Sari la conținut

sivi

Super Membru
  • Număr conținut

    639
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Despre sivi

  • Rang
    buniku

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    ilfov
  • Carnet moto din
    2009
  • Motocicleta
    800GS

Informații profil

  • Motociclete detinute
    1200GS/V-strom/F650GS

Vizitatori Recenți Profil

Blocul vizitatori recenți este dezactivat și nu este arătat altor utilizatori.

  1. E greu de spus cat offroad si strada vei face, dar fiind ceva apetit in sensul asta, o anvelopa usor cramponata este necesara pentru a te distra si in off, oricat de putin ar fi. Eu personal m am dus la maxim cu karoo3 fara nici o problema pe asfalt uscat. Pe ud nu risc indiferent de anvelope. Cea mai mare problema in cazul karoo street vs Scorpion, in cazul meu, este zgomotul si uzura. Cu siguranta karoo3 nu se comporta pe asfalt ca niste cramponate, controlul si aderenta sunt f bune, similare cu anvelope exclusiv stradale din zona cu pretentii, dar fiind suprafata mai mica de contact este evident ca se topesc mai repede si probabil la mers foarte sportiv un rider experimentat ar putea sa simta mici diferente.
  2. Exact, asta cu suieratul ti o cam asumi la astfel de anvelope, dar daca zici ca sunt enervante in tot acest interval 60-110... Uhh. Presupun ca de la 110 se estompeaza sau amesteca cu alte zgomote
  3. Acum, cautand variante, am dat si de karoo street. Venind de pe 800GS imi vine greu sa cred ca nu voi mai scoate roata de pe asfalt si pe un macadam ma gandesc la anvelope ceva mai duale. Am avut karoo 3 si sunt geniale, mai putin rezistenta, le am schimbat pe la 9k... Karoo Street fiind mai stradale poate duc 10k, nu stiu. A montat cineva asa ceva? Review urile sunt destul de bune... Nu arata nici rau
  4. Multam! Da, este pe lista... Nu am facut nici 30km si anvelopele m au dezamagit, curios lucru, sunt si zgomotoase... Sau e motorul prea silentios
  5. Salutare, dupa 5 sezoane de 800gs am revenit la 1200gs, sper sa nu ma dezamageasca vs ACul 2008.
  6. Salutare, un parbriz Puig pt 1200gs lc putem gasi? Am vazut ca mai aduci si navigator V, oare imi poti gasi si asa ceva? multam,
  7. Salutare,

    am si eu trebuinta de un parbriz PUIG fumuriu pentru 1200gs lc si un navigator V, am vazut ca aduci si asa ceva din cand in cand.

    Astept niste preturi in caz ca ai cum sa mai aduci.

    Multam,

    Mihai

    5E9AD037-35FB-411F-BD20-6FAA558F9C46.jpeg

  8. sivi

    F800GS

    De vanzare BMW F800GS an fabricatie 2010 - achizitionat personal din Polonia in 2013 la 7.000km In prezent are 29.000km, inlocuit in primavara 2018 la 25.000km - rulmenti fata/spate, kit de lant, baterie li-ion, anvelope Heidenau scout. Reviziile au fost efectuate la Mototehnica, tinuta in garaj, stare perfecta de functionare, nu are defecte optice, scapata de pe loc pe macadam - zgariate doar handguardurile Dotari de fabrica: scut adventure handguards manere incalzite ABS cric central semnale LED Accesorii suplimentare: far LED zi/scurta/lunga arcuri progresive fata/spate + ulei cu vascozitate mai mare(ideal 85-95kg) – eliminat divingul crash bar carene fata/motor suporti cutii spate OEM sa suplimentara touring protectie calcai evacuare aluminiu Touratech parbriz inalt cu suport aluminiu extensie parbriz Touratech tank-case cu suport si prindere rapida sw-motech ungator lant OSCO manual rack top-case aluminiu proiectoare LED Pret solicitat - 7.300 euro Se pot scoate accesorii de aproximativ 1.000 euro si moto devine 6.300 euro (ex: far led, parbriz+support+extensie, suporti cutii laterale, tank-case, sa touring), insa prefer vanzarea cu toate acc. incluse, deci nu se vand separat decat dupa vanzarea motocicletei si vor face obiectul altui anunt. Locatie – Pantelimon – ILFOV Telefon contact – 0745068881 Stare acte – inmatriculat pe PF, fiscal la intocmire contract V/C, asigurarea RCA va fi reinnoita in primavara (expirata la sf. lunii Noiembrie), ITP Aprilie 2018 – valabil Aprilie 2020
  9. sivi

    Accident mortal in Voinesti, Dambovita(17.09.2018)

    avand in vedere ca motocicleta a ramas acolo, nu cred ca avea nici viteza luminii....hai sa nu ne mai dam cu parerea, ca nu suntem tocmai in masura. Am patit exact acelasi fenomen, eu cu bicla, el cu duba. Eu nu aveam mai mult de 25km/h. Am scapat doar cu dureri de genunchi si ceva dureri la spate.....norocul meu a fost ca am avut timp sa virez spre stanga intrand in lateral si nu frontal, cumva tangential. Daca intram in bot, cu siguranta nu plecam pe picioare de acolo. Individul nu intra in curte cu 0km, deci vitezele se cam aduna. Acelasi raspuns imbecil: "nu te-am vazut", dar virajul a fost facut brusc, fara semnal sau avertisment. Circuland normal din sens opus, nu aveam cum sa anticipez absolut nimic..... Saracul, nu a avut nici o sansa care sa tina de el. Asta este un exemplu clar de cum poti sa mori fara vina si mai important, fara sa ai sansa de a reactiona. Sunt 100% convins ca ghelbanul nu a semnalizat!!
  10. Vezi ca herlei-u tau e facut in China.
  11. sivi

    Ajutor! Pierdut topcase

    am patit-o si eu, nu aveam nimic in el si m-am prins in maxim 3 km de la plecare. Am strabatut drumul de 2 ori calare si o data pe jos in speranta ca-l voi gasi....nimic. Probabil cineva a vazut cand mi-a cazut si nu s-a stapanit...ca asa e romanu, strangator...
  12. sivi

    am dat in MINTEA COPIILOR

    max. legal 25km/h si 250W. Orice depaseste aceste valori necesita imatriculare si carnet....dar probabil se stia lucrul asta. Am auzit chiar de amenzi pt. viteza, desi cu o bicla normala poti merge constant chiar cu un 30km/h.... am ales bicla electrica avand distanta mai mare de parcurs undeva la 30km/zi minim. pe sustinere maxima are autonomie 50-55km pe mediu undeva la 68km, iar pe minim peste 90km. Viteza maxima legala 25km, am cipuit-o si merge de rupe. Efort fizic exista, ajung transpirat bine la serviciu.... bateria se incarca in 3-4 ore si nu cred sa tina sub 3-4 ani...nu stiu de unde cifre gen 1-2 ani. producatorul spune ceva de gen 700 de cicluri de incarcare, desigur daca o pastrezi in conditiile recomandate. Peste iarna, sub 40% si temperatura scazuta 3-10 grade (in caz de li-ion) Una peste alta nu credeam sa fie atat de fun o bicla electrica...este dementiala! singurul dezavantaj este ghidonul f lat si incomod in trafic....insa chiar si asa, scot medie pe drumul de serviciu undeva la 28km/h
  13. Cu sau fara bec puternic nu vedeam mare lucru, partea cu topitul a venit ca bonus. » Post actualizat in 17 Nov 2017 14:40 a venit lumina! nu exista comparatie cu OEM indifernt ce pui in el. Cu asta se vede incredibil de bine si te poti uita in el din sens invers fara probleme.....sper sa aiba viata lunga.....in cazul in care tine sub 2-3 ani nu prea merita investitia.
  14. Da, este o problema des reclamata....dar, nu ascund faptul ca am luat bec jmeker si probabil asta a grabit procesul » Post actualizat in 07 Nov 2017 19:54 Avand un far de toata jena, am cautat o varianta ceva mai decenta. Nu incercati cu alt tip de bec.....cu led nu am incercat
×