Löw Silvestru Postat Aprilie 9, 2015 Share Postat Aprilie 9, 2015 Salut , stie cineva ce rulmenti si simeringuri este nevoie la motorul de mobra ? sa stiu ce sa achizitionez inainte sa desfac motorul sa le am pregatite toate noi . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sabyn Postat Aprilie 10, 2015 Share Postat Aprilie 10, 2015 Rulmenti ambielaj- 6303 fara capsuleSemeringuri ambielaj- 17x47x8 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Löw Silvestru Postat Aprilie 10, 2015 Autor Share Postat Aprilie 10, 2015 Mai šunt si alte simeringuri ? » Post actualizat in 10 Apr 2015 08:52 Sunt Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
foxxbiker Postat Aprilie 10, 2015 Share Postat Aprilie 10, 2015 Mai šunt si alte simeringuri ? » Post actualizat in 10 Apr 2015 08:52 Sunt Mai este un semering la axul pinionului de lant , montat pe exteriorul carterului . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Aprilie 10, 2015 Share Postat Aprilie 10, 2015 Mai ai si bucsa de teflon (sau ce plastic o fi aia) de la pedala schimbator/demaror. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Löw Silvestru Postat Aprilie 10, 2015 Autor Share Postat Aprilie 10, 2015 M-ar interesa m-ai degraba seria sau numarul scris pe simering sa stiu ce sa cumpar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
schumydan Postat Aprilie 18, 2015 Share Postat Aprilie 18, 2015 rulmentii de la ambielaj sa fie clasa c3 ca altfel n-au viata lunga Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sabyn Postat Iunie 26, 2015 Share Postat Iunie 26, 2015 Mai ai si bucsa de teflon (sau ce plastic o fi aia) de la pedala schimbator/demaror. La pedala este bucsa de teflon si un O-ring ,presupun ca O-ringul este pt etansare sa nu curga ulei din cutie si bucsa de plastic pt curatarea axului atunci cand se foloste la pornire. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Löw Silvestru Postat Iulie 23, 2015 Autor Share Postat Iulie 23, 2015 As m-ai avea o intrebare , la intrerupatorul schimbare faze lumini fata ce grosime trebuie sa aiba firele ? pot sa punt de exemplu de 1sau 1,5 grosime nu se ard ?nu stiu ce amperaj trece prin fire sa nu pun prea subtiri . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Iulie 26, 2015 Share Postat Iulie 26, 2015 (editat) As m-ai avea o intrebare , la intrerupatorul schimbare faze lumini fata ce grosime trebuie sa aiba firele ? pot sa punt de exemplu de 1sau 1,5 grosime nu se ard ?nu stiu ce amperaj trece prin fire sa nu pun prea subtiri . Pai ai bec 25/25W 6V adica cam 4,2A. Un 1mmp ajunge. Editat Iulie 26, 2015 de vlad58 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Löw Silvestru Postat Octombrie 15, 2015 Autor Share Postat Octombrie 15, 2015 Buna , imi poate scrie cineva grosimea boltului de la piston ( boltul cu care este prins pistonul de bratul ambielajului ) , multumesc . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cornelilinca84 Postat Octombrie 16, 2015 Share Postat Octombrie 16, 2015 La pedala este bucsa de teflon si un O-ring ,presupun ca O-ringul este pt etansare sa nu curga ulei din cutie si bucsa de plastic pt curatarea axului atunci cand se foloste la pornire. acel o-ring nu are ce cauta acolo doar daca fostul proprietar l-a montat din cauza faptului ca cucsa de bronz din carter s-a uzat datorita datului excesiv la pedala. daca te intereseaza acea bucsa de plastic am eu ceva bucati noi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
foxxbiker Postat Octombrie 16, 2015 Share Postat Octombrie 16, 2015 Buna , imi poate scrie cineva grosimea boltului de la piston ( boltul cu care este prins pistonul de bratul ambielajului ) , multumesc . 12 mm . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Löw Silvestru Postat Noiembrie 24, 2015 Autor Share Postat Noiembrie 24, 2015 Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
batranica Postat Decembrie 7, 2015 Share Postat Decembrie 7, 2015 Salut , stie cineva ce rulmenti si simeringuri este nevoie la motorul de mobra ? sa stiu ce sa achizitionez inainte sa desfac motorul sa le am pregatite toate noi . ai gasit semeringuri ?eu doar ce am cumparat. poti sa faci comanda la magazin de cauciucuri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sabyn Postat Februarie 22, 2016 Share Postat Februarie 22, 2016 rulmentii de la ambielaj sa fie clasa c3 ca altfel n-au viata lunga Vad in tabel ca rulmentul seria C3 are joc mai mare decat seria normala(CN).De ce trebuie folosita aceasta serie? La pedala este bucsa de teflon si un O-ring ,presupun ca O-ringul este pt etansare sa nu curga ulei din cutie si bucsa de plastic pt curatarea axului atunci cand se foloste la pornire. Am mai desfacut un motor si am gasit la axul de la pedala doua bucsi de teflon,deci asa ar veni din fabrica? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sabyn Postat Aprilie 6, 2016 Share Postat Aprilie 6, 2016 Semeringul de la axul pinionului de lant. » Post actualizat in 10 Apr 2016 04:55 Seria rulment roată este 6201. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.