Jump to content

sivi

Super Membru
  • Content Count

    646
  • Joined

  • Last visited

About sivi

  • Rank
    buniku

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    ilfov
  • Carnet moto din
    2009
  • Motocicleta
    1200GS

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    800GS/1200GS/V-strom/F650GS

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Ma bag si eu in discutie, ca na.... E iarna Am un flyer uproc 4.10 cu motor panasonic cu 2 rapoarte/foi si 10 pinioane. Pe off/forestiere e fun, foarte fun, urca bine chiar si pante abrupte, in general pana in 10km/h la cele mai abrupte, dar cu sustinere maxima. Parti negative, asa cum spunea colegul mai sus, se topesc rapid pinioanele si lantul. Am sa incerc un dura ace 9000 sa vad cat tine. Pana acum cu caseta de pinioane la 2-300lei si lant de mtb nu tine mai mult de 1000km in oras/plan si cateva sute pe munte (maxim 3-400). Legat de autonomie, pe munte nu urc mai mult de 30km pe varianta eco, deci un drum combinat de maxim 50-60km/incarcare, cu o medie de maxim 20km/h Cumva pentru o zi de pedalat este ok, doar ca trebuie sa te cam intorci la punctul de plecare sau sa gandesti traseul pt retur pe tren, ceea ce te limiteaza destul de mult. Nu am gasit foarte multi parteneri de joaca, aparent sunt destul de putini dispusi la cheltuiala pe care o presupune...
  2. A incercat cineva dunlop trailmax mission? Stiu ca sunt noi si in consecinta au parte de mult "marketing".... La cum arata nu-mi vine sa cred ca sunt atat de minunate si sunt curios care sunt de fapt limitele Aparent sunt foarte noi, prin urmare nu cred sa fi ajuns si prin Romania.... Ramane sa le incercam la primavara
  3. un pic peste limita impusa de A2, dar au si varianta de 47 :))) S-au gandit atat de mult la astia cu A2, ca nu s-au mai putut opri "For A2 licence holders a 35kW version is now available, which can be easily converted to the full power version by a Honda dealer at the appropriate time. Equally, it will be possible to restrict the full power version to 35kW by a Honda dealer replacing the standard throttle body and remapping the ECU. In most riding situations the restriction of peak power is not noticeable and the 0-100m acceleration time is identical to the full power version"
  4. pesemne ne pierdem vremea, omul nu a mai raspuns aici de aproape 2 ani si nu a mai intrat pe forum de 1an..... ar cam trebui inchis
  5. Salutare, am vazut ca ai inchis topicul cu touratech, insa ma bag si eu in seama abia acum....mai sunt sanse sa aduci touratech din DE sau orice alta tara civilizata, mai ieftin decat in RO?

    Multam,

  6. Moto s-a vandut, se poate inchide topicul. Multumesc pentru gazduire!
  7. Cateva accesorii se vor da separat, prin urmare moto devine 6300 euro. In noul pret nu mai intra farul led, top case, suporti oem cutii laterale, extensie parbriz si tank-case (suportul sw-motech de tank-case ramane)
  8. Am asa un deja-vu cand vine vorba de AB...minim la 2 ani exista aceasta discutie in care marea majoritate este dezamagita de serviciile lor. Curiozitatea mea este legata de costuri service aici vs, Germania. Cum dracu astia nu isi pot permite sa plateasca personalul asa cum sunt aia din Germania sau macar la jumatate, cand preturile mobrelor sunt chiar mai mari aici, service-ul este cel putin acelasi, piesele sunt aceleasi si stim bine ca la piese au un adaos exagerat?! Aici probabil mecanicii sunt platiti derizoriu iar in DE infinit mai mult. Oare chiar sunt patronii grupului din Romania atat de calici incat sa nu-si poata fideliza niste angajati precum aia din DE? Toate costurile lor ar trebui sa fie mult mai mici aici vs. DE, chirii, taxe, salarii, iar preturile sunt aliniate la DE, ce este anapoda la noi? intreb intrucat in toate sectoarele avem aceeasi poveste. Stiu ca nu putem avea aceleasi salarii ca acolo, dar ceva cred ca e in neregula si la noi... Totul pleaca de la atitudine si performante...daca oamenii sunt demotivati si slabi pregatiti, cam asta primesti.
  9. E greu de spus cat offroad si strada vei face, dar fiind ceva apetit in sensul asta, o anvelopa usor cramponata este necesara pentru a te distra si in off, oricat de putin ar fi. Eu personal m am dus la maxim cu karoo3 fara nici o problema pe asfalt uscat. Pe ud nu risc indiferent de anvelope. Cea mai mare problema in cazul karoo street vs Scorpion, in cazul meu, este zgomotul si uzura. Cu siguranta karoo3 nu se comporta pe asfalt ca niste cramponate, controlul si aderenta sunt f bune, similare cu anvelope exclusiv stradale din zona cu pretentii, dar fiind suprafata mai mica de contact este evident ca se topesc mai repede si probabil la mers foarte sportiv un rider experimentat ar putea sa simta mici diferente.
  10. Exact, asta cu suieratul ti o cam asumi la astfel de anvelope, dar daca zici ca sunt enervante in tot acest interval 60-110... Uhh. Presupun ca de la 110 se estompeaza sau amesteca cu alte zgomote
  11. Acum, cautand variante, am dat si de karoo street. Venind de pe 800GS imi vine greu sa cred ca nu voi mai scoate roata de pe asfalt si pe un macadam ma gandesc la anvelope ceva mai duale. Am avut karoo 3 si sunt geniale, mai putin rezistenta, le am schimbat pe la 9k... Karoo Street fiind mai stradale poate duc 10k, nu stiu. A montat cineva asa ceva? Review urile sunt destul de bune... Nu arata nici rau
  12. Multam! Da, este pe lista... Nu am facut nici 30km si anvelopele m au dezamagit, curios lucru, sunt si zgomotoase... Sau e motorul prea silentios
  13. Salutare, dupa 5 sezoane de 800gs am revenit la 1200gs, sper sa nu ma dezamageasca vs ACul 2008.
  14. Salutare, un parbriz Puig pt 1200gs lc putem gasi? Am vazut ca mai aduci si navigator V, oare imi poti gasi si asa ceva? multam,
×
×
  • Create New...