TZU Postat Aprilie 20, 2015 Share Postat Aprilie 20, 2015 Salutare, topicul e mai mult o intrebare si o neliniste a mea, desi toata lumea imi spune sa stau linisitit ca nu e nimic...Problema sta in felul urmator: motocicleta am luat-o in decembrie 2014 la 42.000 + ceva km, nu am avut ocazia sa ma plimb foarte mult cu ea (la ora actuala are 200 si ceva km de cand o plimb eu), i-am schimbat de cateva zile uleiul cu un Bel-Ray 10-40, din ce imi spusese proprietarul ii pusese Motul,dar de care nu stiu, desi cand am scos uleiul cel vechi era parca abia pus in motor, curat, nu pacura, inca se mai vedea culoarea, a mai primit si un filtru de aer (nu sport)...si cauciucuri...proprietarul din ce am vorbit si din ce acte mi-a aratat, a intretinut-o si se vede si pe ea ca nu e "janghina", fata de ce am vazut prin alte parti de vanzare , trage destul de bine, face frana de motor destul de puternica, e dreapta... Insa am impresia ca are un balbait in ralantii, el sta in jur de 1000-1100 rot/min nu scade sau urca cand are balbaiala,dupa ce ii dau mai sus nu mai balbaie, iar a doua "problema" sa zic asa e ca pana in 4-5000 rot/min se aude un pic distributia,ca un mic tacanit, dar dupa ce trece de turele astea nu se mai aude, sa zic ca o mai aud pe decelerare...rar, de la toba Concluzie: Acum sincer, ce as putea sa fac sa stiu ca e in regula mobra si sa scap de nelinistea mea...e normal sa fie asa, nu e, ce ar putea fi, sa ii schimb bujiile, sa ii reglez injectia, tacheti, supape,et cetera, sau sunt EU prea tipicar Nu vreau sa ma duc la un mecanic si sa inceapa sa o desfaca pe toata sa regleze si aia si aia si cealalta, doar de dragul de a ma jecmani... Asta e "blonda" mea: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stRADu Postat Aprilie 20, 2015 Share Postat Aprilie 20, 2015 Salutare, topicul e mai mult o intrebare si o neliniste a mea, desi toata lumea imi spune sa stau linisitit ca nu e nimic...Problema sta in felul urmator: motocicleta am luat-o in decembrie 2014 la 42.000 + ceva km, nu am avut ocazia sa ma plimb foarte mult cu ea (la ora actuala are 200 si ceva km de cand o plimb eu), i-am schimbat de cateva zile uleiul cu un Bel-Ray 10-40, din ce imi spusese proprietarul ii pusese Motul,dar de care nu stiu, desi cand am scos uleiul cel vechi era parca abia pus in motor, curat, nu pacura, inca se mai vedea culoarea, a mai primit si un filtru de aer (nu sport)...si cauciucuri...proprietarul din ce am vorbit si din ce acte mi-a aratat, a intretinut-o si se vede si pe ea ca nu e "janghina", fata de ce am vazut prin alte parti de vanzare , trage destul de bine, face frana de motor destul de puternica, e dreapta... Insa am impresia ca are un balbait in ralantii, el sta in jur de 1000-1100 rot/min nu scade sau urca cand are balbaiala,dupa ce ii dau mai sus nu mai balbaie, iar a doua "problema" sa zic asa e ca pana in 4-5000 rot/min se aude un pic distributia,ca un mic tacanit, dar dupa ce trece de turele astea nu se mai aude, sa zic ca o mai aud pe decelerare...rar, de la toba Concluzie: Acum sincer, ce as putea sa fac sa stiu ca e in regula mobra si sa scap de nelinistea mea...e normal sa fie asa, nu e, ce ar putea fi, sa ii schimb bujiile, sa ii reglez injectia, tacheti, supape,et cetera, sau sunt EU prea tipicar Nu vreau sa ma duc la un mecanic si sa inceapa sa o desfaca pe toata sa regleze si aia si aia si cealalta, doar de dragul de a ma jecmani... Asta e "blonda" mea: IMG_20141207_140031.jpg nu stiu daca ti-a zis moldo, dar o sa iti zic eu: eu m-as duce cu ea la TNG, doar ca sa dorm mai linistit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TZU Postat Aprilie 20, 2015 Autor Share Postat Aprilie 20, 2015 nu stiu daca ti-a zis moldo, dar o sa iti zic eu: eu m-as duce cu ea la TNG, doar ca sa dorm mai linistit. O sa ma duc cu ea la TNG cat de curand, insa as vrea sa mai aud si alte pareri pe aici, ca am fost la Tery si a zis sa ma duc acasa ca sunt eu nebun si ca motocicleta nu are nimic...si poate o fi de la bujii...ca nu balbaie tot timpul, are perioade Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G B V Postat Aprilie 20, 2015 Share Postat Aprilie 20, 2015 De bujii ai zis ceva sau n-am citit eu atent? Daca nu,ar fi cazul sa le schimbi. Eu am avut o problema similara,mai exact cand se incalzea tremura si nu tragea cum trebuie pana in 4000 de ture. Dupa ce le-am schimbat s-a rezolvat imediat problema. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TZU Postat Aprilie 20, 2015 Autor Share Postat Aprilie 20, 2015 De bujii ai zis ceva sau n-am citit eu atent? Daca nu,ar fi cazul sa le schimbi. Eu am avut o problema similara,mai exact cand se incalzea tremura si nu tragea cum trebuie pana in 4000 de ture. Dupa ce le-am schimbat s-a rezolvat imediat problema. Da am spus de bujii, si chiar ma bate gandul sa le schimb pana la urma ca rau nu ii fac si da ai dreptate parca are si un mic tremurat, dar nu stiu insa daca e sau nu de la cauciucuri...saptamana care vine poate primeste si bujii noi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Aprilie 20, 2015 Share Postat Aprilie 20, 2015 Acum sincer, ce as putea sa fac sa stiu ca e in regula mobra si sa scap de nelinistea mea...e normal sa fie asa, nu e, ce ar putea fi, sa ii schimb bujiile, sa ii reglez injectia, tacheti, supape,et cetera, sau sunt EU prea tipicar Nu vreau sa ma duc la un mecanic si sa inceapa sa o desfaca pe toata sa regleze si aia si aia si cealalta, doar de dragul de a ma jecmani... Asta e "blonda" mea: IMG_20141207_140031.jpg De ce sa mai ajungi cu ea la mine? Esti tipicar, poti regla supapele,schimba bujiile, regla injectia ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G B V Postat Aprilie 20, 2015 Share Postat Aprilie 20, 2015 Ai observat daca face asta doar la cald sau si cand e rece? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TZU Postat Aprilie 20, 2015 Autor Share Postat Aprilie 20, 2015 De ce sa mai ajungi cu ea la mine? Esti tipicar, poti regla supapele,schimba bujiile, regla injectia ... Cum sa fac eu toata bucuria asta, nici nu ma pricep. Nu era vorba de tine, era vorba de tot felul de "mecanici" care fac d-astea, dar o sa ajung la tine ca vreau sa fie un pic reglata ca sigur nu e in parametrii...Nu te supara pe mine » Post actualizat in 20 Apr 2015 13:36 Plus de asta, stiu sigur ca te pricepi bine, ca am prieteni care vin la tine, unul a fost deja cu un k8 1000 si e, a fost si va fi foarte multumit... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Aprilie 20, 2015 Share Postat Aprilie 20, 2015 Cum sa fac eu toata bucuria asta, nici nu ma pricep. Nu era vorba de tine, era vorba de tot felul de "mecanici" care fac d-astea, dar o sa ajung la tine ca vreau sa fie un pic reglata ca sigur nu e in parametrii...Nu te supara pe mine deci doar un pic s-o regleze? daca trebuie reglata mai mult inseamna ca te "jecmaneste" sau cum sta treaba dldeaza manualul, si vezi toate intervalele de revizii care ar fi trebuit facute pana la km din bord. eu as incepe de la 24k km in locul tau dar o sa te sperie nota de plata e scumpe motociclisma Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Aprilie 20, 2015 Share Postat Aprilie 20, 2015 (editat) Nu ma supar eu asa usor Problema este ca pe net nu prea se poate repara probleme din acestea finute. Cand defectul este sigur ,atunci se poate da un sfat pertinent cu rezolvarea. Iar aceste sfat pertinent legat de disrtibutie este sa schimbi intinzatorul. Este problema stiuta la aceste modele k1/k3 600/750/1000 si Hayabusa. Legat de"balbaiala" aici este de discutat. Poate fi un dezechilibru in evacuare datorita evacuari prea permisive,o bobina de inductie rebela,o bujiie,un senzor ..etc etc.. La fel cum spune si "Superbec"...cred ca doar 5 sau10% din motocicletele care ruleaza la noi in Romania au facute servisarea la timp.de ex.jocul supapelor,daca se cere asta. De regula se merge cu ele asa pana raman supapele deschise si nu mai porneste.Atunci apare un topic la sectiunea service..."Ieri mi-a pornit azi nu mai vrea" Editat Aprilie 20, 2015 de TNG Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TZU Postat Aprilie 20, 2015 Autor Share Postat Aprilie 20, 2015 Nu ma supar eu asa usor Problema este ca pe net nu prea se poate repara probleme din acestea finute. Cand defectul este sigur ,atunci se poate da un sfat pertinent cu rezolvarea. Iar aceste sfat pertinent legat de disrtibutie este sa schimbi intinzatorul. Este problema stiuta la aceste modele k1/k3 600/750/1000 si Hayabusa. Legat de"balbaiala" aici este de discutat. Poate fi un dezechilibru in evacuare datorita evacuari prea permisive,o bobina de inductie rebela,o bujiie,un senzor ..etc etc.. Iti multumesc. sa inceapa sa tina vremea mai mult cu noi si o sa iti fac o vizita sa ma linistesc... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Moldo_09 Postat Aprilie 20, 2015 Share Postat Aprilie 20, 2015 Ti-l recomand cu mare drag pe TNG! Un om si un mecanic de nota 10! Cu ocazia asta ii mai multumesc inca o data pentru serviciile pe care mi le-a oferit! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Aprilie 20, 2015 Share Postat Aprilie 20, 2015 Cu placere,sa fii sanatos! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TZU Postat Aprilie 20, 2015 Autor Share Postat Aprilie 20, 2015 Deci...o sa se rezolve !!! Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.