G B V Postat Aprilie 24, 2015 Share Postat Aprilie 24, 2015 eu am alta intrebare. despre ce mobra vorbiti? n-am cunostinte de mecanica, citesc si eu pe aici , prind ce pot , sper sa si bag la cap cate ceva. Vfr 750 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
finu Postat Aprilie 24, 2015 Share Postat Aprilie 24, 2015 Ma gandeam eu ca e vb de o motoreta de strada , nu de circuit. Spunea mai sus initiatorul ca se da cu ea pe strada, dar vroiam sa fiu sigur. Si ca sa fiu si on topic. Tin minte ca mecanicul meu mi-a pus un ulei mai gros in furca ca sa nu mai fie asa moale.De cantitatea de ulei din furci n-am idee si chiar daca as stii ,oricum nu cred ca as face diferenta. Eu merg normal , nu rup dintii motoretei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Aprilie 25, 2015 Share Postat Aprilie 25, 2015 daca as sti ca nu-mi distruge simeringurile as lasa furca asa. e putin mai tare dar nu ma deranjeaza, oricum nu merg super sportiv si evit gropile si canalele. dar am bagat totusi niste bani si parca nu as vrea sa ii arunc pe geam. JAGI ti-a spus deja ca un nivel/volum mai mare de ulei limiteaza cursa maxima a telescoapelor insa, probabil pentru ca a crezut ca este evident, nu a specificat si ca acest lucru este periculos. Rolul principal al suspensiei nu este acela de confort ci de a tine cat mai mult posibil gumele in contact cu asfaltul (sau suprafata de rulaj). Prin limitarea cursei te cam sabotezi singurel. Nu mergi sportiv si eviti gropile sau canalele... asa zicem toti! Pana cand, indiferent de vointa ta te vei regasi intr-o situatie limita si atunci cei 3-4 cm de cursa a suspensiei pe care i-ai pierdut o sa faca diferenta dintre o sperietura zdravana si... Iar rezolvarea nici macar nu e asa de complicata, cu putin efort si imaginatie poti scoate surplusul si pe sus, pe la capacele superioare ale telescoapelor. » Post actualizat in 25 Apr 2015 03:13 stai dreaqu potolit ca n-a re nimic, o sa fie furca putin mai tare si cam atat. eu jonglez cu 100ml pt a ajunge la taria dorita in functie de teren. acu daca umpli furca pana sus, normal ca pleznesc simeringurile. presiunea la soc o preia cuzinetul nu simeringul Maestre... ai uitat sa specifici si ce cursa maxima ai tu la telescoapele alea cu care jonglezi cu 100ml... plus experienta personala care (probabil) te-ar tine in scarite si daca ai avea telescoapele sudate! Ce naiba, omul pare semi-incepator... furca "putin mai tare". Pai astea-s sfaturi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
riderontornadoes Postat Aprilie 25, 2015 Autor Share Postat Aprilie 25, 2015 am rezolvat,in sensul ca am desfacut furcile pe sus si cu ajutorul unui furtunas conectat la o pompa electrica am tras din fiecare jamba cate 40 de ml, masurati cu o seringa. Multumesc mult pt sfaturisi pt ajutor. Furca este acum normala, tinuta de drum mult mai buna. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Aprilie 25, 2015 Share Postat Aprilie 25, 2015 Da, Stulewa se raporteaza la o supermoto pursinge, care are o cursa imensa. Sportivele par intepenite pe linga o supermoto, la suspensii. Prinzi un dimb pe o acceleratie puternica, cursa furcii este limitata si mai mult, ghici ce se intimpla! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.