Jump to content

sivi

Super Membru
  • Posts

    681
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    ilfov
  • Carnet moto din
    2009
  • Motocicleta
    1200GS

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    800GS/1200GS/V-strom/F650GS

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

sivi's Achievements

  1. Am inteles, scuze si spor la vanzare! Chiar eram interesat si am cumparat moto din semnatura. Din pacate povestile incurcate cu avans platit la un tert sperie un potential cumparator, cum a fost si cazul meu.
  2. nu vreau sa stric topicul omului, poate e de buna credinta, dar am vrut sa cumpar motorul asta acum 3 ani si mi s-a servit placa cu trebuie dat un avans, ca a platit altcineva rezervare..... E cumva teapa? pozele sunt de acum 3 ani cu siguranta.
  3. exista un suport pentru telefon sau tableta la care vei putea folosi rotita (mie mi se pare extrem de utila). se numeste Wunderlinq: https://blackboxembedded.com/products/wunderlinq-commuter-edition. Arunca un ochi si poate nu vei renunta la pregatirea pt GPS - preia toate functiile si informatiile despre motocicleta la fel ca Navigator si poate afisa informatiile de pe tft
  4. Sunt socat de cat de repede poti deveni expert in gs, insa ai bunul simt sa nu jignesti parerile altora.
  5. Mie cel mai mult imi plac proectiile de la SW-Motech. Le vad utile si pe cele superioare. Cutii, daca vrei sa fii sigur ca poti pleca dupa o cazatura iei aluminiu(iese la ciocan), altfel astea oem de GS sunt geniale(ergonomie si design, in plus nu cari fiarele dupa tine tot timpul). Bagajele soft sunt pt off-road, nu sunt comode cand ploua penca le cari jegoase dupa tine prin camere de hotel... Jantele turnate sunt f slabe, crapa destul de usor, astea spitate parca nu au mai avut probleme, insa daca le lovesti nici nu are cine sa le indrepte la noi. Eu as merge pe spitate, macar nu pocnesc la un soc mai dur si te aduc acasa. crapa si la un sant fara biscuite(testat) sau o bordura aparuta din senin
  6. "The document that has been leaked suggests that the 490 platforms will not replace the 390 platforms. It will be set higher and premium vehicle. Specifically, the Adventure with the R badging will get the 490 engine. This bike will get sport wire-spoked wheels. The 390 Adventure was shown with cast alloy wheels at EICMA 2019 and IBW 2019. KTM has been showing interest towards the mid-segment which is currently dominated by Kawasaki. With KTM in this segment, it will make this segment more competitive and interesting to choose from. India is hungry for an adventure segment and there are no serious vehicles in this segment. The Hero Xpulse and the Royal Enfield Himalayan are bikes which have not nailed the segment well. The adventure vehicles in the midsegment are big and bulky. This makes it difficult to handle due to the weight. KTM with its comparatively less weight will be able to strike a nice balance between this."
  7. Salutare, aveti idee de unde pot achizitiona cele de stuturi/oringuri de etansare a furtunelor ce intra in cutia carburatorului/aer?
  8. Din pacate autorul nu mai poate raspunde RIP. Stau pe cernica si in jurul orei 12 am auzit o moto in forja, imi imaginez ca el era....
  9. Nu (eu nu am auzit de nici un caz si cand am intrebat, raspunsul a fost sec, nu!) si o confirmare este si faptul ca la nu stiu cate spite slabite schimba roata (probabil nici la mama lor nu stiu prea multi). In caz ca stiau, ar fi fost muuult mai ieftin sa le centreze. Nu am auzit sa centreze nimeni in Romania, cu mici exceptii in care nu am inca incredere....
  10. Stiu de Mile, am vrut sa le trimit la el la inceputul anului, insa din pacate nu exista transport terestru din Bucuresti la Belgrad, doar avion, ceea ce face cam imposibila misiunea ....
  11. Nu stiu daca este o regula, insa eu nu am vazut modele cu roti spitate diferite la culoare fata de motor. E posibil sa ma insel. Se poate sa fie pe comanda motorul si sa fi cerut ca rotile spitate sa fie negre....
  12. si mie mi s a parut ciudata culoarea aripii la interior, pare rosie... de altfel nici jantele nu sunt potrivite modelului, dar aici poate au fost inlocuite pentru varianta cu spite , mai cunoasc eu un nebun oricum ar fi, atentie la spite, modelul asta a avut probleme cu acoperirea/vopseaua, rezultand slabirea spitelor. Sunt multe filmulete pe youtube legat de cum sa le verifici
  13. Am trecut ieri pe acolo si nu stiu daca e inchis numai circulatiei auto/moto/atv sau pentru toata lumea, ca esti pe jos sau cu bicla... Pe langa mine au trecu si multe masini si atv uri care s au intors din drum, evident. Drumul e minunat, insa nu stiu daca a intra pe acolo cu bicla este ilegal sau nu?! Ce stiu e ca as vrea sa inchida mai mute drumuri de acest fel pentru a le izola de ghelbanii cu atv uri care circula anapoda, multi dintre ei fiind copii sau neinstruiti in a manevra asa ceva....veneau din sens inversi si dadeau realmente peste mine, trebuia sa ma bag in rapa si sa i las sa treaca intrucat aveam gabarit neglijabil. O sa revin cu bicla sa termin tura pana in sacele, cu orice riscuri, fiind inchis ma voi plimba linisit
  14. E adevarat, insa doar daca nu luam in calcul faptul ca de la inceput am o suprafata micsorata (deci eficienta mai scazuta la inceput) Asta cu zgomotul e o chestie care poate fi inghitita, insa pe de alta parte trebuiau sa gasesca si ceva explicatii pentru "sanfrenul ala".... Eu inca nu sunt convins ca am parte de mai multe benificii vs. durata de viata mai mica (asta fiind certitudine). Cat despre eficienta franarii, cum o poti masura?! putem lua de bun ce ne spun ei sau sa optam pentru unele fara sanfren Procedura ma duce cu gandul la tubul cu pasta de dinti. Au marit gaura tubului = au crescut vanzarile cu 30%... Asa si aici, nu le mai schimbi la 20k de km ci la 15k, au crescut vanzarile cu 25%....huh, mie imi pare mai plauzibil
×
×
  • Create New...