Sari la conținut

Probleme Yamaha Thundercat


K8th
 Share

Postări Recomandate

Salut.Detin o yamaha thundercat fabricatie '97 carburatie.

Nu reusesc sa ii dau de cap...problema este urmatoarea:

-porneste sfert atat la rece cat si la cald.in liber se tureaza perfect,uneori se tureaza singura pana pe la 2000ture.Am sincronizat carb au fost curatate.in treapta 1 trage foarte bine,in a2a binisor la a3a da senzatia ca ramane fara combustibil,adica nu mai trage si merge intrerup.PS pompa baga benzina.

Daca a-ti patit sau daca stiti care este problema va rog sa scrieti.

Multumesc anticipat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pompa baga, dar esti sigur si ca debitul e cel corect? Incearca intai cu alta pompa si pe urma te decizi daca baga cat trebuie sau doar baga. Ai schimbat filtrul de aer cu vreunul sport? Matza e foarte sensibila chestii de genul, inclusiv toba sport, desi cu aia nu ar face chiar asa urat. Verifica mansoanele de cauciuc dintre carburi si blocul motor sa nu scape pe nicaieri si sa fie stranse bine. Deasemenea, verifica sa fie bine prins airboxul de carburatoare.

Editat de RedFox200
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Incearca si cu un filtru normal. Destul de posibil sa fie si din cauza lui. Carburatoarele de matza sunt destul de pretentioase. Reglate stoc si cu toate in regula, merg excelent, cand te apuci de accesorii "racing" gen evacuare sau filtru.... ala esti... in general trebuie sa fii ori norocos, ori dat naibii ca sa le reglezi. Daca nu se mai face destull vacuum din cauza filtrului, poate avea simptomele descrise de tine.

Editat de RedFox200
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

o sa incerc si cu unul normal....eu deja am comandat alte carb sh...ma gandesc ca de acolo e pb...

 

Editat de K8th
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dap, este o chestie neagra atasata in dreapta carburatoarelor. Sunt ultimul model de carburatoare, ca design, inainte sa apara injectia :) Desi, daca se strica ala, iti facea turometrul figuri, este al doilea cod de eroare din calculator parca, dupa sonda de benzina.

Editat de RedFox200
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu stiu daca e ca la r6 carburatie , dar din ce mi-a zis TNG R6 nu merge cu filtru sport . Eu inainte aveam un burete in loc de filtru si tragea prea mult aer si aveam exact aceiasi problema . Am curatat - sincronizat carburatoarele si tot asa facea . Dupa am schimbat filtru cu unul stock si merge super . Nu se mai blocheaza in ture . Incearca cu un filtru stock si vezi pe urma .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Degeaba cureti si sincronizezi, e fix pix :) Toata lumea are impresia ca sincronizarea aia, e mama reparatiei tuturor carburatoarelor. Sincronizarea te afecteaza cel mai mult in relati, pe urma, pe masura ce se deschid valvele tot mai mult, nu prea mai simti. Poti si cu filtru sport, dar cu modificari de jet-uri in carburatoare, si pana prinzi marimea de care ai nevoie, e munca de chinez batran. Ma rog, probabil o sa simti ceva in plus pe urma, putin acolo, dar va creste si consumul, si altele.

 

PS... e mai rau ca la R6 :D

Editat de RedFox200
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mie imi lipsea tot capacul asta din airbox . Nici nu puteam monta filtru stock . Tragea prea mult aer in aprtea aia din fata , air vents cred si nu facea presiune cat trebuie . Si mergea groaznic . Se bloca in ture si multe altele .

post-66411-0-16981800-1427722391_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare!Deci clar nici eu nu am filtrul respectiv....am un filtru sport.....insa am vb cu un mecanic si mi-a spus ca nu ar trebuie sa influenteze atat de tare chiar daca nuam filtru.

O alta intrebare,,,,,oare merg puse carb de la FZR 600....din cate stiu este acelasi motor....:D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mecanicul care ti-a spus ca nu ar trebui sa influenteze atat de tare se ocupa de masini, nu are cunostiinta despre airbox, presiune negativa si altele :)

Tocmai ti-am spus ca ai TPS, cele de FZR nu au din cate stiu. Este si nu este acelasi motor :) Sunt cateva schimbari la nivelul pistoanelor, supapelor. CDI-ul de pe matza este mai avansat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...