Sari la conținut

sivi

Super Membru
  • Număr conținut

    642
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Despre sivi

  • Rang
    buniku

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    ilfov
  • Carnet moto din
    2009
  • Motocicleta
    800GS

Informații profil

  • Motociclete detinute
    1200GS/V-strom/F650GS

Vizitatori Recenți Profil

Blocul vizitatori recenți este dezactivat și nu este arătat altor utilizatori.

  1. Moto s-a vandut, se poate inchide topicul. Multumesc pentru gazduire!
  2. Cateva accesorii se vor da separat, prin urmare moto devine 6300 euro. In noul pret nu mai intra farul led, top case, suporti oem cutii laterale, extensie parbriz si tank-case (suportul sw-motech de tank-case ramane)
  3. Am asa un deja-vu cand vine vorba de AB...minim la 2 ani exista aceasta discutie in care marea majoritate este dezamagita de serviciile lor. Curiozitatea mea este legata de costuri service aici vs, Germania. Cum dracu astia nu isi pot permite sa plateasca personalul asa cum sunt aia din Germania sau macar la jumatate, cand preturile mobrelor sunt chiar mai mari aici, service-ul este cel putin acelasi, piesele sunt aceleasi si stim bine ca la piese au un adaos exagerat?! Aici probabil mecanicii sunt platiti derizoriu iar in DE infinit mai mult. Oare chiar sunt patronii grupului din Romania atat de calici incat sa nu-si poata fideliza niste angajati precum aia din DE? Toate costurile lor ar trebui sa fie mult mai mici aici vs. DE, chirii, taxe, salarii, iar preturile sunt aliniate la DE, ce este anapoda la noi? intreb intrucat in toate sectoarele avem aceeasi poveste. Stiu ca nu putem avea aceleasi salarii ca acolo, dar ceva cred ca e in neregula si la noi... Totul pleaca de la atitudine si performante...daca oamenii sunt demotivati si slabi pregatiti, cam asta primesti.
  4. E greu de spus cat offroad si strada vei face, dar fiind ceva apetit in sensul asta, o anvelopa usor cramponata este necesara pentru a te distra si in off, oricat de putin ar fi. Eu personal m am dus la maxim cu karoo3 fara nici o problema pe asfalt uscat. Pe ud nu risc indiferent de anvelope. Cea mai mare problema in cazul karoo street vs Scorpion, in cazul meu, este zgomotul si uzura. Cu siguranta karoo3 nu se comporta pe asfalt ca niste cramponate, controlul si aderenta sunt f bune, similare cu anvelope exclusiv stradale din zona cu pretentii, dar fiind suprafata mai mica de contact este evident ca se topesc mai repede si probabil la mers foarte sportiv un rider experimentat ar putea sa simta mici diferente.
  5. Exact, asta cu suieratul ti o cam asumi la astfel de anvelope, dar daca zici ca sunt enervante in tot acest interval 60-110... Uhh. Presupun ca de la 110 se estompeaza sau amesteca cu alte zgomote
  6. Acum, cautand variante, am dat si de karoo street. Venind de pe 800GS imi vine greu sa cred ca nu voi mai scoate roata de pe asfalt si pe un macadam ma gandesc la anvelope ceva mai duale. Am avut karoo 3 si sunt geniale, mai putin rezistenta, le am schimbat pe la 9k... Karoo Street fiind mai stradale poate duc 10k, nu stiu. A montat cineva asa ceva? Review urile sunt destul de bune... Nu arata nici rau
  7. Multam! Da, este pe lista... Nu am facut nici 30km si anvelopele m au dezamagit, curios lucru, sunt si zgomotoase... Sau e motorul prea silentios
  8. Salutare, dupa 5 sezoane de 800gs am revenit la 1200gs, sper sa nu ma dezamageasca vs ACul 2008.
  9. Salutare, un parbriz Puig pt 1200gs lc putem gasi? Am vazut ca mai aduci si navigator V, oare imi poti gasi si asa ceva? multam,
  10. Salutare,

    am si eu trebuinta de un parbriz PUIG fumuriu pentru 1200gs lc si un navigator V, am vazut ca aduci si asa ceva din cand in cand.

    Astept niste preturi in caz ca ai cum sa mai aduci.

    Multam,

    Mihai

    5E9AD037-35FB-411F-BD20-6FAA558F9C46.jpeg

  11. De vanzare BMW F800GS an fabricatie 2010 - achizitionat personal din Polonia in 2013 la 7.000km In prezent are 29.000km, inlocuit in primavara 2018 la 25.000km - rulmenti fata/spate, kit de lant, baterie li-ion, anvelope Heidenau scout. Reviziile au fost efectuate la Mototehnica, tinuta in garaj, stare perfecta de functionare, nu are defecte optice, scapata de pe loc pe macadam - zgariate doar handguardurile Dotari de fabrica: scut adventure handguards manere incalzite ABS cric central semnale LED Accesorii suplimentare: far LED zi/scurta/lunga arcuri progresive fata/spate + ulei cu vascozitate mai mare(ideal 85-95kg) – eliminat divingul crash bar carene fata/motor suporti cutii spate OEM sa suplimentara touring protectie calcai evacuare aluminiu Touratech parbriz inalt cu suport aluminiu extensie parbriz Touratech tank-case cu suport si prindere rapida sw-motech ungator lant OSCO manual rack top-case aluminiu proiectoare LED Pret solicitat - 7.300 euro Se pot scoate accesorii de aproximativ 1.000 euro si moto devine 6.300 euro (ex: far led, parbriz+support+extensie, suporti cutii laterale, tank-case, sa touring), insa prefer vanzarea cu toate acc. incluse, deci nu se vand separat decat dupa vanzarea motocicletei si vor face obiectul altui anunt. Locatie – Pantelimon – ILFOV Telefon contact – 0745068881 Stare acte – inmatriculat pe PF, fiscal la intocmire contract V/C, asigurarea RCA va fi reinnoita in primavara (expirata la sf. lunii Noiembrie), ITP Aprilie 2018 – valabil Aprilie 2020
  12. avand in vedere ca motocicleta a ramas acolo, nu cred ca avea nici viteza luminii....hai sa nu ne mai dam cu parerea, ca nu suntem tocmai in masura. Am patit exact acelasi fenomen, eu cu bicla, el cu duba. Eu nu aveam mai mult de 25km/h. Am scapat doar cu dureri de genunchi si ceva dureri la spate.....norocul meu a fost ca am avut timp sa virez spre stanga intrand in lateral si nu frontal, cumva tangential. Daca intram in bot, cu siguranta nu plecam pe picioare de acolo. Individul nu intra in curte cu 0km, deci vitezele se cam aduna. Acelasi raspuns imbecil: "nu te-am vazut", dar virajul a fost facut brusc, fara semnal sau avertisment. Circuland normal din sens opus, nu aveam cum sa anticipez absolut nimic..... Saracul, nu a avut nici o sansa care sa tina de el. Asta este un exemplu clar de cum poti sa mori fara vina si mai important, fara sa ai sansa de a reactiona. Sunt 100% convins ca ghelbanul nu a semnalizat!!
  13. am patit-o si eu, nu aveam nimic in el si m-am prins in maxim 3 km de la plecare. Am strabatut drumul de 2 ori calare si o data pe jos in speranta ca-l voi gasi....nimic. Probabil cineva a vazut cand mi-a cazut si nu s-a stapanit...ca asa e romanu, strangator...
×
×
  • Creează nouă...