KINGS Postat Martie 26, 2015 Share Postat Martie 26, 2015 http://www.advpulse.com/adv-bikes/ownership-cost-of-bmw-and-ktm/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sivi Postat Martie 28, 2015 Share Postat Martie 28, 2015 (editat) http://www.advpulse.com/adv-bikes/ownership-cost-of-bmw-and-ktm/ mda, asta cu ambreiajul la orice bmw 1200 e cam de speriat. Singura problema pe care o vad eu in acest test/comparatie este faptul ca 1200GS NU ESTE O MOBRA DE OFF-ROAD! A spart capacul de la piston, a busit ambreiajul si alte cele.....in schimb 1190 e la el acasa in aceste conditii. Daca le-ai compara doar pe sosea, costurile ar fi usor mai mici pentru KTM, insa nu asta e motivul principal pentru care, si in opinia mea, KTM castiga detasat. Editat Martie 28, 2015 de xtrblack Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Martie 29, 2015 Share Postat Martie 29, 2015 mda, asta cu ambreiajul la orice bmw 1200 e cam de speriat. Singura problema pe care o vad eu in acest test/comparatie este faptul ca 1200GS NU ESTE O MOBRA DE OFF-ROAD! A spart capacul de la piston, a busit ambreiajul si alte cele.....in schimb 1190 e la el acasa in aceste conditii. Daca le-ai compara doar pe sosea, costurile ar fi usor mai mici pentru KTM, insa nu asta e motivul principal pentru care, si in opinia mea, KTM castiga detasat. Tu chiar ai timp sa crezi, că un ambreaj crapă in 11k km? Folosit "corect", poate crăpa si in 500 m, dar asta e deja altă poveste. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.