nu in mod deosebit, singura problema e ca primul ac de par de pe poiana o sa il iei numa cu 150km/h in loc de 200 cum il luai pana acum Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Taw Postat Decembrie 12, 2006 Share Postat Decembrie 12, 2006 La a mea scrie ca trebe 160/60 pe 17 dar eu am 170/60 pe 17..asa am cumparat-o..nu stiu in ce masura influenteaza performantele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pacasac Postat Decembrie 12, 2006 Share Postat Decembrie 12, 2006 Ce zici tu inseamna cauciuc mai lat. Intrebarea era in ce mod afecteaza comportamentul mobrei un cauciuc cu diametrul mai mare/mic, adica marimea balonului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roberte Postat Decembrie 12, 2006 Autor Share Postat Decembrie 12, 2006 nu am zis nimic de latime(ramane aceasi),ci de balon(vreau sa fie mai mic,arata mai bine) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dragon Warrior Postat Decembrie 12, 2006 Share Postat Decembrie 12, 2006 Din cate am inteles daca scade talonul se imbunatateste comportamentul in viraje. In schimb se inrautateste comportamentul la gropi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinpreotescu Postat Decembrie 13, 2006 Share Postat Decembrie 13, 2006 pai se intampla ca va creste putin stabilitatea, amortizarea primara pe care o face balonul de cauciuc va fi mai mica, va scadea un pic viteza maxima, dar va creste un pic cuplul la roata, pana aici treaca- mearga, parca ar merita sa-l schimbi. Problema principala e faptul k vei face drumuri dese la vulcanizare. La drumurile noastre vei avea destul de des janta indoita. Si de aici o gramada de probleme care vor culmina prin a anula avantajele de stabilitate pe care ti le ofera talia mai mica a cauciucului. Sfatul meu: cauciuc cu talie mare pentru Romania.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roberte Postat Decembrie 13, 2006 Autor Share Postat Decembrie 13, 2006 mda,inteleg ce zici,asa ma gandeam si io,da' nu eram sigur.... cat despre gropi ce sa zic,incerc sa fac slalom vreau sa ii pun asa un cauciuc fiindca ma dau mult pe curbe si vreau stabilitate cat mai mare(sa o inclin cat mai mult).mersi de sfat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Buster Postat Decembrie 13, 2006 Share Postat Decembrie 13, 2006 GSX-600F ul, de-a lungul istoriei lui a iesit din fabrica cu anvelope de urmatoarele dimensiuni: intre 1988-1997: - fata: 110/80 VR 17 - spate: 140/80 VR 17 Intre 1998-2004: - fata: 120/70 ZR 17 - spate: 150/70 ZR 17 Eu iti recomand sa mergi cu dimensiunile recomandate de producator! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.