high_voltage_tm Postat Mai 26, 2015 Share Postat Mai 26, 2015 Obișnuiesc să mulțumesc, întotdeauna, când cer ajutor și îl primesc, dar o fac punând și niște rezultate concrete, poate mai interesează și pe altcineva; dar poate mai bine așa, cu un „MULȚUMESC!” formal... Apropo, dece nu există butonu ăla de ”Multumeste”, ca în alte părți? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dedant68 Postat Mai 26, 2015 Share Postat Mai 26, 2015 Obișnuiesc să mulțumesc, întotdeauna, când cer ajutor și îl primesc, dar o fac punând și niște rezultate concrete, poate mai interesează și pe altcineva; dar poate mai bine așa, cu un „MULȚUMESC!” formal... Apropo, dece nu există butonu ăla de ”Multumeste”, ca în alte părți? Care parti? Sa inteleg ca vorbesti la misto?! Adica cineva pierde 10, 15..etc minute pentru tine sa-ti prezinte explicatii, iar tu vrei sa APESI pe un buton ca sa multumesti, este greu sa apesi pe taste? Interesanta logica, no comment. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
high_voltage_tm Postat Mai 26, 2015 Share Postat Mai 26, 2015 (editat) Exemplu de "părți" - elforum. Faza cu butonul e că există un sistem de cuantificare a mulțumesc-urilor, numărul acestora fiind vizibil la profilul utilizatorului (la fel ca numărul de postări, warning points, etc). Dar nu înțeleg care-i faza, exagerezi, puțin... cred. Interesantă logică. Editat Mai 26, 2015 de high_voltage_tm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dedant68 Postat Mai 26, 2015 Share Postat Mai 26, 2015 Ai posibilitatea ca utilizator al acestui forum sa propui moderatorilor varianta ta. Posibil ca dupa dezbateri in Consiliul moderatorilor sa se adopte o hotarare! Poate ai dreptate, atunci si o sa vezi ca apar in bara n+1 butoane. Ce sa mai multumesti prin scriere, dai CLICK ! Sau daca vrei sa-l injuri pe X, dai la fel CLICK ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Septi Postat Mai 26, 2015 Autor Share Postat Mai 26, 2015 Va rog sa nu mai postati/prezentati discuti care nu isi au locul (butoane, exemplele de Parti, si discutiile despre inbunatatirea acestui site) pe acest forum. (Nu este necesar un raspuns la acest mesaj, sub nici o forma). Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Septi Postat Iulie 26, 2015 Autor Share Postat Iulie 26, 2015 Scuze pentru nefinalizarea acestui topic. In cele din urma am reusit sa fac toate legaturile , inclusiv sezori de temperatura si RPM si kilometrajul. Motorul functioneaza de cateva saptamani , dar nu am avut timp pentru a updata acest topic. Prinderea bordului nu am lasat-o in intregime originala pentru ca erau prea multe prinderi si arata urat, si indeparta prea tare bordul de ghidon. Deci am facut doua piese din dur aluminiu (pe care le-am invelit in folie de carbon) am eliminat partea care ii oferea mobilitate bordului pentru a simplifica treburile. Platbandele din dur aluminiu le-am facut direct cu filet de fi6 (avand grosimea de 5mm )pentru a nu risca desfacerea lor de ghidon.( dar am pus si piulite pentru siguranta) Bineinteles am verificat inca o data toate legaturile, Si fiecare cablu a fost cositorit. Apoi le-am izolato cu banda izolatoare. Si apoi le-am izolat cu tub termic. Sincer partea ce-a mai grea a fost sa maschez zecile de cabluri . Adaptorul pentru senzorul de temperatura la apa a fost facut la strung dupa un model asemanator de pe pagina de la Koso. Modelul: (am folosit silicon rezistent termic atunci cand am insurubat senzorul in "T"-ul din dur aluminiu. La senzorul de temperatura pentru ulei momentan am renuntat pana gasesc o solutie mai practica , avand in vedere ca daca montez exact cum imi spun cei de la Koso, risc sa rup piulita(senzorul) intr-o bordura fiind plasata fix sub cea mai joasa parte a blocului motor. (am montat senzorul de presiune a uleiului si de obicei temperatura apei este similara cu ce-a a uleiului. Partea cu RPM-ul: Am gasit cele trei cabluri galbene dar nu am gasit nici un cablu pe langa ele cu care sa ma conectez(care sa conduca impulsuri pe care sa le pot citi), totusi am reusit sa indentific impulsurile necesare pe unu din cablurile galbene. (folosind setarile bordului Koso pe una din cele mai joase nivele de reglare) Probabil o sa folosesc inele direct pe buji pentru a avea date mai exacte intrucat acul RPM fluctueaza cate 2-3 mm cateodata. La Kilometraj am conectat senzorlu direct in surubul care tinea cablul vechi de kilometraj, si am folosit magnetii (5 din ei) in gaurile ramase de la prinderile discului de frana stang.( nu am poza cu senzorul montat) Am setat bordul pe optiunea P1 si i-am dat circumferinta roti din fata, am verifeicat viteza , mergand in relanti (pentru viteza constanta) , si un GPRS ... ambele (bordul si GPRS-ul) erau exact la aceeasi viteza deci presupun ca bordul este destul de precis. Motocicleta deocamdata arata cam asa: Dar vreau sa ii pun un windshield pentru a aratat mai ..."Streetfight" Totusi bordul Koso nu este compatibil cu senzorul de benzina a motocicletei , si vreau sa motez un bec in pipa de la motocicleta ( am salvat/identificat firele care sunt pentru semanlul de realimentare). Intrebarea mea este daca trebuie ceva rezistor intre firelel de semanl "nu mai ai benzina" si becul pe care vreau sa il montez.??????? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.