Sari la conținut

Postări Recomandate

mda, asta cu ambreiajul la orice bmw 1200 e cam de speriat. Singura problema pe care o vad eu in acest test/comparatie este faptul ca 1200GS NU ESTE O MOBRA DE OFF-ROAD!

A spart capacul de la piston, a busit ambreiajul si alte cele.....in schimb 1190 e la el acasa in aceste conditii.

Daca le-ai compara doar pe sosea, costurile ar fi usor mai mici pentru KTM, insa nu asta e motivul principal pentru care, si in opinia mea, KTM castiga detasat.

Editat de xtrblack
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mda, asta cu ambreiajul la orice bmw 1200 e cam de speriat. Singura problema pe care o vad eu in acest test/comparatie este faptul ca 1200GS NU ESTE O MOBRA DE OFF-ROAD!

A spart capacul de la piston, a busit ambreiajul si alte cele.....in schimb 1190 e la el acasa in aceste conditii.

Daca le-ai compara doar pe sosea, costurile ar fi usor mai mici pentru KTM, insa nu asta e motivul principal pentru care, si in opinia mea, KTM castiga detasat.

 

 

Tu chiar ai timp sa crezi, că un ambreaj crapă in 11k km?

Folosit "corect", poate crăpa si in 500 m, dar asta e deja altă poveste.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...