Jump to content

sivi

Super Membru
  • Posts

    675
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    ilfov
  • Carnet moto din
    2009
  • Motocicleta
    1200GS

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    800GS/1200GS/V-strom/F650GS

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

sivi's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Salutare, aveti idee de unde pot achizitiona cele de stuturi/oringuri de etansare a furtunelor ce intra in cutia carburatorului/aer?
  2. Din pacate autorul nu mai poate raspunde RIP. Stau pe cernica si in jurul orei 12 am auzit o moto in forja, imi imaginez ca el era....
  3. Nu (eu nu am auzit de nici un caz si cand am intrebat, raspunsul a fost sec, nu!) si o confirmare este si faptul ca la nu stiu cate spite slabite schimba roata (probabil nici la mama lor nu stiu prea multi). In caz ca stiau, ar fi fost muuult mai ieftin sa le centreze. Nu am auzit sa centreze nimeni in Romania, cu mici exceptii in care nu am inca incredere....
  4. Stiu de Mile, am vrut sa le trimit la el la inceputul anului, insa din pacate nu exista transport terestru din Bucuresti la Belgrad, doar avion, ceea ce face cam imposibila misiunea ....
  5. Nu stiu daca este o regula, insa eu nu am vazut modele cu roti spitate diferite la culoare fata de motor. E posibil sa ma insel. Se poate sa fie pe comanda motorul si sa fi cerut ca rotile spitate sa fie negre....
  6. si mie mi s a parut ciudata culoarea aripii la interior, pare rosie... de altfel nici jantele nu sunt potrivite modelului, dar aici poate au fost inlocuite pentru varianta cu spite , mai cunoasc eu un nebun oricum ar fi, atentie la spite, modelul asta a avut probleme cu acoperirea/vopseaua, rezultand slabirea spitelor. Sunt multe filmulete pe youtube legat de cum sa le verifici
  7. Am trecut ieri pe acolo si nu stiu daca e inchis numai circulatiei auto/moto/atv sau pentru toata lumea, ca esti pe jos sau cu bicla... Pe langa mine au trecu si multe masini si atv uri care s au intors din drum, evident. Drumul e minunat, insa nu stiu daca a intra pe acolo cu bicla este ilegal sau nu?! Ce stiu e ca as vrea sa inchida mai mute drumuri de acest fel pentru a le izola de ghelbanii cu atv uri care circula anapoda, multi dintre ei fiind copii sau neinstruiti in a manevra asa ceva....veneau din sens inversi si dadeau realmente peste mine, trebuia sa ma bag in rapa si sa i las sa treaca intrucat aveam gabarit neglijabil. O sa revin cu bicla sa termin tura pana in sacele, cu orice riscuri, fiind inchis ma voi plimba linisit
  8. E adevarat, insa doar daca nu luam in calcul faptul ca de la inceput am o suprafata micsorata (deci eficienta mai scazuta la inceput) Asta cu zgomotul e o chestie care poate fi inghitita, insa pe de alta parte trebuiau sa gasesca si ceva explicatii pentru "sanfrenul ala".... Eu inca nu sunt convins ca am parte de mai multe benificii vs. durata de viata mai mica (asta fiind certitudine). Cat despre eficienta franarii, cum o poti masura?! putem lua de bun ce ne spun ei sau sa optam pentru unele fara sanfren Procedura ma duce cu gandul la tubul cu pasta de dinti. Au marit gaura tubului = au crescut vanzarile cu 30%... Asa si aici, nu le mai schimbi la 20k de km ci la 15k, au crescut vanzarile cu 25%....huh, mie imi pare mai plauzibil
  9. drumul era intrerup/in lucru la un podet si se putea trece doar pe jos sau cu bicla, exact in curba asta: probabil au terminat...
  10. speriat de serviceul BMW care imi spunea acum 2k de km ca placutele fata nu mai duc decat 3-4k de km, am zis sa cumpar si schimb. Cumparat placute brembo sinter, ca aparent acestea sunt OEM. Scot originalele si constat ca mai au suficient material pe ele, insa ce ma mira este ca astea noi au o tesitura serioasa la capete, tesitura pe care nu o inteleg decat ca strategie de marketing si prosteala a clientilor. Alea originale avand inca suficient material, e clar ca nu au avut/au aceasta tesitura. Intrebarea este, care e faza cu tesiturile? intrucat dupa capul meu = suprafata mai mica de frecare (franare mai proasta) + durata de viata mai mica (mai putin material)....atat de rau au ajuns sa ne prosteasca sau nu inteleg eu minunea noii tehnologii din aceste placute?
  11. Îmi arata rutele blocate sau cu trafic intens, insa nu am văzut sa facă o recalculare de ruta de la sine (sa scurteze timpul în trafic), doar sa cauți tu rute alternative (în București pe motocicleta nu se pune problema... nu e tocmai comod când dai de imbulzeala sa butonezi la gps). În mașină nu l as folosi intrucat exista atat Maps cât și waze net superioare în acest scop. Un alt aspect negativ în ambuteiaje, e al naibii de optimist, plec cu șoseaua roșie de trafic și el spune ca fac 30min, ajungând de fapt pe ruta lui in 45, traversând tot Bucureștiul la ora de vârf, nu acum normal.... Nici acum când e gol nu cred ca faci 30 min.... Deci da, nu are nici o legătură cu ajutorul în trafic aglomerat, poate doar ca arata vremea la destinație, ceea ce e oricum o poza frumoasa și cam atât. Nu vad beneficiile smartlink și nici vreo îmbunătățire a acestei aplicații de 4-5 ani, wtf?! orice programel și pt copii are up-grade uri constante, mai ales când vorbim de ceva atat de dinamic precum traficul....în schimb la drumuri lungi și în afara României, da, e ok, dar nu are legatura cu smartlink
  12. nu cred ca merita diferenta de bani dintre ele, mai ales in perioada asta.... ar fi un super moft
  13. daca nu ai gasit pana acum, de ce nu iti iei Wunderlinq? https://blackboxembedded.com/products/wunderlinq-commuter-edition eu am V si simt nevoia de ceva mai mult, fiind obisnuit cu waze si alerte politie/radar, nu mai vorbesc de smartlink pe care il gasesc total inutil la navigator (nu recalculeaza ruta, prin urmare e doar de poza). Cu dracia asta ai tot ce are si navigatorul + orice aplicatie din telefon....merita sa arunci un ochi, pretul e sub Navigator V
  14. https://shop.touratech.ro/stainless-steel-reinforcing-strut-for-original-bmw-engine-crash-bar-bmw-r1200gs-lc-from-2017-r1200gs-lc-adventure-from-2017.html
×
×
  • Create New...