Jump to content

sivi

Super Membru
  • Content Count

    652
  • Joined

  • Last visited

About sivi

  • Rank
    buniku

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    ilfov
  • Carnet moto din
    2009
  • Motocicleta
    1200GS

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    800GS/1200GS/V-strom/F650GS

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Suna interesant avand in vedere ca Touratech are preturi mai mici in DE, in cazul meu cu 10 euro. Practic transportul pana la ei e 5 euro + 11 euro la mine, total aprox 16 euro - 10 euro diferenta de pret pe siteul DE, ies cu un total de 6 euro/transport vs 30. Nice, am sa incerc! Ms!
  2. Intreb si aici, desi banuiesc ca toata lumea mai arunca un ochi si pe celalalt topic pentru 2013+ Vreau sa merg cu niste roti spitate la centrat in Belgrad la Woody's Mile. Daca mai este cineva interesat de centrat/indreptat sau alte operatiuni, astept un semn in privat. Am sa fac miscarea undeva la sfarsitul lunii Ianuarie.
  3. Cu Adrian am incercat, dar fara succes Voi incerca si cu Marcel Thx!
  4. Hai la multi ani! Este cineva interesat sa-si centreze rotile spitate la Woody's/Mile in Serbia? Eu as merge pana la el si daca ne adunam mai multi ar scadea putin costurile de transport. Nu am curaj sa le trimit cu diversi si nici nu exista transport rutier direct cu Beldrad. As vrea sa le duc pana la sfarsitul lunii Ianuarie.
  5. Cum ati procedat in final? M au apucat si pe mine cumparaturile dar am aceeasi problema... Transport 31 euro la 130 cheltuiti. Inteleg ca si-au mai revenit, chiar nu aduce nimeni in Romania?
  6. am de dat un crash-bar Wunderlich pt 1200GS LC. Daca este cineva interesat sa-mi dea un semn.
  7. Ma bag si eu in discutie, ca na.... E iarna Am un flyer uproc 4.10 cu motor panasonic cu 2 rapoarte/foi si 10 pinioane. Pe off/forestiere e fun, foarte fun, urca bine chiar si pante abrupte, in general pana in 10km/h la cele mai abrupte, dar cu sustinere maxima. Parti negative, asa cum spunea colegul mai sus, se topesc rapid pinioanele si lantul. Am sa incerc un dura ace 9000 sa vad cat tine. Pana acum cu caseta de pinioane la 2-300lei si lant de mtb nu tine mai mult de 1000km in oras/plan si cateva sute pe munte (maxim 3-400). Legat de autonomie, pe munte nu urc mai mult de 30km pe varianta eco, deci un drum combinat de maxim 50-60km/incarcare, cu o medie de maxim 20km/h Cumva pentru o zi de pedalat este ok, doar ca trebuie sa te cam intorci la punctul de plecare sau sa gandesti traseul pt retur pe tren, ceea ce te limiteaza destul de mult. Nu am gasit foarte multi parteneri de joaca, aparent sunt destul de putini dispusi la cheltuiala pe care o presupune...
  8. A incercat cineva dunlop trailmax mission? Stiu ca sunt noi si in consecinta au parte de mult "marketing".... La cum arata nu-mi vine sa cred ca sunt atat de minunate si sunt curios care sunt de fapt limitele Aparent sunt foarte noi, prin urmare nu cred sa fi ajuns si prin Romania.... Ramane sa le incercam la primavara
  9. un pic peste limita impusa de A2, dar au si varianta de 47 :))) S-au gandit atat de mult la astia cu A2, ca nu s-au mai putut opri "For A2 licence holders a 35kW version is now available, which can be easily converted to the full power version by a Honda dealer at the appropriate time. Equally, it will be possible to restrict the full power version to 35kW by a Honda dealer replacing the standard throttle body and remapping the ECU. In most riding situations the restriction of peak power is not noticeable and the 0-100m acceleration time is identical to the full power version"
  10. pesemne ne pierdem vremea, omul nu a mai raspuns aici de aproape 2 ani si nu a mai intrat pe forum de 1an..... ar cam trebui inchis
  11. Salutare, am vazut ca ai inchis topicul cu touratech, insa ma bag si eu in seama abia acum....mai sunt sanse sa aduci touratech din DE sau orice alta tara civilizata, mai ieftin decat in RO?

    Multam,

  12. Moto s-a vandut, se poate inchide topicul. Multumesc pentru gazduire!
  13. Cateva accesorii se vor da separat, prin urmare moto devine 6300 euro. In noul pret nu mai intra farul led, top case, suporti oem cutii laterale, extensie parbriz si tank-case (suportul sw-motech de tank-case ramane)
  14. Am asa un deja-vu cand vine vorba de AB...minim la 2 ani exista aceasta discutie in care marea majoritate este dezamagita de serviciile lor. Curiozitatea mea este legata de costuri service aici vs, Germania. Cum dracu astia nu isi pot permite sa plateasca personalul asa cum sunt aia din Germania sau macar la jumatate, cand preturile mobrelor sunt chiar mai mari aici, service-ul este cel putin acelasi, piesele sunt aceleasi si stim bine ca la piese au un adaos exagerat?! Aici probabil mecanicii sunt platiti derizoriu iar in DE infinit mai mult. Oare chiar sunt patronii grupului din Romania atat de calici incat sa nu-si poata fideliza niste angajati precum aia din DE? Toate costurile lor ar trebui sa fie mult mai mici aici vs. DE, chirii, taxe, salarii, iar preturile sunt aliniate la DE, ce este anapoda la noi? intreb intrucat in toate sectoarele avem aceeasi poveste. Stiu ca nu putem avea aceleasi salarii ca acolo, dar ceva cred ca e in neregula si la noi... Totul pleaca de la atitudine si performante...daca oamenii sunt demotivati si slabi pregatiti, cam asta primesti.
  15. E greu de spus cat offroad si strada vei face, dar fiind ceva apetit in sensul asta, o anvelopa usor cramponata este necesara pentru a te distra si in off, oricat de putin ar fi. Eu personal m am dus la maxim cu karoo3 fara nici o problema pe asfalt uscat. Pe ud nu risc indiferent de anvelope. Cea mai mare problema in cazul karoo street vs Scorpion, in cazul meu, este zgomotul si uzura. Cu siguranta karoo3 nu se comporta pe asfalt ca niste cramponate, controlul si aderenta sunt f bune, similare cu anvelope exclusiv stradale din zona cu pretentii, dar fiind suprafata mai mica de contact este evident ca se topesc mai repede si probabil la mers foarte sportiv un rider experimentat ar putea sa simta mici diferente.
×
×
  • Create New...